Ga naar inhoud

lfn : 23 september 2010 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hi everybody :48: ,

Hierbij mijn verhaal...

In 2003 heb ik bij dr d'Hondt in Tongeren, Belgie, mijn borsten laten vergroten. Ik ging toen met 280cc Mcghan onder de spier van cup A75 naar een kleine D/75C. Dit is allemaal goed gegaan en ik was tot ongeveer een jaar geleden tevreden met mijn borsten.

Ik ben slank van postuur, smalle heupen, maar was in de tussentijd wat aangekomen maar tot dus zo'n 2 jaar geleden ben ik weer op mijn oude gewicht (55kg bij 1.63m) en ik vond het opeens zo gek staan dat mijn borsten niet afvielen en kreeg het idee dat mensen hierdoor ook dingen zouden afvragen. Destijds bij mijn vergroting was het redelijk bekend bij iedereen dat ik ze vergrootte, maar toen woonde ik nog ergens anders, inmiddels verhuisd naar een andere stad en daar weet bijna niemand het.

Omdat ik vrij smal van beneden ben vonden mijn proporties me steeds meer tegen te staan. En het is echt niet zo dat mensen dit tegen mij zeiden, maar dit waren mijn eigen gedachtes. Wat mij het meest stoorde was dat de borst zo hoog begon, dus zeg maar het volume aan de bovenkant was erg groot. Alsof ik altijd met push up aan liep zeg maar, niet dat ik van die rondjes had maar wel gewoon de bolling. Ik wilde meer een natuurlijke vorm en dan ook meteen een maat kleiner.

Ik ben toen weer een kijkje gaan nemen op borstenforum .nl (waar ik de eerste x ook mijn info vandaan haalde), dit was al okt'09 en hier werd geadviseerd om een afspraak te maken bij een pc.

Eigenlijk heb ik hier niet direct actie op ondernomen maar in mei'10 ging een vriendin van mij haar lippen laten vullen, bij dr. Nio, kwam hier in gesprek met een assistente van hem en hoorde dat hij veel wissels doet ed. Vervolgens kwam ik er idd via google achter dat hij hier erg ervaren mee is. Heb na de zomer gebeld voor een consult en toen kon ik natuurlijk niet meer wachten, zsm de afspraak gemaakt, 200cc eurosillicone, met de wens een maat kleiner en het volume onderin de borst...... en here we are...... :7:

23 Sept ging ik voor de 2e x onder het mes, moederlief ging met me mee en ben een week vrij om in het ouderlijk huis bij te komen :88:. Het is allemaal goed gegaan, na 4 dagen had ik geen pijnstillers meer nodig en ik ben gister een uurtje met mn moeder naar de stad geweest om wat hooggesloten truitjes te halen. Ik moet namelijk een band om boven mijn borsten om ervoor te zorgen dat de huidige prothese niet teveel omhoog kruipt, niet dat dat gebeurd heb ik gemerkt want daar zorgt de zwaartekracht wel voor :4: . Wel hou ik de band om omdat de borsten anders toch wel wat meer naar de zij/buitenkant neigen en laten we dat even voorkomen nu de borsten een kapsel krijgen (zeg ik dat goed?). Mijn borsten lijken nu echt heel natuurlijk, zeg maar een stuk platter van boven en onderin zit de prothese. Ik heb een bh van voor de wissel even voor mijn borsten gehouden en deze cupmaat pastte nog gewoon, dat was een 75C, dus ik heb het idee dat ik mijn oude bh's gewoon kan blijven dragen en ik dus alsnog een kleine C heb overgehouden maar dan het volume weg van de bovenkant. Ben benieuwd als straks alles is ingedaald en op zn plaats is wat voor cupmaat ik daadwerkelijk heb! Wat ook prettig is is dat ze door de uitgerekte huid van de 1e BV heel soepel zijn en dus ook zachter aanvoelen.

