Ga naar inhoud

Een groentje :-)


Mrs.boobs

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben nieuw op dit forum en ik vind het zo gaaf!! Wat een informatie en verhalen, helemaal top!

ik ben een jonge vrouw van 23, en ik heb het al jaren over een borstvergroting.

Nu ik een vaste baan heb en dus mijn borsten bij elkaar heb gespaard word het allemaal wat spannender en echter. Ik moet heel eerlijk zeggen dat sinds deze maand echt het verdiepen in klinieken is begonnen en ik dus op dit forum terecht kwam. 

ik moet nog uitzoeken hoe het op werk gaat met verlof nemen. - Heeft iemand daar ervaring mee? Hebben jullie gewoon vakantie opgenomen voor de herstel periode?

Als het op werk geregeld is dan zou ik het liefst dit jaar oktober/november mijn nieuwe borsten gaan halen. Ik heb nog geen contact gehad met een kliniek. Ik twijfel tussen Bergman of Velthuis. - Iemand ervaring met een van de twee? 

mijn cupmaat nu is 75A en ik heb nog geen idee hoeveel cc ik wil nemen. 

Ik weeg 58 kilo en ben redelijk klein 1,63.

Zijn er dames die in de zorg werken? Ik ben bang dat ik de volle 6 weken niet kan werken omdat ik redelijk zwaar werk heb met verzorgen (gehandicaptenzorg).

 

mentaal ben ik er al helemaal klaar voor! Ik kan niet meer wachten en ik ben er 100% zeker van, mijn vriend word langzamerhand gek denk ik.

 

ik heb al een aantal discussies gelezen en het is echt leuk/leerzaam om te lezen :)

ik moet nog even oefenen maar ik word zeker actief!

 

groetjes & dank voor jullie ervaringen,

x

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mrs.boobs

 

Welkom op het forum! Ik ga in december voor mijn kerstballen. In augustus heb ik nog een consult bij dr Nio. Hij is zo ongeveer de koning van de moeilijkere en grote boodschap.  Ik heb bij een andere pc een lift aangeraden gekregen vandaar dat ik bij nio op consult ga.

 

Heel veel succes met je zoektocht!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mrs.boobs

 

Dr nio zit bij parkkliniek in Rotterdam en olvg. Voor mij is het ongeveer 2 uur rijden. Maar dat maakt me niks uit. Ik ben ook bij dr visser geweest in venlo. Maar heb een lichte voorkeur voor nio. Na mijn consult in augustus ga ik kiezen welke pc en hoop dan in de week voor kerst mijn kerstballen te kunnen  krijgen.

Ik adviseer je wel naar meerdere pc te gaan.  Dan hoor je verschillende verhalen waar je uit kan kiezen..

 

Gr gastmama 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.