Ga naar inhoud

wat vertel ik mijn kinderen 9 en 12 jr


petra

Aanbevolen berichten

Lastig lastig lastig hoor.

Mijn kinderen zijn 9 jongen en 12 meisje. Het lijkt me onmogelijk om dit voor beiden te verzwijgen.

Mijn dochter was erg boos, vond het maar niets. Mijn zoon vond het wel lachen. Gekscherend heb ik dit 4 maanden geleden geopperd. (meer impulsief dan wel doordacht) Vandaag kreeg ik de vraag van mijn dochter hoe het nu met die operatie zat. Mijn dochter wil ik wel meer vertellen maar ik denk dat mijn zoon aan de haal gaat met mijn verhaal. http://www.borstenforum.com/public/style_emoticons/default/blink.gifIk zit hier echt niet op te wachten. Gelukkig reageren anderen in de omgeving positief. Raar he, maar ik was bang voor reacties. Ik weet ook nog niet precies hoe ik het op mijn werk ga aanpakken en bij het sporten. Maar goed ik heb nog een paar weken bedenk tijd. 16 december is D-day.

Wie oh wie heeft een tip of ervaring met kinderen in deze situatie?http://www.borstenforum.com/public/style_emoticons/default/56.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Petra, welkom hier.

Ik heb zelf ook een dochter van 11 (bijna 12) en die vind het ook hele grote onzin. Ze zegt regelmatig iets lulligs over mijn boobs en dan vooral over het formaat ervan :blush: . Ik denk dat het haar manier van omgaan met zo`n situatie is. Het is voor kinderen natuurlijk erg raar om je moeder niet alleen als moeder te zien.lijkt me eigenlijk ook niet mogelijk op die leeftijd.

Mijn dochter zal het ook echt niet tegen anderen vertellen omdat ze het dus zo ontzettend belachelijk vind. Ik denk idd dat jouw dochter ook niks zal zeggen. je zoontje is een ander verhaal, die is op een leeftijd dat hij dat tussen de middag bij een vriendje thuis wel zal melden als er toevallig iets in die geest te spraken zal komen.

je kan het toch tegen je dochter vertellen en over wat jaartjes ook aan je zoon eventueel.

Je kan het niet niet vertellen tegen je dochter want zij zal zeker doorhebben wat er aan de hand is; 1 omdat je het er al een s ov er gehad hebt en 2 omdat zij zelf aan het ontwikkelen is en daar toch wel op zal letten.

Ik zag dat je bij dr Nio gaat ? Goede keuze !

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi..

Welkom op het forum..

Moeilijke situatie..

Ik zou het wel eerlijk zeggen tegen je dochter, met haar kun je misschien al wel een volwassen gesprek voeren?

Tja je kids hebben heus wel door dat er iets gaande is, zeker als jij geopereerd bent..

Wat is die link die je hebt gekopieerd? ik klikte erop maar ik kwam op de home pagina van borstenforum..

Welke cupmaat wil je graag straks? en hoe worden ze geplaatst? sorry even nieuwsgierig

Liefs en succes :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Je kunt er haast niet onderuit om het te vertellen. Je zult straks toch ook veel last hebben na de ingreep, en de kids zullen ook zelfstandig alles moeten doen, en voorzichtig met knuffelen etc (als ze dat al doen hihi). Mijn zoontje van 10 vond het allemaal wel heel spannend enzo, maar nu zegt hij dat hij het heel lelijk vind. Tja mama heeft ineens grote borsten, hij vind dat wel interressant bij andere vrouwen, maar niet bij mama... Hij noemt me nu soms gekscherend grootborstje.. (er zat pas een roodborstje voor t raam, en hij maakte daar dus een parodie op, de grapjas. Hij kroelt ook nog heel graag met me, en moet ook voorzichtig zijn, en dat vind ie ook maar niks.

Ik ben zelf altijd heel erg voor openheid. Op school heeft hij alleen vermeld dat ik in het ziekenhuis lig omdat ik zoveel ben afgevallen en daarom wat vellen moest laten verwijderen haha.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn kids weten dat ik geopereerd ben/word en vertel ze op deze leeftijd dus echt niet wat en hoe en waarom hoor,gaat ze niks aan op deze leeftijd(12 en 8) en de jongste is 18mnd.

ze weten dat ik pijn heb,en dat ze er rekening mee moeten houden,maar ga geen kids va 12 en 8verklaren over me borstvergroting hahaha,dat komt eventueel later wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Petra,

Ik heb het mijn dochter van 8 verteld, wou eigenlijk niets verzinnen. Ook omdat ze nu op een leeftijd is, waar je haar ook niet zomaar meer iets wijs kunt maakt. Zij weet/ziet ook wel dat ik kleine borsten had en zou eigenlijk niet weten wat ik zou moeten zeggen als excuus, nu ze groter zijn geworden. Maar van de operatie zelf, daarover heb ik haar niet ingelicht, wou haar niet ongerust/zenuwachtig maken, want voor haar klinkt het woord "operatie" of "ziekenhuis" als iets erg verschrikkelijk.

Maar ik denk ook dat het een beetje afhangt van kind tot kind. Hoe volwassen ze eigenlijk al zijn voor hun leeftijd. En dat voel je altijd nog wel het best zelf aan. Mijn jongste is juist nog geen 2 jaar, dus daar hoef ik het al niet tegen te zeggen. Achteraf denk ik wel eens,hoe het zou gelopen zijn als ik gewoon niets zou gezegd hebben, of het haar zou opgevallen zijn.

Wij zijn er altijd zo mee bezig, maar kinderen niet....

Groetjes,

Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het mn dochter van 4 wel verteld.

Gewoon omdat ik altijd heel actief met ze bezig ben (heb ervoor gekozen niet te werken tot mijn beide kinderen op de basisschool zitten) en dit nu dus een tijdje niet kan doen. Ik wil niet dat ze denken dat ik ziek ben want vooral mijn dochter van 4 zal zich dit erg aantrekken en het waarschijnlijk ook rondbazuinen. Dat ze aan anderen vertelt dat ik grotere borsten krijg, vind ik niet erg, iedereen weet t toch al en mensen die ik niet ken interesseert me niet hoe die over mij denken.

Ik heb dus gezegd dat ik mijn borsten groter ga laten maken omdat ik dat mooi vind, dat de dokter dat in het ziekenhuis gaat doen en dat ik daarna een paar dagen erge pijn heb maar dat ik daarna weer beter ben en weer leuke dingen met ze ga doen. Ze vroeg alleen of ik dan ook eindelijk grote mensen tieten krijg en vond het verder prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ladies,

bedankt voor alle adviezen, hier kan ik echt iets mee, sterken nog,heb het vanochtend met mijn dochter gehad over mijn operatie. Ze vindt het wel spannend om betrokken te worden bij het mysterie en haar broer niet. Smeedt toch een band.

liefs Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.