Ga naar inhoud

borstvergroting met lift??HELP


DemiDemig

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik consult gehad in Amstelveel.

Ik ben best wat afgevallen en hierdoor zijn mijn borsten gaan hangen.

Ik wou zelf erg graag een borstvergroting en was er van overtuigd dat dit zonder lift moest lukken.

Vandaag bij het consult werd mij verteld dat een vergroting zonder lift niet mogelijk is en dat ik dan 2 operaties moet ondergaan.

eerst zou ik een borstlift moeten doen van 4000 euro en dan zou ik na 4 tot 6 maanden alsnog een vergroting moeten doen van 3000 euro.

Ik vind dit een beetje een raar verhaal... wat denken jullie hiervoor, wat zijn jullie ervaringen en waar zijn jullie geholpen.

 

Ik ben echt radeloos nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

nou serieus dit is mijn verhaal!!!

Zo staat het in mijn topic! Hevig teleurgesteld kwam ik thuis uit Amstelveen. Ik las zoveel goede verhalen over dr Nio dat ik gebeld heb en ik kon meteen komen. Uur nadat ik uit Amstelveen kwam. Was toevallig iemand uitgevallen.

ik heb hem niets verteld over m'n eerdere consult. Hij legde alles uit passen mijn wensen enz enz.

en aan het einde zei ik... goh ik was eigenlijk bang dat ik een lift nodig had. En toen zei hij welnee. Ik kan er heel wat moois van maken zonder lift!!!

Dus mijn advies aan jou BEL NIO!!!

Onze verhalen zijn exact hetzelfde !!!

groetjes Sann

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei DemiDemig:

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik consult gehad in Amstelveel.

Ik ben best wat afgevallen en hierdoor zijn mijn borsten gaan hangen.

Ik wou zelf erg graag een borstvergroting en was er van overtuigd dat dit zonder lift moest lukken.

Vandaag bij het consult werd mij verteld dat een vergroting zonder lift niet mogelijk is en dat ik dan 2 operaties moet ondergaan.

eerst zou ik een borstlift moeten doen van 4000 euro en dan zou ik na 4 tot 6 maanden alsnog een vergroting moeten doen van 3000 euro.

Ik vind dit een beetje een raar verhaal... wat denken jullie hiervoor, wat zijn jullie ervaringen en waar zijn jullie geholpen.

 

Ik ben echt radeloos nu...

Ik heb ook het zelfde consult gehad in amstelveen. Bij sciettecatte zeker? Hij doet namelijk alleen makkelijke borsten en zegt al heel gauw dat je een lift nodig heb. Ik ben vervolgens naar frans straten gegaan in heyendael en het was totaal niet nodig. Dus maak zoiezo nog een afspraak. Bij een andere arts en je zult zien dat het niet nodig is xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei DemiDemig:

Jaa inderdaad bij schiettecatte! Ik ga zeker even verder kijken heel erg bedankt voor je reactie!

2 hele goeie artsen zijn dr nio die werkt in park kliniek en in het ziekenhuis en dr frans straten. Van hun 2 zijn ook genoeg voorbeelden te vinden hier op het forum :) succes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.