Ga naar inhoud

Cha1990 : 24 juli 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo 

Gister mijn consult gehad bij kliniek Veldhoven ik ben 1.81 lang en weet 65 kilo en heb een omtrek van 80 en heb van mezelf een slappe B gister is mij 400cc aangemeten waar ik zelf wel heel blij mee ben 

Zijn er mensen met de zelfde lengte etc die ook 400 cc hebben en ik mischien foto's mag zien zodat ik beetje beeld krijg operatiedatum krijg ik nog heb aangevraagd in week 30 dus nog even geduld :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo 

Ik heb een vraag ik zoek dames waar ik beetje kan kijken wat ik kan verwachten 

Ik ben 1.81 lang en weeg 66 kilo ik heb nu een lege 80B cup en krijg 450cc dualplane operatie datum krijg ik nog 

 

Zijn er dames met gelijke situatie?

 

Groetjes charita 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo 

Ik ben 26 jaar en moeder van 2 kindjes naar lang lezen en doen en overleg hebben ik besloten een borstvergroting te laten doen

Ik ben 1.81 lang en ik weeg 66 kilo en heb nu een 80 B 

Ik ben op consult geweest kliniek Veldhoven en word dus geopereerd door dr schietecatte en vandaag dus te horen gekregen dat ik 24 juli geopereerd word :DIk krijg 450cc mentor 

Vraag me af zijn er nog meer vrouwen die zo lang zijn en borstvergroting hebben ondergaan ben wel benieuwd hoe het een beetje uit pakt bij de lange dames 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier 28 jaar en 2 kindjes. (1m76 en 60 kilo) Nu bijna 6 weken PO. Was achter de borstspier 400cc. Ik had ook kleine B cup en zit nu op 75D. Voor mij is het nog elke dag wennen en ik heb ook nog vocht in 1 borst waardoor het herstel langer duurt. Ze ogen wel heel natuurlijk en dat vond ik het belangrijkste. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dat is zeker wel nette maat met 400 cc zeg en dan ook gewoon medium profile  ?

Oh meen je ben ook heel benieuwd hoe mijn herstel gaat pff maar vooral zin in de grote dag 

Hebt u ook foto's waar ik naar zou mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké bij mij is niet over high profile gepraat ik heb zelf brede borsten 15 cm dan zou ik meer cc moeten nemen en dan worden ze echt heel groot haha 

 

En snap ik hoop voor je dat ze zwelling snel weg trekt en weer volop kunt genieten van ze 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.