Ga naar inhoud

Bottoming out? 2 weken PO


LJ95

Aanbevolen berichten

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dag dames

Ben nieuw op het forum dus hoop dat ik mijn bericht op de juiste manier plaats. 

Geopereerd op 31/5/2017, dual plane 265cc. Heb mij de eerste week flink aan de regels van pc gehouden en 24/7 mijn sportbeha aangehouden. Sinds ik hem af en toe mag af doen om vb te douchen kan ik er niet meer naast kijken... Naar mijn gevoel lijkt het of de prothese in mijn rechter borst te ver is gezakt (bottoming out?) vind ook dat mijn tepels daar wat hoger staat. 

Wat denken jullie? Te vroeg om te oordelen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LJ95 hai en welkom op het forum :) 

 

Ten eerste gefeliciteerd met je boobs!!

 

Ik denk dat het te vroeg is om dit te beoordelen. Je bent pas kort po en zwelling moet nog goed wegtrekken. Hiernaast herstellen ze apart van elkaar dus geven ze soms een beeld dat ze niet gelijk optrekken en daardoor denkt dat ze niet op elkaar lijken. Geef het tijd en geduld!! 

 

Maak voor nu iedere week foto's van de voor/zijkant zodat je het proces in de gaten kan houden. Uiteraard kun je bij twijfel altijd je PC benaderen en vragen om advies in deze. Is tenslotte je nazorg en heb je recht op. Zorg dan wel dat je een goede foto van de voor/ zijkant op stuur. 

 

Door wie en waar ben je geopereerd? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb precies hetzelfde zou mijn foto kunnen zijn aan de onderkant raak er erg verdrietig en onrustig van ... hoe is het inmiddels bij jou ? is het al minder ? zie je al meer plooi net als bij de ander.. maak me super zorgen.. ik heb 12 juni een operatie gehad 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.