Ik zal tzt ook wel voor- en na foto's plaatsen, ben alleen nu mijn kabeltje van mn camera vergeten dus duurt nog een paar daagjes voor ik ze kan posten :blink:

Deze vrijdag moet ik voor een paar uur naar werk en vanaf maandag ga ik weer gewoon werken, werk op kantoor dus dat kon geen kwaad. En aangezien ik verder geen pijn meer heb denk ik ook wel dat dit goed gaat!

Zo, dat is een lang verhaal geworden! :44:

Groetjes L.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey L,

Zo, je hebt dus toch een topic aangemaakt! Goed hoor, fijn dat het zo goed met je gaat en je nu al geen pijn meer hebt! Doe wel nog rustig aan hoor, de komende 6 weken, dat je boobs goed kunnen inkapselen. Ben benieuwd naar je picjes straks!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja thnx Eefje :1: ik ga het heel rustig aan proberen te houden!

Nog even een vraagje, na hoeveel weken gaan de meesten weer uit/naar een feestje? Kan dat al na bijv 2 weken? Er wordt namelijk nu al gevraagd of ik dit weekend al weer her en der langs kom, dit lijkt me alleen niet echt verstandig, maar deze mensen weten het niet dus kan het ook niet gaan uitleggen waarom ik opeens niet kom, ben er altijd bij! Of moet ik hier een ander topic voor openen?

Grtjs L.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Lfn,

We hebben elkaar al pb gestuurd, maar ik wil toch ook even graag in jouw topic reageren.

Wat super dat je borsten er nu heel natuurlijk uitzien, ik ben erg benieuwd naar je foto's, aangezien ik in hetzelfde verhaal zit.

Als ik jou verhaal zo lees dan is het net alsof het over mezelf gaat, buiten de pijn om dan, dat gaf de aanzet om toch voor een wissel te gaan.

Mijn borsten zitten ook erg hoog en veel te bol aan de bovenkant en te strak.

Dank je wel voor je verhaal in je eigen topic, want het doet me wel goed om jouw positieve bericht te lezen.

Inderdaad Lfn als je je zo goed voelt, dan ga je snel teveel doen, dus rustig aan en ik ben heel blij :1: voor jou dat je borsten er zo goed uitzien.

Sterkte.

Boesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moontje en Boesje bedankt voor jullie reacties :rolleyes:

De meesten willen inderdaad hoe groter hoe beter en vinden de bolling aan de bovenkant mooi... Dit vond ik tm vorig jaar ook mooi en was hier ook echt wel blij mee! Maar opeens kwam die ommezwaai en wilde ik het niet meer, ik dacht ook echt dat ik hier de enige zou zijn die juist hoe natuurlijk hoe beter wilde!

Toch wel fijn om te lezen dat iemand zich hierin herkent :54: !!

Ik ben ook erg benieuwd hoe jullie de foto's straks vinden! Ik denk dat merendeel hier op het forum zal denken wow ben je echt blij met die afgezakte tietjes :38: in plaats van die mooie stevige :1bouncingboobs::141:

Haha, nee maar goed het gaat erom dat je gelukkig bent met jezelf toch en voor een ieder is dit anders natuurlijk!

Greetz L.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Lfn,

Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat?

Ben je alweer op controle geweest.

Hoop dat je misschien een foto wilt plaatsen of via een pb wil sturen, ik ben zo benieuwd hoe het er uit kan zien na een wissel met kleinere protheses. Hoe voelt het nu je geen bolling meer hebt aan de bovenkant.

Ik hoop dat ik minder onzeker zal zijn en minder het gevoel zal hebben van..... iedereen kan zien dat ik een vergroting heb gehad.

Maandag ga ik de wissel en hoop vooral dat de pijn weg gaat en dat ik van die bolling af kom.

Groetjes van Boesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moontje en Boesje bedankt voor jullie reacties :rolleyes:

De meesten willen inderdaad hoe groter hoe beter en vinden de bolling aan de bovenkant mooi... Dit vond ik tm vorig jaar ook mooi en was hier ook echt wel blij mee! Maar opeens kwam die ommezwaai en wilde ik het niet meer, ik dacht ook echt dat ik hier de enige zou zijn die juist hoe natuurlijk hoe beter wilde!

