Ga naar inhoud

wendy v


Gast wendy v

Aanbevolen berichten

hallo

ben een 27 jarige vrouw die een maand geleden een borstlifting met een prothese heeft ondergaan , alles is goed gegaan tot gisteren , wilde mijn littekens verzorgen en zag dat aan de rechterborst in de borstplooi het litteken open stond , iemand ook al aan de hand gehad ?? ben naar de pc geweest en hij zei me dat het van het roken komt , ik betwijfel dit een beetje omda de rest allemaal mooi geneest , ben te zaterdag weg geweest (feesten) en een vriendin die dronken was kwam wild op me af en schudde eens goe met mijn borsten denk dat het daardoor is open gegaan kan dit ? nu neem ik antibiotica en moet er dagelijks zalf aan smeren , heb nu bang voor het gevolg erop , heeft iemand dit ook aan de hand gehad ?? en hoe gebeurde de genezing van die wond operatief of vanzelf ? dinsdag moet ik terug naar de pc om te zien hoe het verloopt met de antibiotica enzo , hij zei ook dat hij de protheses eruit moet halen als ik blijf roken kan da ? wil heel graag stoppen maar kan het nie ben wel al verminderd , echt een moeilijke zaak voor mij hier . vele grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wendy

jeetje,je verhaal klinkt heftig,rommelen aan je borsten door je dronken vriendin,roken en afijn,klinkt niet goed allemaal nee

maar om dat aan te horen zit je hier niet,ik ga hopen dat je antibiotica gaat aanslaan.

hoelang geleden ben je geopereerd?is het nog vers?of echt al weken terug gebeurd?

sterkte ermee...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.