Ga naar inhoud

Borstvergroting"artemedis"


toxictooms

Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik ben een vrouw van 41 en twijfel al langer om een BV te laten uitvoeren.

Ik heb al een paar gesprekken gehad. Ik ben ook op gesprek geweest bij bruno demeyere en daar voelde ik mij wel op mijn gemak bij.

Zijn er mensen die recente ervaringen hebben met deze PC ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi
 

Heb je de zoekbalk al eens geprobeerd? Als je daar 'demeyere' intikt, of 'artemedis' krijg je alle topics te zien waar hij in genoemd wordt.
Hele fijne arts. Ben zelf 5 jaar geleden door hem geopereerd, nadat een andere pc het wat verprutst had, en ben meer dan tevreden!
Hele rustige man, met een goed zicht op wat wel en wat niet kan.
Wel is hij redelijk voorzichtig met de hoeveelheid cc die hij plaatst, dit omdat hij meestal kiest voor een plaatsing voor de spier en je dan meer kans hebt op rimpelvorming als je te hoog in het aantal cc gaat. Hij bekijkt tijdens de operatie meestal wat er mogelijk is.
Wel aan de hand van wat er van te voren besproken is uiteraard. En als je foto's meeneemt van wat je graag wilt, kan hij aangeven of hij dat mogelijk acht of niet.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.