Ga naar inhoud

Pau : 8 juni 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik ben pau (nieuw hier)

ik ben onlangs op consult geweest bij Dr Verdonck in de Welnesskliniek. Ik was erg op mijn gemak bij hem!

Ik heb momenteel een 70a en zou heel graag een volle C cup krijgen. Bij het passen zijn we uitgekomen op 280cc monobloc dual plane. 

Ik hoor namelijkveel dat het in het echt kleiner uitvalt dan tijdens het pasmoment. Klopt dit? Wie heeft hier ervaring mee? Zou ik meer cc moeten nemen? 

Alvast bedankt

XX Pau

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pau, welkom op het forum.

 

Ik heb 2 juni mijn operatie dus ik durf het niet te zeggen.

In mijn geval zou ik dat niet heel erg vinden omdat ik liever iets kleiner heb dan te groot.

 

Waarom ben je op 280cc uitgekomen? Kon je tijdens het passen nog groter of was dit de max volgens Verdonck?

Je moet je niet zo blind staren op die cupmaat. Ik krijg 275cc Motiva full en zou daarmee uitkomen op zicht C cup en bh maat 70D/E. Ik heb nu een 70A. Waar je op uit komt hangt af van je voorsituatie (maat/leeg/vol) en je anatomie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ellen125

 

Bedankt voor je reactie !

ik kon nog 1 maat groter passen maar die veranderde vooral in breede en niet in projectie dus vond toen 280cc het mooiste in pasmodel. 

Dr Verdonck vond dit ook het mooiste. Maar vanaf ik op dit forum begon te lezen en ook hoorde van mensen dat ze in het echt kleiner waren geworden dan toen ze pastten begon ik te twijfelen. Misschien moet ik toch die maat groter nemen? Ik wil namelijk dat ze echt zijn zoals tijdens bij de pasprotese!

ik weet dat ze van monobloc zijn maar weet niet hoeveel projectie deze hebben. Op de dag van het consult wilst ik niet dat je hierin kon kiezen. Misschien had ik moeten vragen om meer projectie en minder breedte? Hij zij hier zelf niets over dus ga ervan uit dat dit niet gaat bij dit merk. 

 

Xx Pau

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm als het alleen in de breedte veranderd en nie tin projectie dan maakt het volgens mij niet uit welke je neemt. Als je groter zo willen moet je denk ik vooral in projectie kijken.

 

Ik krijg 275cc motiva full en ik kon ook nog 1 groter hiervan om natuurlijk te blijven vond verdonck.

Voor mijn gevoel is het dan net iets meer dan met een maximiser bh en dat vind ik helemaal prima. Ik heb altijd gezegd dat als mijn borsten dezelfe grootte zouden hebben als nu met een maximiser zou ik het helemaal prima vinden. Als jij liever nog een groter hebt dan zou ik even contact opnemen met Verdonck en je twijfels bespreken. Hopelijk heb je dan voor je operatie nog tijd om eventueel te wisselen van maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ellen125,

Heel erg bedankt voor je antwoord !

inderdaad de maat groter veranderde vooral in breedte en niet heel veel projectie meer. Ik zei hel dit ook en hij bewestigde dit. Dus koos hij ook om de maar kleiner te nemen. Over projectie wist ik toen nog niets. Dus anders kon ik hem vragen of er geen bestond dezelfde maat maar met meer projectie. Hij vertelde hier ook niets over. Weet jij of dut bestaat in Monobloc soft one ? Dat je kan kiezen in projectie bij dit merk of niet? 

Xx Pau

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.