Ga naar inhoud

Zoek een goede mooie borstverkleinende arts Nederland/Belgie


Sansonnet

Aanbevolen berichten

Ik had gisteren al een topic geplaatst, en heb natuurlijk hier van alles doorspit. Onze dochter 17 jaar bijna 18, 155 cm klein 60 kg en cup F niet symetrisch en tepels die verkleind en gecorrigeerd zouden gaan worden, zou geopereerd worden in door dr Smith op 18 oktober in Holystaete. Een zeer kundig arts, met supermooie borstverkleiningen. Deze man zorgt er gewoon voor dat je borsten niet alleen verkleind worden, maar zorgt er ook voor dat ze er prachtig uitzien. Dat mag toch ook? kijk een borstverkleining kan overal, maar mag het net al bij een bv ook nog echt mooi en aantoonbaar zijn. Helaas werd er zeer vaag gedaan 2 weken terug omtrent de arts en operatiedatum, en vorige week kregen we te horen dat deze kundige man dit jaar en waarschijnlijk (ik weet het zeker)ook nog volgend jaar niet al opereren. En de reden moest ik helaas vernemen via een stukje op internet, een stuk uit de Telegraaf. Heel jammer voor onze dochter, en dan laten ze je nog op consult komen terwijl ze toen al wisten dat hij toch niet meer zou operen. Maar ja en nu???? Ik en mijn lieverd zijn nu op zoek naar een ander arts die een mooie borstverkleining en tepelcorrectie aankan. Morgen gesprek mer Zilveren Kruis voor nieuwe opties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ja dat is niet zo mooi he. Kan me voorstellen dat uw dochter heel veel last van haar borsten heeft zo ik het zie staan. En waarom mag de pc niet meer opereren? Fouten ofzo die hij gemaakt moet hebben of is het wat anders. Zelf ken ik de arts niet vandaar mijn vraag. Het is wel slim om idd weer even om de tafel te gaan zitten met de verzekering erbij en kijken of zij nog een pc hebben die goed is. Dan is jullie onzekerheid ook een stuk minder. Ondanks dat valt het nog niet mee voor jullie.

Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe met het zoeken naar een goed pc.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sansonette,

Oke, wat fijn zeg eindelijk een afspraak. De naam van de pc zegt mij persoonlijk niets hoor. Misschien dat er dames op deze site staan die de pc wel kennen. Ben blij voor jullie dat er schot in de hele zaak komt. Het is nog even wachten tot dat het zover is. Wel heel spannend. Ben benieuwd hoe het gesprek gaat verlopen en of dat ze jullie kunnen helpen. Laat je ons dan wat weten?

Liefs,

Cinta35.gif71.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.