Ga naar inhoud

Rosa2010: 24 september 2010,Dr. Ulrich Lichtennecker


Aanbevolen berichten

Hoi Ik ben Rosa Ik lees hier op het forum gezellig mee. Het geeft mij veel informatie en wat zijn jullie hier verschrikkelijk lief. Mijn verhaal 24 september door dr Ulrich Lichtennecker een borstvergroting. Al in maart 2010 ronde prothese 450 cc onder de spier deze was echter veel te klein verschrikkelijk zag het eruit.

Nu een anathomische 570 cc onder de spier. Doordat de andere te Klein en een verkeerde keus was van de arts is de prothese gaan zwemmen. Dus dames kies niet een te kleine prothese. Nu zit er onder de prothese hechtingen aan me weefsel van me ribben deze blijven 3 maanden zitten. Ziet er raar uit maar aan de onderkant Ik zie ze niet van bovenaf haha. Nu groeit het weer vast. 6 Oktober was Ik op controlle het ziet er al veelbelovend uit.

Zo een beetje in het kort mijn verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rosa,mekaar al eens gesproken,na gelezen dan :)

vraag me toch eens af,hoe je vorige arts erover dacht en sprak?heb je geen vergoeding gekregen voor deze misgok?of wou je dat zef niet(meer)?

had je het bij beide,of bij 1?

hopenlijk nu in elk geval betere mooie boobie,s

wie was trouwens je vorige arts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rosa,mekaar al eens gesproken,na gelezen dan :)

vraag me toch eens af,hoe je vorige arts erover dacht en sprak?heb je geen vergoeding gekregen voor deze misgok?of wou je dat zef niet(meer)?

had je het bij beide,of bij 1?

hopenlijk nu in elk geval betere mooie boobie,s

wie was trouwens je vorige arts?

Hoi Moontje,

Inderdaad we hebben elkaar al eens gelezen hahahha,

De andere arts ja die zei dat ik te weinig onderhuids vet had en dat een andere prothese je dan de randen zou zien.

Er zou dus een nieuwe prothese op de markt komen met zachte randen en overgangen, ergens afgelopen zomer daar zou die op wachten ook overwoog hij om met lichaams eigenmateriaal het op te vullen. Dan moet je dat wel hebben natuurlijk.

Ik ben toen een 2 e opinie gaan vragen bij dr Ulrich,Lichtennecker en een man die de vertegenwoordiger is van de borstprothese´s klinkt wel erg of dat ik heel erg voor mezelf op komt toch :136: Deze man wist waar die over sprak.

2 Prothese ´s zijn er besteld 520 en een 570 ik koos al gelijk voor de 570 cc de xl. Maar het moet wel passen dan.

Het gaf mij een goed gevoel. Ik heb de andere arts afgezegd. En het zo gelaten ik ben daar dan wel klaar mee.

Ik hoop dat het mooier wordt het forum en de foto´s zien er goed uit en geven mij hoop.

De vorige arts was Dr Stook in het Albert Schweitzer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rosa

ooh dat is dan wel jammer dat je er niet meer naar terug gegaan bent,want nu koste het je gewoon de volle mep.

maar snap wel dat je er klaar mee was,had ik ook wel met me vorige arts,die lag totaal niet op 1lijn met me wensen en dan zie je het al gauw niet meer zitten.

ik ken wel de reesk 510 van macghan,die heeft eefje namelijk ook,zelfs voor de spier,wat mogelijk is(met weinig weefsel) omdat die afgevlakte randen heeft.

heb jij die dan ook?of welk heb jij dan?

tuurlijk heb je hoop,je hebt nu een arts die weet waar hij over praat en waar hij mee bezig is,komt dus helemaal goed.

heb je ook voor en nafoto,s?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rosa,

Wat een verhaal, jeetje! Je zou denken dat 450 behoorlijk wat is...maar niet dus. Wat bedoel je precies met dat zwemmen?

Ik zit ook bij dokter Ulrich, ik ben 23 december aan de beurt. Ik begrijp dat je tevreden bent met haar. Zelf had ik een heel prettig gevoel bij haar.

Veel leesplezier hier op het forum.

Gr.

Jas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Welkom op het forum! :D

Jeetje 450 cc te klein? :blink: Ik heb ook 450 cc..

welke cup maat had je dan?

hoop je dat je met deze cc's wel tevreden bent!

maar heeft je arts dan gewoon niet een te grote pocket gemaakt waardoor je prothesen gingen zwemmen????

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 years later...

kwam toevallig dit topic tegen.. ik heb ook zoiets ook meegemaakt met dr Stook 3 operaties..

Nu na 4 operaties laatste door dr van der Veen eindelijk mooie boobs ook ik had grotere protheses nodig ik had 350cc high en nu 450 extra high..

TO is lang niet meer online geweest zie ik jammer

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.