Ga naar inhoud

Karin82 : ? 2017 : Dr. Khoe : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi, ik zal me hier ook even netjes voorstellen.Ik ben Karin, 35, 2 kids en een lieve man.

 

Vandaag de eerste stap gezet, ben naar de huisarts geweest voor een verwijzing voor de pc voor een borstverkleining.

 

Was jaren geleden al eens geweest, maar mijn huisarts toen vond het een 'mode dingetje'. En voor ik het weet stond ik dus buiten.

Aantal jaren wel in mijn achterhoofd gehouden maar niks mee gedaan, ondertussen kinderen gekregen, de jongste is ondertussen 6.

En merkte dat het toch weer en zeker zomers weer op de voorgrond trede.

 

Naast natuurlijk de vreselijke lichamelijke ongemakken van heel veel rugpijn, last van spieren in mijn nek/schouders, niet kunnen hardlopen oid ook last van het te psychische, altijd een gedoe met kleding, bh's bikini's en niet willen opvallen.

 

Ondertussen de huisarts praktijk overgenomen en werd gewoon serieus genomen, wat fijn, kon er niks aan doen maar kon het niet drooghouden. 

Ze snapte het helemaal en vroeg waar ik heen wou, ziekenhuis of privé kliniek. Heb nu een verwijzing voor Bergman kliniek in Heerenveen..als het goed is word ik binnen een paar dagen gebeld voor de intake. 

 

Toevallig nog meer dames die naar of in Heerenveen zijn geweest??

Of in dezelfde fase zitten?

Altijd fijn om wat ervaring uit te wisselen en met vragen bij iemand terecht te kunnen.

 

Ga nu snel verder dit forum ontdekken!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Karin, 

 

Wij zitten in hetzelfde schuitje ;-) misschien hebben/hadden we zelfs wel dezelfde huisarts. 

Ik heb gisteren mijn intake gehad in Heerenveen, heb dit als er prettig ervaren. Omdat ik nog een aantal kilo wil afvallen is de verwachting dat ik over ongeveer een half jaar geopereerd wordt. (Anders zou het sneller kunnen)

Ik vond het erg prettig om een mail adres mee te krijgen waar je de vergeten vragen kan stellen en dat de aanvraag direct wordt gedaan bij de zorgverzekering. 

Mocht je nog vragen hebben over de intake hoor ik het graag!

 

groetjes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Dus jij had ook een ouderwetse knuppel als ha? Haha!

Hoe gaat zo'n 1e intake ongeveer?

Had jij goede vragen? Misschien dingen waaraan ik nog niet eens gedacht heb.

Ik verwacht binnenkort dat ze contact opnemen want de ha zei dat ze de verwijzing al naar hun had gemaild en hun binnen enkele dagen contact zouden opnemen.

Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond,

 

ik stel me eigen even voor. 

Ik ben Natascha, 23 jaar oud. Vandaag ben ik langs geweest hij dokter Nio in het slaz ziekenhuis. 

Ik heb de monoblock Hydrogel gepast. Van 500 en 600 cc. Onder de borstspier !!  Ik ga 4 foto's plaatsen, 2 van 500 cc en 2 van 600cc 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

zouden jullie advies kunnen geven wat ik kan hebben qua grote. En misschien foto's van mensen die dezelfde maten hebben enz.

 

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natascha misschien leuker om even je eigen voorsteltopic aan te maken in plaats van je in de topic van Karin82 voor te stellen, dan krijg je ook toegang tot foto's e.d. op het forum? :)

 

Je hebt als het goed is in je inbox een berichtje gekregen over hoe het forum werkt. Meer informatie over het forum kan je hier vinden: 

 

https://www.borstenforum.com/forum/3-borstenforum-informatie-en-regels/

 

Mooi hoor! Ik vind ze allebei mooi staan. Bij twijfel kan je het beste voor de grootste maat gaan denk ik, want het went erg snel. Ik ben nu erg blij dat ik voor de grootste maat ben gegaan. Heel stiekem hadden ze nog wel iets groter gemogen. In jouw geval is 600cc ook gelijk de grootste prothese die de monobloc hydrogel heeft :P

 

Je zou als je toegang hebt tot foto's aan Elske77 en Jo84  toegang tot hun foto's kunnen vragen, zij hebben allebei de monobloc hydrogel 550/600cc dual plane.  

 

Ik stel voor om het gesprek in jouw eigen topic voort te zetten, zodat we de topic van Karin82 niet langer vervuilen? :P xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-6-2017 om 21:18 zei Karin82:

Hoi,

Dus jij had ook een ouderwetse knuppel als ha? Haha!

Hoe gaat zo'n 1e intake ongeveer?

Had jij goede vragen? Misschien dingen waaraan ik nog niet eens gedacht heb.

Ik verwacht binnenkort dat ze contact opnemen want de ha zei dat ze de verwijzing al naar hun had gemaild en hun binnen enkele dagen contact zouden opnemen.

Ben benieuwd!

Beetje late reactie ivm drukte :-)

Hihi ik had ook een ouderwetse HA. Hij is nu met pensioen en de praktijk is overgenomen samen met de andere praktijk die in het dorp zit. Nu was had ik de verwijzing zomaar in the pocket. Bij mij werd er van alles uitgelegd (oa de risico's) en er werden vragen gesteld (waarom, of ik nog een kinderwens heb ed) en er werden foto's gemaakt. Zelf had ik niet zoveel vragen, omdat ik me in het verleden al een keer goed heb ingelezen. Waar ik wel benieuwd naar was is de ervaring met de herstelperiode en op welke termijn in ongeveer geopereerd kan worden als ik zover ben. Heb je inmiddels al een afspraak staan? 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja ik heb een afspraak...bij Bergman kliniek in Heerenveen, bij Dr khoe.

De afspraak staat 17 juli eind van de middag.

Jij toevallig ook gehad bij hem?

Ik heb op internet zitten zoeken maar kom niks tegen over mensen die geopereerd zijn door hem...vind ik wel een beetje een dingetje.

Wel over Dr Eltahir, veel en positief!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hoi Marian,

 

Ja ik ben 13wk geleden door hem geopereerd.

Alles is goed gegaan.

Ze zijn heel mooi van vorm geworden en heb ook geen complicaties gehad.

Ze hadden alleen wel kleiner gemogen van mij.

Hij zei van te voren al dat hij geen cupmaat kon aangeven en zou kijken wat mooi zou staan en wat mogelijk is.

Ik had een 70G en nu een 70E.

Ik had wel aangegeven dat ik graag ronde borsten wou omdat ik ook wel eens van die platte brede pannenkoeken tegenkom.

 

Ben je ook al aangemeld op de Facebook pagina, borstverkleining borstlift? Hier is enorm veel informatie te vinden over borstverkleining. Ik vond op deze site het meer gaan over vergrotingen.

 

Groetjes karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karin 

Dank je wel voor je reactie.

Klinkt positief.

Ik hoop dat ik echt wel een C cup krijg. Ik heb cup 75F. 

Hij zei dat ook tegen mij hoor dat hij niet kon zeggen welke cup het wordt.

Als het maar een flink stuk kleiner wordt. 

Liever kleiner dan groter.

Moet nog even wachten, 23 april is de grote dag. Wel spannend hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.