Ga naar inhoud

Handige tip tegen doorschijnende tepels


Aanbevolen berichten

Na mijn bv had ik erg last van opgezette tepels en je zag ze door elk truitje/vestje heen als ik me sportbh aan heb. Nu heb ik een erg goede oplossing! Namelijk borstcompressen. Deze worden gebruikt door bevallen dames die last hebben van lekkende tepels. Ze zijn erg mooi van vorm en blijven goed zitten. Nu dacht ik dat het misschien ook lekker zacht is voor de tepels die erg gevoelig zijn? Ze zijn heel zacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een hele goede tip. Ik had het kunnen weten he als moeder zijnde die borstvoeding gegeven heeft hahahaha. Bij mij lijkt het ook alsof ik de hele dag koud heb. En ze zijn alleen maar overgevoelig ahahaha.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee wattenschijfjes zijn te klein..

Die zie je zitten :rolleyes:

Soms is het wel aantrekkelijk voor de mannen denk ik ook, maar bij mij is het meestal het geval dat als ik het niet koud etc heb dat ze soort uitzetten waardoor het dikke tepels worden hahaha moeilijk uit te leggen! Ik vind het er echt niet uitzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje over de tepels:

Klopt het dat je na een bvg bijna constant stijve tepels hebt of is dat een fabeltje.

Want ik denk nu van Yes bijna is een sexy bh aan zonder vulling maar dan hebben we natuurlijk een nieuw probleem hé :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi gekke vlinder,ik ga maandag meteen compressen inslaan,zal ik die nodig hebben? :152:

Evi,dat word wel minder hoor met de tijd,heeft tijd nodig,is erg lastig soms,maar hoort er wel bij,ze kunnen ook overgevoelig zijn of juist gevoelloos

ik heb altijd al ellende gehad met enkel me linkerkant,stijf op moment dat die niet stijf moet zijn,niet stijf als dat wel hoort hahahaha en overgevoelig :146:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vind juist dat ik er super op vooruit gegaan ben hahahahahaha lol lol lol. Hahahahaha en ja het is de littekenolie goed doet die het he. hahahahahahahahah lol lollol. Kun je zo in de Efteling kopen hahahahahahahahahahah. En niet duur en garantie voor als het niet werkt. Nou en werken doet hij hahahahahahahahahahahahah lol lol lollllllll

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.