Cha1990 Posted May 19, 2017 Share Posted May 19, 2017 Hallo Gister mijn consult gehad bij kliniek Veldhoven ik ben 1.81 lang en weet 65 kilo en heb een omtrek van 80 en heb van mezelf een slappe B gister is mij 400cc aangemeten waar ik zelf wel heel blij mee ben Zijn er mensen met de zelfde lengte etc die ook 400 cc hebben en ik mischien foto's mag zien zodat ik beetje beeld krijg operatiedatum krijg ik nog heb aangevraagd in week 30 dus nog even geduld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cha1990 Posted June 1, 2017 Author Share Posted June 1, 2017 Hallo Ik heb een vraag ik zoek dames waar ik beetje kan kijken wat ik kan verwachten Ik ben 1.81 lang en weeg 66 kilo ik heb nu een lege 80B cup en krijg 450cc dualplane operatie datum krijg ik nog Zijn er dames met gelijke situatie? Groetjes charita Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cha1990 Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 Hallo Ik ben 26 jaar en moeder van 2 kindjes naar lang lezen en doen en overleg hebben ik besloten een borstvergroting te laten doen Ik ben 1.81 lang en ik weeg 66 kilo en heb nu een 80 B Ik ben op consult geweest kliniek Veldhoven en word dus geopereerd door dr schietecatte en vandaag dus te horen gekregen dat ik 24 juli geopereerd word Ik krijg 450cc mentor Vraag me af zijn er nog meer vrouwen die zo lang zijn en borstvergroting hebben ondergaan ben wel benieuwd hoe het een beetje uit pakt bij de lange dames Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mami28 Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Hier 28 jaar en 2 kindjes. (1m76 en 60 kilo) Nu bijna 6 weken PO. Was achter de borstspier 400cc. Ik had ook kleine B cup en zit nu op 75D. Voor mij is het nog elke dag wennen en ik heb ook nog vocht in 1 borst waardoor het herstel langer duurt. Ze ogen wel heel natuurlijk en dat vond ik het belangrijkste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cha1990 Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 Ooh dat is zeker wel nette maat met 400 cc zeg en dan ook gewoon medium profile ? Oh meen je ben ook heel benieuwd hoe mijn herstel gaat pff maar vooral zin in de grote dag Hebt u ook foto's waar ik naar zou mogen kijken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mami28 Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 High profile van het merk Mentor. Moet wel zeggen dat ik geen goed voorbeeld ben om naar te kijken. Zit met zwelling aan 1 borst en wil je niet afschrikken... Van zodra het wat beter zou zijn meteen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cha1990 Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 Oké bij mij is niet over high profile gepraat ik heb zelf brede borsten 15 cm dan zou ik meer cc moeten nemen en dan worden ze echt heel groot haha En snap ik hoop voor je dat ze zwelling snel weg trekt en weer volop kunt genieten van ze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.