Ga naar inhoud

Essie82 : 16 juni 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

Ik ben onlangs bij dr Nio geweest en heb een afspraak gemaakt voor 16 juni voor een vergroting zonder borstlift, terwijl er meerdere artsen mij deze lift wel probeerde aan te praten.

Ik ben op zoek naar soort gelijke verhalen omdat ik nu twijfels krijg over het uiteindelijke resultaat. 

 

Ik heb slappe borsten en ze zijn uitgezakt en niet gelijk aan elkaar.

 

Graag hoor ik wat reacties, alvast super dank.

 

Groetjes Essie

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Essie82:

Lieve allemaal,

Ik ben onlangs bij dr Nio geweest en heb een afspraak gemaakt voor 16 juni voor een vergroting zonder borstlift, terwijl er meerdere artsen mij deze lift wel probeerde aan te praten.

Ik ben op zoek naar soort gelijke verhalen omdat ik nu twijfels krijg over het uiteindelijke resultaat. 

 

Ik heb slappe borsten en ze zijn uitgezakt en niet gelijk aan elkaar.

 

Graag hoor ik wat reacties, alvast super dank.

 

Groetjes Essie

Hoi hoi! Spannend hoor en komt zeker goed nio maakt prachtige borsten! Ook bij mij werd een lift aangepraat wat ik helemaal niet wilde (hele lege c en ook allebei niet helemaal gelijk) ik ben uiteindelijk voor 500cc hp gegaan bij frans straten en het is prachtig geworden. Zolang je maar genoeg ccs neemt kan het meestal altijd worden opgevuld. Succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Afgelopen vrijdag ben ik bij dr Nio in het park medisch centrum Rotterdam geopereerd aan mijn borsten.

Ik heb meerdere artsen bezocht en iedereen raadde mij een borstlift aan met tepelcorrectie, dit ivm de ongelijkheid van mijn borsten en tepelhof.

 

Ik heb me hier in het borsten forum verdiept in soortgelijke verhalen en kwam hierdoor bij dr. Nio terecht. 

 

Hij heeft met geen enkel woord gesproken over überhaupt een correctie. 

 

Ik heb 500cc Eurosilicone laten plaatsen om het verschil optisch zo klein mogelijk te maken. 

Mijn borsten zijn nu nog erg opgezwollen maar ik ben super blij met het resultaat. 

 

Ik hoop dat met mijn verhaal meerdere meisjes / vrouwen die liever geen lift wensen hier wat aan hebben.

In de bijlage plaats ik mijn voor en na compilatie.

Lieve groetjes, 

Essie 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Essie82

 

Hoi hoi, gefeliciteerd met je nw boobs,

 

Ik heb je topics even samengevoegd, en de titel aangepast, in dit topic kun je nu verder al je updates etc neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Doe rustig aan, neem op tijd je pijnstilling, en vooral nu voldoende drinken, en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Essie

 

jouw verhaal lijkt oo het mijne :-)

ik heb ook 3 keer gehoord dat ik eerst een lift moet en daarna oas kan denken aan een vergroting.

Dat wilde ik ook niet. Vanwege de vele littekens het gedoe en ook de prijs. Ik las ook op dit forum over dokter Nio. 

Dus bij hem een afspraak ingepland. Hij heeft ook bij mij met geen woord gerept over een lift.

ik krijg net als jij 500.

Het zit er mooi uit bij jou!

Ik kan niet wachten ... 22 aug ben ik aan de beurt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Gabsy119:

Heloo dames ik heb ook vorige week maandag 12 juli borstvergroting bij dr nio gehad. 550cc onder de spier/silicone. Ik ben blij

 

Juni denk ik? Hahaha.

wat fijn dat je nu al blij bent. Ik kijk ook zo uit naar augustus. Heb je ook foto's Gabsy? ( sorry ben zeer nieuwsgierig naar alle Nio boobs :-) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.