Ga naar inhoud

nieuwe artsen beaucare


nadja

Aanbevolen berichten

Heeft er al iemand ervaringen met de nieuwe artsen van beaucare want het is wel zeer vervelend dat plovier hier weggaat en over dr. ullens sara zijn nog nergens ervaringen te vinden. Alvast hartelijk bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen ,

Heb gisteren contact gehad met dr Plovier en ik kan op 21 oktober bij hem geopereerd worden , WAT EEN OPLUCHTING.

Nu nog 3 weken aftellen en dan is het zover.

Mijn maat nu is b75 en ik zou toch graag een D willen :D

Grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen ,

Vandaag ga ik me zeker even voorstellen , heb nog maar een paar keer op het forum geweest en vind het al super leuk :lol: , maar het is er nog niet van gekomen want ik heb het altijd zo druk.

Tot straks

Nadja x :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast verpleegster_v

Hallo,

Ik wou jullie laten weten dat DR Plovier nu volledig weg is bij kliniek beaucare. Laat jullie dus niet misleiden.

Hij is nu nog enkel in zijn eigen Beclinic te Overijse te consulteren.

Willen jullie bijkomende informatie ga dan eens een kijkje nemen op zijn website: www.beclinic.com of voor info op info@beclinic.com

Groetjes

Valérie

ps: weldra ook consultaties in Nederland

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Heeft er al iemand ervaringen met de nieuwe artsen van beaucare want het is wel zeer vervelend dat plovier hier weggaat en over dr. ullens sara zijn nog nergens ervaringen te vinden. Alvast hartelijk bedankt.

Hoi nadja,

ben je al wat meer te weten gekomen over sara ulens?ik heb zelf 2 feb een afspraak bij beaucare en als ik me daar laat opereren dan zal zij dat gaan doen,Hoop snel wat te horen van je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadja heeft zich door dr Plovier laten opereren in de Be clinic, denk dus niet dat ze iets weet over dr Ulens.

Net zoals ik overigens. Ik zou ook in de Beaucare kliniek geopereerd worden maar toen ik hoorde dat dr Plovier daar wegging, heb ik direct mijn afspraak afgezegd.

Ik zou als ik jou was gewoon naar de Be clinic gaan, naar dr Plovier. de resultaten zijn mooi, de prijs is hetzelfde als in Beaucare en het is in dezelfde regio. Anders maak je bij beide klinieken een afspraak?

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly ,

Ik weet helemaal niets over Dr Ulens , op internet is er ook helemaal niets over haar te vinden.

Ik had een afspraak om bij Beaucare geopereerd te worden door Dr Plovier en enkele weken voor de operatie werd ik gebeld door Beaucare met de mededeling dat Dr Plovier weg was bij de kliniek en dat ze mij andere artsen konden voorstellen.Dat wou ik helemaal niet en ben onmiddelijk op zoek gegaan naar waar Dr Plovier nu dan werkte.Dezelfde dag had ik al contact met hem en al een nieuwe operatiedatum.Ik wou ook echt alleen door hem geopereerd worden en ben er zooooooooo gelukkig mee , heb er totaal geen spijt van.

Het is zoals Daffy zegt , je kan daar ook op consultatie gaan.

Succes meid

:1big_boobs:

Nadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Heeft er al iemand ervaringen met de nieuwe artsen van beaucare want het is wel zeer vervelend dat plovier hier weggaat en over dr. ullens sara zijn nog nergens ervaringen te vinden. Alvast hartelijk bedankt.

ik ga volgende maand mei mijn borst vergrotingen door Dr Sara Ulens , clinic Beuacare , ik kan ook niet veel informatie over haar vinden , er is een beetje meer als je in engelse forum zoek . Alsjeblieft laat me weten jouw ervering met beaucare , ik ben so nervouse !!! dikke kuss!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

Ik ben 23 mei geopereerd door dr. Stefanie Bosselaers, één van de nieuwe pc´s bij Beaucare.

Ik ben tot nu toe zeer tevreden, mijn borsten zien er na 4 dagen al mooi uit, de grootte is perfect en het voelt 'vanbinnen' ook allemaal goed.

De verbouwing is helemaal afgerond, Beaucare ziet er nu erg mooi uit, operatiekamers allemaal nieuw enzo.

Als je meer wilt weten, kijk ff in mijn ervaringstopic of stuur me een pbtje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.