Ga naar inhoud

Welke sport BH aanschaffen?


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben benieuwd waar jullie je sport bh's voor na de operatie hebben gekocht en welke jullie hebben en hoeveel jullie er hebben voor na de operatie want ik neem aan dat als je ze dag en nacht de eerste weken aan moet ook verschoning nodig heb zeker net na de operatie met de wonden?

 

Wat is jullie ervaring en welke bh raden jullie aan?

 

Alvast bedankt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames!

 

Op aanraden van de kliniek (Heyendael) heb ik de Triumph tri-action aangeschaft, alleen krijg je hier best wel puntige borsten in en heb ik bij deze bh een verlengstukje gebruikt ivm de zwelling. Naast de Triumph heb ik de non padded heavy support van Hema (in zwart en wit ivm een actie destijds), deze sluit heel mooi aan en je borsten worden er niet puntig in. Vervolgens heb ik ook nog de Carefix Anna met een voorsluiting. Dat is echt mijn favoriet:wub: Deze is ook heel goed te dragen onder kleding, zonder dat je teveel banden ziet en de voorsluiting is heel handig voor de eerste paar dagen, zodat je de bh zelf makkelijker kan los doen als er teveel druk op staat..

 

Hopelijk heb je hier wat aan :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Kimely:

Hi dames!

 

Op aanraden van de kliniek (Heyendael) heb ik de Triumph tri-action aangeschaft, alleen krijg je hier best wel puntige borsten in en heb ik bij deze bh een verlengstukje gebruikt ivm de zwelling. Naast de Triumph heb ik de non padded heavy support van Hema (in zwart en wit ivm een actie destijds), deze sluit heel mooi aan en je borsten worden er niet puntig in. 

 Haha. Ik ben niet de enige:-)

Een van de eerste dingen die ik zei over die Triumph bh...die punten! Ik was echt bang dat ik punttieten had gekregen. Maar het ligt dus echt aan de bh...

Fijn om te weten dat die van de Hema dat niet heeft! Ik was echt aan het twijfelen welke ik erbij moest halen. Ze zijn allemaal zo charmant :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen ladies!

 

ik woon in Brussel en wordt in het Leopoldziekenhuis geopereerd. Mijn chirurg zei dat ik een BH in Hunkemoller kan kopen, één met scratchs bij de voorkant van de schouders. Heeft iemand zo eentje?

 

Ik krijg binnen 2 maanden borstjes, youpie!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.