Ga naar inhoud

achter of voor de spier!?? wie zegt wat, en waarom? want ik weet het niet meer!


missyX

Aanbevolen berichten

hallo dames!!!

ik word gek!

ik krijg bij dr plovier de BV en ik weet dat hij achter de spier plaatst!

wat is nu echt het verschil tussen achter en voor de spier!??? zie je nu echt veel verschil!?

wie heeft voor en wie heeft achter!?

zijn jullie blij met het resultaat of hadden jullie het liever anderom gewild?

ik hoop dat jullie het me kunnen uitleggen!!

ik wil graag een volle grote voorgevel en mooi rond!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis...

Voor de spier ziet er iets natuurlijker uit, en beweegt meer mee! en de borsten staan iets dichter bij elkaar!

Achter de spier beweegt iets minder.. Maar als je meer als 300 cc wilt is het aanbevolen om achter te nemen, want dan gaan ze niet hangen! voor de spier heb je dan kans dat je een lift moet doen!!

Ook als je niet genoeg weefsel van je zelf hebt kun je niet voor de spier, want dan ga je randen zien..

Achter de spier zie je geen randen dus dan is dat een goede oplossing!

Zelf ben ik zeer tevreden over de plaatsting achter de spier, ik vind het er wel mooi uit zien!

Alleen ik ben van mening dat voor de spier misschien wel mooier was geweest, ziet er iets natuurlijker uit, en ze komen iets meer van je lichaam af, als je snapt wat ik bedoel!

Maarr.. met 450 cc had ik misschien dan later wel een lift gemoeten en dat wil ik niet

ik had ook niet genoeg weefsel van mezelf dus kon het zoizo niet...

Wat wil jij dan graag?

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat ik toch wel heel wat cc's wil laten plaatsen om van een kleine b naar een D/E te gaan dacht ik zelf aan achter de spier!

maar omdat ik overal las, over het natuurlijker laten uitzien, het verder uit elkaar staan blabla bla, wist ik het niet meer!

ach het maakt mij niet uit of het gezien word alsof ze niet van mezelf zijn! hahah geen enkele vent dat bij je is, wat daar problemen van zal maken lijkt me!

ik zit maar op het hele forum foto;s te bekijken en ik vind zooo veel mooi! en ik weet eigenlijk niet of ik genoeg weefsel heb!

Mii18, jou resultaal vind ik echt super! ik hoop dat die van mij ook zo zullen gaan uitzien! en dat is achter de spier!

ik zou daar graag een foto van mee willen nemen naar de PC om als voorbeeld te laten zien, als dat zou mogen!

voor de andere mensen die foto;s hebben maar niet in de gallerij, zou ik wat resultaten mogen zien die bij DR PLOVIER zijn geweest???

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meis..

ja dat verder uit elkaar staan.. je eigen borsten worden uitvergroot, dus heb je nu veel ruimte,

heb je dat na je bv ook nog! Het enige is dat voor de spier ze iets dichter naar elkaar kunnen gaan staan..

maar maak je geen zorgen hoor! Dr.Plovier maakt overal wel iets moois van.

ik vond dat voor mijn bv mijn boobs verder uit elkaar stonden en nu iets meer naar elkaar toe, misschien komt dat ook omdat ik 450 cc heb en omdat mijn prothesen wat breder zijn?

Jaaa tuurlijk mag je dat :D dat vind ik echt een groot compliment!! Moet je er wel bij zeggen dat hij mijn boobs zelf gemaakt heeft he! ;)

als je nog meer foto's wilt zien van dr.plovier, kun je eens kijken bij elcke, jilly, jessica45, maa of beccie.

meer weet ik er even niet! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

mii18: thanx wat fijn! ik vind het echt een mooi voorbeeld! dan zal hij zeker blij zijn, zijn eigen resultaat te zien hahah!

morgen is in iedergeval de grote dag! en vind het echt super spannend! ik hoop uit te komen op een D/E, maar dan hoop ik achteraf toch geen F te hebben ofzo! want dat word me te groot! dus hoop dat hij een goeie inzicht heeft! ik hou jullie allen op de hoogte!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeel erg spannend inderdaad :D

Ik hoop dat alles morgen duidelijk word!

