Ga naar inhoud

HELP : iemand met even veel CC ?


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

Dinsdag, 13/06 is het zo ver en ik begin toch wat te stressen en te twijfelen over hoeveel CC.

Ik heb momenteel een kleine B gevraagd en krijg 350 CC VOOR de spier, medium profile ( ik kan meer CC  maar hij zegt dat met 350 CC rondlopen ' zwaar' is). Ik heb best brede heupen (ben 1M.60,60KG dus ook wel wat mollig) dus ik wil het zeker in verhouding! Wat denken jullie hier van? ik wou zeker op een grote D uitkomen, kleine E mag ook!

 

Mijn 2e vraag is hoelang jullie na je operatie terug dingen konden gaan doen zoals iets drinken, de film enz?

Ik vertrek ook 6juli op reis (dus al na iets meer dan 2weken na de operatie). De chirurg zei dat dit geen probleem was, hebben jullie hier nog tips rond?

Kan ik dan al een bikini/badpak aandoen en zien ze er dan al een beetje normaal uit?

 

Dankje alvast! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Ik ben vandaag de laatste keer op bezoek gegaan voor mijn operatie. We hadden 350CC afgesproken maar na ik mijn chirurg enkele foto's heb laten zien,

zegt hij dat 450 CC beter is.

Dit is wel 100 CC meer... IK heb nu een B cup. Het wordt voor de spier geplaatst, ronde protheses, medium profile van Motiva.

Iemand ervaring met motiva, iemand die ook van een B-cupje kwam of die 450 CC heeft laten steken?

 

Ik wil ze ook niet té groot, zeker geen F cup ofzo.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-6-2017 om 10:34 zei tess27:

Hoi iedereen,

 

Dinsdag, 13/06 is het zo ver en ik begin toch wat te stressen en te twijfelen over hoeveel CC.

Ik heb momenteel een kleine B gevraagd en krijg 350 CC VOOR de spier, medium profile ( ik kan meer CC  maar hij zegt dat met 350 CC rondlopen ' zwaar' is). Ik heb best brede heupen (ben 1M.60,60KG dus ook wel wat mollig) dus ik wil het zeker in verhouding! Wat denken jullie hier van? ik wou zeker op een grote D uitkomen, kleine E mag ook!

 

Mijn 2e vraag is hoelang jullie na je operatie terug dingen konden gaan doen zoals iets drinken, de film enz?

Ik vertrek ook 6juli op reis (dus al na iets meer dan 2weken na de operatie). De chirurg zei dat dit geen probleem was, hebben jullie hier nog tips rond?

Kan ik dan al een bikini/badpak aandoen en zien ze er dan al een beetje normaal uit?

 

Dankje alvast! :D

Hi meid!

 

ik word 13/5 geopereerd ik ben 1,70 en weeg 70 kilo. Ik krijg 400 cc HP. 400 was bij mij het max, ik weet niet of het bij nou max was en de twijfels zijn bekend ik ging ook twijfelen. Ik denk als ik zo kijk naar je lengte gewicht en cc dat je wel uit zal komen op ke gewenste maat

 

hoop dat je hier wat aan heb

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei KGM:

Hi meid!

 

ik word 13/5 geopereerd ik ben 1,70 en weeg 70 kilo. Ik krijg 400 cc HP. 400 was bij mij het max, ik weet niet of het bij nou max was en de twijfels zijn bekend ik ging ook twijfelen. Ik denk als ik zo kijk naar je lengte gewicht en cc dat je wel uit zal komen op ke gewenste maat

 

hoop dat je hier wat aan heb

 

xx

 

Hey!

Dankje om te antwoorden, zat al hele tijd te wachten op het forum haha!

Ik ben vandaag weer eens op passessie gegaan ( echt al de 3e keer ondertussen ) en vorige keer vond hij 350 CC al groot en zwaar en vandaag raadde hij me al weer 450 CC aan. 

Dit lijkt me toch echt te veel, dus ik ga op 400 CC gokken maar ik hoop echt dat ik dan geen grote E cup ofzo krijg!  Ik vind het allemaal zo moeilijk die CC's.

Word je ook deze dinsdag geopereerd? Ik ook! xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei tess27:

 

Hey!

Dankje om te antwoorden, zat al hele tijd te wachten op het forum haha!

Ik ben vandaag weer eens op passessie gegaan ( echt al de 3e keer ondertussen ) en vorige keer vond hij 350 CC al groot en zwaar en vandaag raadde hij me al weer 450 CC aan. 

Dit lijkt me toch echt te veel, dus ik ga op 400 CC gokken maar ik hoop echt dat ik dan geen grote E cup ofzo krijg!  Ik vind het allemaal zo moeilijk die CC's.

Word je ook deze dinsdag geopereerd? Ik ook! xx

 

Ohh das wel gek dat ie dan twee keer wat anders adviseert , ja joh het is bijzonder lastig die CC's ik vind het ook echt super moeilijk en begin dan ook weer te twijfelen maar bij mij is 400 max dus dat scheelt wel weer hah!

