Ga naar inhoud

Lege b cup alleen een lift willen, kan dat?


Aanbevolen berichten

Hallo lieve dames


ik heb na 2 zwangerschappen 2 lege theezakjes overgehouden dwz een lege b cup. Is het ook mogelijk om een kleine cup te liften? Ik heb nu veel rimpels bij 1 borst nadat ik tijdens zwangerschap van b naar d cup ging. Implantaten wil ik zelf liever niet. Groter hoeft niet voor mij alleen dat ze hoger zitten. Ben benieuwd of iemand anders hier ervaring mee heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi isadora!

 

ik weet niet of je wat aan mijn verhaal hebt, maar mijn ervaring is dat het zeker mogelijk is.

ook ik had een lege ( uitgezakte) b-cup en wilde liever ook geen implantaten, maar alleen een lift. Na het zoveelste baalmoment de stoute schoenen aangetrokken en oo consult geweest bij een arts ( werd gek van het mezelf afvragen en twijfelen en wat als vragen) na dat consult kun je er gewoon nog rustig over nadenken, zit je nergens aan vast. Durf je t niet dan doe je t niet. 

 

Ik was het op den duur gewoon zo zat dat ik dacht; fuck de littekens dan maar, het is gewoon nodig. Alles beter dan wat ik had.

 

en het is me echt meegevallen! Je ziet er bijna niets meer van ( 1 jaar verder), maar ze zitten wel beter op z'n plek.

 

dus ik zou zeggen; ga eens op consult... dan weet je gewoon meer

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.