Komt wel goed, hij heeft echt dat inzicht wel!

Ik denk dat jij ook rond de 400 a 450 cc gaat krijgen..

Heel veel succes morgen enne wel ff laten weten he? Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hey, ik vroeg me af hoe minder beweeglijk borsten achter de spier nu eigenlijk zijn. Kan je ze echt niet bewegen of is het gewoon iets minder dan bij voor de spier? Ik zou gewoon niet willen dat ze echt vast'plakken' aan mn borstkas. Dr Demeyere zei dat het in het extreem slechtste geval kon gaan lijken op een bodybuilder. Is dit zo?x

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb de protheses achter de spier, en de eerste weken bleven ze inderdaad recht omhoog staan als ik op mijn rug lag. Nu ben ik 6 1/2 week po en merk ik dat ze toch wel een beetje naar de zijkanten zakken als ik op mn rug lig. Ik kan als ik ze in mijn hand neem ook gewoon rondjes mee draaien op de borstkas zegmaar, dus best lekker soepel. Het valt me best mee met de beweeglijkheid na alles wat ik heb gelezen van achter de spier, had t minder verwacht (het kon bij mij niet voor de spier).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas 4 dagen PO dus kan er eigenlijk nog niks over zeggen, en zeker niet over beweeglijkheid omdat ik nog niet mag springen maar ik moet wel zeggen dat ik ze nu al veel zachter vind dan ik gedacht had dat ze zouden zijn. Ik kan ze vrij ver indrukken en als ik er in knijp vind ik ze ook helemaal niet hard aanvoelen. Daar ben ik erg blij mee want dat wordt dalijk alleen maar beter natuurlijk!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb(gelukkig) me prothesen niet achter de spier gehad,wel dual plane,half tussen de spier dus,nou vond het mega onnatuurlijk door het rechtop blijven staan,niet meebewegen met lopen enz dacht dat ik het toen al erg vond,maar nu ik ze voor de spier heb kan ik nog meer vergelijken en zou het nooit meer willen,zelfs niet gratis bij wijze van.geen achter de spier ervaring dus maar wel ervaring van tussen de spier :)

denk dat dit ook persoonlijk is,hoe men het ervaard

Link naar reactie
Delen op andere sites

imaar nu ik ze voor de spier heb kan ik nog meer vergelijken en zou het nooit meer willen,zelfs niet gratis bij wijze van.

Hahahaa jij bent echt een wandelend reklamebord voor dual plane he!!!

Begrijpelijk hoor, als je ziet hoe mooi Bruno de jouwe heeft gemaakt met voor de spier tov hoe ze waren met dual plane.

Als ik voor mn wissel ga, dan ga ik ook zeker kijken bij Bruno om te horen wat hij bij mij denkt over voor de spier. Maar eerst maar eens even afwachten hoe deze gaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dual plane,heeft enorm lange tijd nodig eer t soepeler is,maar was voor jou Moon gewoon ongeschikt ook vanwege je wat dikkere huid denk ik.

Ik heb ze nu een jaar en ze wiebelen echt wel behoorlijk mee met lopen 1bouncingboobs.gif ,maar zoals je weet ben ik niet tevreden vanwege geen bolling,en zou ze meer naar elkaar willen.

Dus ik zou ook nog niet gratis gaan voor een wissel als dat dual plane zou worden,teveel pijn ook nog..wacko.gif

geen tiet op me lijf die daar aan denkt!hihi1big_boobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow!

Nou lekker overdreven zeg... Sorry hoor maar dat heeft volgens mij een gewone vrouw niet!

Ik train 4x in de week, ik doe fitness en hang elke training aan de gewichten en ik ben ook slank en verder gespierd maar dat krijgen mijn borsten niet voor elkaar!

Dit lijkt wel een bodybuilder ofzo! Dus zo erg zou ik er niet over inzitten want ik kan het wel wat aanspannen, maar dit is wel over de top haaaha :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.