 

ja ik zit ook steeds op het forum te wachten haha!

ik denk dat 400 cc een goede keuze is zit je er tussen in.

 

ja ik word aankomende dinsdag geopereerd om 13;00 zo spannend ow jij ook? Je had neer gezet 13/6 dus dacht in juli hihihi! Grappig tegelijk welke kliniek ga jij?

ik zal je even volgen kunnen we contact houden als je dat leuk vind

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owwww 13/6 jeetje ik zit helemaal verkeerd 13 juni sorry haha ja ik ook 13 juni aankomende dinsdag operatie hihi xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei KGM:

Ohh das wel gek dat ie dan twee keer wat anders adviseert , ja joh het is bijzonder lastig die CC's ik vind het ook echt super moeilijk en begin dan ook weer te twijfelen maar bij mij is 400 max dus dat scheelt wel weer hah!

 

ja ik zit ook steeds op het forum te wachten haha!

ik denk dat 400 cc een goede keuze is zit je er tussen in.

 

ja ik word aankomende dinsdag geopereerd om 13;00 zo spannend ow jij ook? Je had neer gezet 13/6 dus dacht in juli hihihi! Grappig tegelijk welke kliniek ga jij?

ik zal je even volgen kunnen we contact houden als je dat leuk vind

 

xx

 

 

Ja we hadden 350 CC afgesproken en ik had hem gisteren avond nog foto's gestuurd (van Koko, ze staan openbaar in het fotoalbum hier :D ) omdat ik ze echt perfect vind! Dus dan zei hij neem maar 450 CC. ( terwijl zij 325 CC heeft gekregen zie ik, dus ik vind het wel wat gek om eerlijk te zijn).

 

Ik da dus vanavond nog hele avond twijfelen over de CC's denk ik. Ik ga naar Sint-Augustinus in Antwerpen, jij? Ik ben zo zenuwachtig en blij tegelijk haha! Het komt echt dichtbij voor ons. 

Krijg je ze voor of achter de spier?

 

 xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei tess27:

 

Ja we hadden 350 CC afgesproken en ik had hem gisteren avond nog foto's gestuurd (van Koko, ze staan openbaar in het fotoalbum hier :D ) omdat ik ze echt perfect vind! Dus dan zei hij neem maar 450 CC. ( terwijl zij 325 CC heeft gekregen zie ik, dus ik vind het wel wat gek om eerlijk te zijn).

 

Ik da dus vanavond nog hele avond twijfelen over de CC's denk ik. Ik ga naar Sint-Augustinus in Antwerpen, jij? Ik ben zo zenuwachtig en blij tegelijk haha! Het komt echt dichtbij voor ons. 

Krijg je ze voor of achter de spier?

 

 xx

 

Ja spannend he pff!! Alleen wel gek dat jullie niet helemaal op 1 lijn zitten voelt het allemaal wel prettig enzo? Ik zou doen waar jou gevoel goed bij voelt het is jou lichaam en jij moet er mee verder. Ik denk dat 400 cc wel een mooie maat zal worden ( denk ik )

 

ik krijg 400 hp achter de spier

en jij? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! 

 

Ten eerste; spannend en gefeliciteerd alvast! Ik snap dat jij er reuze veel zin in hebt!

 

Ik heb 450cc HP gekregen. Ik had een zielige 70a/b en ik heb nu een 70F cup :-) 

Ik ben 1.67m en weeg nu rond de 64 kilo. Het zijn aardige kanonnen als ik eerlijk ben, maar ze zijn goed in proportie! Maargoed, ik ben zelf ook dol op grote boobies dus van mij zul je niet snel horen dat het te groot is.

 

Ik vind wel dat je te snel op vakantie gaat. Het is echt heel belangrijk dat jij de 6 weken braaf de borstband gaat dragen indien nodig en de sportBH. 

ik zou echt niet gaan klooien met bikini's.

Ten eerste zagen mijn borsten er met 2 weken er echt nog verschrikkelijk uit in mijn ogen. Ze lagen nog in mijn nek en zagen er best nep en vierkant uit. 

Ikzelf was 2 weken vrij van werk. In de 3e week ben ik gaan werken, maar na 1 dag ben ik weer braaf naar huis gegaan. Ik voelde mij wel goed, maar had enorme last van rugpijn. 

 

Wat ga je doen op vakantie? 

Als je vooral gaat liggen en niets doen, dan zou het eventueel wel kunnen. Maar zwemmen zou ik echt niet doen als ik jou was. Je zit je eigen herstel mega in de weg, en dat ga jij jezelf kwalijk nemen!

Ook een bikini is echt geen slim idee..

Ik kon mijn sportbh echt heel erg waarderen. De eerste periode kon ik niet eens normaal lopen. Ik had het gevoel dat ik 2 mega grote bakstenen aan mijn voorgeven had die elk moment konden afbreken. 

 

Hoop dat je hier wat aan hebt! Je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt, maar dit is mijn advies en ervaring :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.