Ga naar inhoud

Borstlifting met of zonder implantaten?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Wie van jullie heeft ervaring met borstlifting ?

Ik zou graag mijn borsten laten liften maar twijfel om er al dan niet implantaten bij te laten plaatsen. Volgens de chirurg zou het beter zijn om implantaten te voorzien zodat een mooiere décolleté kan bekomen worden en om te voorkomen dat mijn borsten op termijn opnieuw sneller zouden beginnen zakken. Kostprijs voor borstlifting (verkleining) en implantaten zou 6.500 euro bedragen, is dit een normale prijs ?

De implantaten zouden onder de borstspier geplaatst worden, ik vraag me dan af of je deze dan voelt zitten of zo ? Wie heeft hier ervaring mee ?

Mvg

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dinah, 

Ik word zelf as zaterdag geopereerd aan mijn borsten. Ik laat ze liften met prothese, ik laat het doen bij Akliniek in Huis ter Heide. De operatie wordt gedaan in Amstelveen. De prijs hiervan is 5400 dus een stuk lager wat jij zei. Zoek het goed uit voor jezelf hoor en bij een lifting met prothese word je borst mooier. 

Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hi Dinah, ik ben me nog aan het orienteren, maar ik wil ook voor een borstlift gaan en ik denk met prothese. Je zou nog bij een andere chirurg langs kunnen gaan om te kijken wat zijn advies is. De prijs kan je ook vergelijken, al zou ik het daar niet vanaf laten hangen. Ik zou vooral kijken in welke arts je het meeste vertrouwen hebt :) succes! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.