Ga naar inhoud

bh die pushed zonder push-up kussentjes


Gast B00bies

Aanbevolen berichten

Gast B00bies

Hoi dames, 

Ik zoek een bh die pushed, maar waarin geen push-up kussentjes zitten. Ik heb hier gelezen dat ik dan de Wonderbra kan kopen, maar nu zie ik er een aantal op zalando staan en vraag ik mij af of alle wonderbra's zonder push-up kussentjes zijn of alleen een bepaald type. 

 

Andere soorten push-up bh's zonder push-up kussentjes zijn ook welkom. Ik heb al plunge modellen bij de Hunkemoller gepast, maar die geven niet echt het gewenste decolleté. Die drukten mijn borsten namelijk wel omhoog, maar niet bij elkaar. 

 

Link naar Wonderbra's op Zalando: https://www.zalando.nl/dameskleding-ondergoed-behas/wonderbra/

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei B00bies:

Hoi dames, 

Ik zoek een bh die pushed, maar waarin geen push-up kussentjes zitten. Ik heb hier gelezen dat ik dan de Wonderbra kan kopen, maar nu zie ik er een aantal op zalando staan en vraag ik mij af of alle wonderbra's zonder push-up kussentjes zijn of alleen een bepaald type. 

 

Andere soorten push-up bh's zonder push-up kussentjes zijn ook welkom. Ik heb al plunge modellen bij de Hunkemoller gepast, maar die geven niet echt het gewenste decolleté. Die drukten mijn borsten namelijk wel omhoog, maar niet bij elkaar. 

 

Link naar Wonderbra's op Zalando: https://www.zalando.nl/dameskleding-ondergoed-behas/wonderbra/

 

xx

Ik heb zelf twee strapless van wonderbra.  Super tevreden over.

1 met kanten borduursel en 1 gladde. Zijn allebei goed. Hebben handjes in de cup aan de zijkant hihi, voel je verder niet, maar ziet wel apart uit. Is aan de buitenkant echter niks van te zien.

 

Heb zelf ook nog een wonderbra plundert,  die ook super zit. Hij heeft nummer 9145. Waarschijnlijk te vinden via google :)

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
30 minuten geleden zei best_boobie:

Ik heb zelf twee strapless van wonderbra.  Super tevreden over.

1 met kanten borduursel en 1 gladde. Zijn allebei goed. Hebben handjes in de cup aan de zijkant hihi, voel je verder niet, maar ziet wel apart uit. Is aan de buitenkant echter niks van te zien.

 

Heb zelf ook nog een wonderbra plundert,  die ook super zit. Hij heeft nummer 9145. Waarschijnlijk te vinden via google :)

 

Xxx

 

Dankjewel! Ik las dat de omvang strak valt en de cupmaat klein van de wonderbra. Ik zit zelf tussen een 70E en een 70F. Afhankelijk van welke bh. Weet jij welke maat ik moet bestellen? Jij hebt soms een 70F en soms een 70G toch? Dus als ik de wonderbra in dezelfde omvang bestel als jij, maar één cupmaat kleiner dan jij dan zit ik waarschijnlijk goed. :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt en ik heb 75G in de wonderbra 

 

Bij zalando kun je toch gratis bestellen en retourneren hè? 

Zou dan een 75e en f passen om te zien welke beter zit.

Moet wel zeggen, mijn onderwijdte is 71. Stel de jouwe is 68, dan misschien toch ook de 70 f en g bestellen hihi.

Ik draag hem op te strakst,  maar als ik naar een 'zitfeestje' ga,  dan 1 stand losser. Anders geeft ie striemen onderlangs.

Hij zit verder als een huis 

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
3 minuten geleden zei best_boobie:

Klopt en ik heb 75G in de wonderbra 

 

Bij zalando kun je toch gratis bestellen en retourneren hè? 

Zou dan een 75e en f passen om te zien welke beter zit.

Moet wel zeggen, mijn onderwijdte is 71. Stel de jouwe is 68, dan misschien toch ook de 70 f en g bestellen hihi.

Ik draag hem op te strakst,  maar als ik naar een 'zitfeestje' ga,  dan 1 stand losser. Anders geeft ie striemen onderlangs.

Hij zit verder als een huis 

 

Xxx

 

 

Dankjewel! Ja, ik dacht dus ook ik bestel lekker makkelijk bij Zalando.. maar die hebben dus bijna alleen maar kleine maten. Eentje hebben ze in 75E, maarja dat is precies een kleur die ik niet wil. Bij andere sites zit je gelijk weer aan verzendkosten/retourneerkosten.. Daar houd ik niet zo van als ik mijn maat niet precies weet.. Wel lastig zeg die grote cupmaten, maarja verder hoor je mij niet klagen :wub: 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.