Ga naar inhoud

lianlee : 23 mei 2017 : Dr. Peters : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hi allemaal, mijn naam is LianLee. Ik ben 20 jaar oud en had een 70A cup waar ik niet gelukkig mee was. Ik ben 183 lang, en weeg 63 kg. Ben dus wel lang en slank maar heb toch wel heupen en billen, mijn verhoudingen met billen en borsten klopte dus gewoon niet. Vroeger altijd hoop gehouden dat het toch groter zou worden dan een 70A maar het kwam maar niet.. Ik ben bij Kevin Peters geopereerd en heb nu 375 CC gekregen. Ik kan op zich wel zeggen dat ik er nu al blij mee ben,alles beter dan wat ik had. Alleen zitten ze nog zo super hoog, voor mijn gevoel zitten mijn borsten in mijn kin. De eerste dagen zijn best spannend voor mij geweest. Het was buiten heel erg warm en de dokter had mij niet heel nadrukkelijk verteld om goed mijn borsten met ijspacks te koelen. Ik had last vd operatie dus wilde vooral veel slapen. de 2e of 3e dag vond ik mijn borsten wel echt mega strak in mijn huid zitten, ik had er echt heel veel last van. Mijn beste vriendin (die ook 2jr geleden een BV heeft gehad) keek en zag dat mijn huid toch wat uitgescheurd was aan de zijkanten en rond mijn tepel. Ik had veel sneller moeten koelen, nu de 6e dag gaat het aardig. ik koel 24/7 en pak nog steeds zoveel mogelijk rust. Zijn er meerderen die ervaring hebben met een super strakke huid etc? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hallo Lianlee,

 

Ik wil even reageren op een topic van jou van vorig jaar.

Ik ben Carla en heb me sinds vorige week aangemeld op deze site.

Ik heb 15 januari jl een borstvergroting ondergaan door dr. Halbesma in de Janssen Kliniek in Oisterwijk. Hier ben ik door verwezen door Diana Gabriels.

De operatie is goed verlopen, fijne arts en fijn personeel, bij mij hebben ze 400 cc geplaatst, Duel Plane en onder de borstspier geplaatst. We zijn nu twee weken verder en ik heb nog steeds strakke borsten, hoe is dat bij jou verlopen, wordt dit na een aantal weken minder?

Morgen moet ik voor controle na Gabriels en dan mogen de hechtingen eruit.

Ik merk dat ik nog weinig kan doen, zodra ik iets te veel doe, bv, beetje was opruimen, heb ik het gevoel dat mijn borsten gelijk weer strak gespannen gaan staan. Ik hoop dat het snel minder wordt, ik draag dag en nacht de speciale bh die ik op de site van Diana Gabriels heb besteld.

Ben heel benieuwd hoe jij het allemaal ervaren hebt en hoelang het duurde totdat het allemaal een beetje zachter werd.

 

Groetjes Carla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.