Ga naar inhoud

Getekend voor het leven !!


Gast ontevreden 2

Aanbevolen berichten

Gast ontevreden 2

hallo

ik wil aan iedereen laten weten wat ik vind en heb mee gemaakt van de befaamde dr.willekens te Meise

ik ben getekend voor het leven , ik ben door hem geopereerd geweest omdat ik ook alleen maar goed hoorde over hem maar ik heb nu de spijt van mijn leven !! het enige wat ze zeggen was plak je spiegels af voor twee weken en kom dan terug !!! is dit een uitleg ????????????

Ik ben gisteren voor de tweede maal bij hem gecorrigeerd geweest en

ik heb daarna drie bloedingen gekregen + een liteken waar hij mij ook niet had over verteld dat ik dat zou hebbenwaarbij ik de dokter NOOIT aan de telefoon krijg en de secretaresse legt altijd de telefoon neer !

Ik vind hem ongelofelijk slecht en een HEEL DIKKE GELDWOLF

spijtig dat ik hier maar gelimiteerd ben met schrijven want anders zou ik heel het verhaal kunnen doen

Pas OP AUB voor je naar hem gaat want hij kijkt en leeft alleen voor het geld en NIET voor de patient !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ontevreden,

Het zit je zo te lezen behoorlijk hoog, vind het heel jammer voor je. Mag ik vragen wat je juist hebt laten doen bij hem, borstvergroting, borstlift, ...? En wanneer ben je voor het eerst onder 't mes gegaan bij hem? Als je toen al niet tevreden was over de arts en nazorg, waarom dan nogmaals bij hem onder het mes geweest? Is me ook niet helemaal duidelijk wat je dan had van complicatie?

Hoop voor je dat het alsnog goed komt, wens je vast een voorspoedig herstel verder!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Jeetje wat een verhaal!! :( Ik vind het ook echt heel erg voor je!

Maar ik ben ook wel erg benieuwt wat je hebt laten doen bij hem?

en welke kliniek opereert hij? Ik vraag me inderdaad ook wel af waarom je dan terug bent gegaan

voor een correctie als je al ontevreden was?

Hoop snel weer wat van je te horen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoezo mag je gelimiteerd schrijven, dacht dat deze site was bedoeld voor het hele verhaal.

zo wordt je nog niet veel wijzer, je weet niet in hoevere je nu dingen moet aannemen.

in ieder geval heel vervelend kan ik wel zeggen.

succes,

gr. 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat erg voor je. En wat een verhaal zeg. Zoals de vragen bij de hierboven genoemden dames zou ik ook wel wat meer willen weten. Heb dezelfde vragen als hen. Vind het wel ontzettend erg voor je dat je zo ontevreden bent en hoop echt voor je dat het ooit nog goed mag komen en dat je dan gelukkig bent met je borsten. Laat je ons wat weten?

Heel veel sterkte.

Liefs Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik sluit me aan bij de hierboven gestelde vragen..

wat heb je laten behandelen? en waneer?

ik neem aan dat je terug bent gegaan voor een corectie,omdat dit nog in de garantie viel??

of??

mischien eens het hele verhaal duidelijk(maar netje) neerknallen,zodat we je beter begrijpen ook?

erg vervelend zijn zulke situatie,s en wens je dan ook sterkte toe...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik vind het heel vervelend wat er gebeurd is bij je maar ook een beetje raar dat je nu niet meer reageert op je topic terwijl je vrij onduidelijk bent geweest over wat je hebt laten doen, in welke kliniek en wanneer.

Nu schrijf je in je boosheid een onduidelijk verhaal en kom je vervolgens niet meer terug om je verhaal neer te zetten, ik begrijp je boosheid als het echt allemaal zo verschrikkelijk is gegaan maar nu weten we eigenlijk nog niks.

Ik hoop dat we het hele verhaal nog van je mogen horen en wil je alvast heel veel sterkte wensen met alles waar je doorheen gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Daffyduck ik sluit me aan bij jou verhaal hierboven. We weten nu nog niks en tja wat moet je dan zeggen he. Laten we hopen dat ze nog een reactie op haar verhaal geeft. Misschien kunnen we haar dan helpen.

Liefs,

Cintax

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.