Ga naar inhoud

Achter de spier en training (sport)


Gast Evanja

Aanbevolen berichten

Hallo dames met achter de spier plaatsing!

Ik zat me zomaar eens iets af te vragen.

Als je met een plaatsing achter de spier je borstspier gaat trainen, gaan de borsten dan meer uit elkaar staan na een tijd? Door de getrainde spier zeg maar, ik bedoel dus niet tijdens het trainen zelf.

Heeft iemand van jullie ervaring met sporten na een achter de spier plaatsing? En heeft dit invloed gehad op hoe je borsten er nu uitzien?

ik hoor graag wat ervaringen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Evanja

ik kreeg met dual plane enkel te horen dat de borstspier uiteraard dikker word,door spierontwikkeling,maar of dat hetzelfde is bij achter de spier?dat weet ik niet,ik denk het wel..

ik had zelfs dansende spieren bij inspanning,ookal zou dat niet mogen /kunnne bij dual,maar ik had het dus wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah dat ja! Heb ik inderdaad ook.

Maar ik bedoel dat dus niet, maar of het resultaat van trainen is, dat je borsten uiteindelijk verder uit elkaar gaan staan.

Want dat bespaar ik mezelf liever, z staan juist zo mooi nu :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm ga voor een vraag geen afspraak maken. Vandaar dat ik het hier vroeg, zoveel mensen hier met achter de spier. zullen er vast zijn die sporten! Mailen doet het ziekenhuis niet aan :)

Dus graag ervaringen van dames met plaatsing ACHTER de spier :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

*** Ik geloof niet dat je borsten verder uit elkaar gaan staan als je de borstspier zwaar traint eigenlijk hoor. Ik heb zelf als ik de spier aanspan dat mijn borsten iets uit elkaar en naar boven worden getrokken. Maar zodra de spier weer ontspannen is zijn ze weer normaal. Met de bodypump train ik de borst weer met 5 kilo per kant, en ik heb dan geen dansende borsten tijdens de training heb ik t idee. Maar ik ben zelf pas 3 maanden po, dus kan het niet met zekerheid zeggen..

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even aan mijn man gevraagd die zegt dat het eigenlijk niet uit zou mogen maken ;

maar hij adviseert wel indien je krachttraining doet om vooral de bovenkant van je borst te trainen

krijg je een mooiere decollete van zegt ie....

Ik train best vaak en ook gewichten.. maar heb ze achter de spier en geen decollete. Mijn borsten zien er namelijk gewoon uit en staan omdat ze onder de spier zitten ietsjes uti elkaar en dan heb je niet zonder een push up een spleetje ertussen. Hoor dat bij meer vrouwen die ze achter de spier hebben.

Dus denk dat de krachttraining er niet veel toe doet in dit geval.

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Evanja, 'dansen' je boobs erg tijdens normale inspanning?

ik heb ze namelijk ook achter de spier maar heb ze pas een week, dus er zit nog amper beweging in.

liefs

o meiden sorry! Ik was dit topic helemaal vergeten..oops!

Nee ze dansen niet in het rond tijdens normale inspanning. Alleen als ik iets heel zwaars doe wijken ze even uit. Maar het ging mij niet om de spier tijdens de inspanning in dit topic. Het ging om erna.

Bedankt voor jullie antwoorden meiden, inmiddels was ik er zelf al uit, maar vergetehn dat ik dit ttopic had staan. Ik sport nu lekker 2 keer in de week en ze staan nog precies hetzelfde en niet verder uit elkaar door getrainde spieren! :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.