Ga naar inhoud

Ervaringen????


KGM

Aanbevolen berichten

Hi.

 

Ik moet naar Zeist ipv Amstelveen, vanwege de verbouwing  . Ik was eerst bij diana gabriels en was door verwezen naar kliniek Amstelveen . Toen werd ik later door Diana gabriels gebeld dat kliniek Amstelveen falliet zou zijn. Contact gehad met kliniek Amstelveen bleek dus helemaal niet zo te zijn maar de samenwerking met Diana gabriels is niet meer. De reden dat Diana gabriels dus haar patiënten zo benaderden was om en voor haar te

houden die ze had doorgestuurd naar kliniek Amstelveen. ik Diana gabriels opgebeld dat wat hun vertellen tegen de mensen niet waar is, krijg je als antwoord ja hun zullen niet trots zijn dat ze falliet zijnHeel vreemd hun maargoed . Iemand ook ervaringen mee? Iemand ook dit aan de orde gehad ?

 

daarnaast was het eerst de operstie 12 juni toen door t verhaal van Diana andere arts naar 7 juni verplaatst , toen contact gehad met kliniek Amstelveen toen werd het weer 12 juni, van de week gebeld door kliniek Amstelveen dat de verbouwing nog niet klaar is en ik naar Zeist moet en dat het 13 juni word. 

 

Ik werd er wel een beetje moedeloos van.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.