Toch wel fijn om te lezen dat iemand zich hierin herkent :54: !!

Ik ben ook erg benieuwd hoe jullie de foto's straks vinden! Ik denk dat merendeel hier op het forum zal denken wow ben je echt blij met die afgezakte tietjes :38: in plaats van die mooie stevige :1bouncingboobs::141:

Haha, nee maar goed het gaat erom dat je gelukkig bent met jezelf toch en voor een ieder is dit anders natuurlijk!

Greetz L.

Hoi,

Tja,mensen veranderen nu eenmaal en hun voorkeuren ook.....

Waar het om gaat is dat jij gelukkig bent met je boobs.

En als dr Nio jouw boobs gedaan heeft dan weet ik zeker dat ze mooi zullen zijn :36:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Lfn,

Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat?

Ben je alweer op controle geweest.

Hoop dat je misschien een foto wilt plaatsen of via een pb wil sturen, ik ben zo benieuwd hoe het er uit kan zien na een wissel met kleinere protheses. Hoe voelt het nu je geen bolling meer hebt aan de bovenkant.

Ik hoop dat ik minder onzeker zal zijn en minder het gevoel zal hebben van..... iedereen kan zien dat ik een vergroting heb gehad.

Maandag ga ik de wissel en hoop vooral dat de pijn weg gaat en dat ik van die bolling af kom.

Groetjes van Boesje

Hi Boesje, ik wil graag foto's laten zien, heb alleen een soort van probleem. Ik heb de foto's op mn camera staan maar ik wil ze niet op mijn laptop zetten omdat dit mijn zakelijke laptop is. Deze laptop is ten alle tijde inwisselbaar en als ik op het netwerk zit kunnen ze bij bijv ict altijd in iedereens laptop en bestanden (zo kreeg ik wel eens een mail met het verzoek dat er wat prive bestanden (muziek/foto's) van mijn laptop afgehaald moesten worden ivm ruimtegebrek). Ik zou de foto's wel meteen wissen maar ik heb wel eens gehoord dat ook gewiste bestanden altijd nog terug gevonden kunnen worden.

Ik zit me nu dus te bedenken wanneer ik de foto's kan uploaden. :23: Misschien dat ik ze direct via de mail kan versturen zonder ze te hoeven opslaan op deze laptop?? Alleen wil ik de foto's nog 'bewerken'(achtergrond en mijn gezicht, die er soms gedeeltelijk op staat, eraf halen), dus ook daarvoor moet ik ze opslaan -pfff-.

De bolling aan de bovenkant is zeker weg, ze zien er natuurlijker uit (vooral met kleding aan en als je mijn verhoudingen bekijkt). Vind ze alleen nog een beetje ver naar buiten staan, maar goed met een bh aan zie je dat niet. Het komt ook vast helemaal goed met jou! :-)

Ik ben op controle geweest en de pc vond dat het er goed uit zag, mocht ook al mijn band af doen als ik dat wilde. Heb deze nu alleen nog 's nachts om, voor de zekerheid, haha, dat hoefde ook al niet als ik niet wilde.

Grtjs L.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lfn,

Als het je lukt met het uploaden van foto's, zou ik ze ook graag zien, als je het niet erg vind, eventueel via pb of gewone mail. :blush: Ben je helemaal tevreden nu? Buiten het feit dat je ze wat ver uit elkaar staan vind. Wens je nog een fijn herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Lfn,

Kan me voorstellen dat je niet graag die foto's upload op een laptop van je werk. Dus rustig aan hoor, we wachten het gewoon af.

Ik moet morgen en ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien nu na de 5 de keer. Was het bij jou helemaal ingepakt na de operatie?

Wat fijn dat het met kleding aan er heel natuurlijk uitziet. Kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent.

Groetjes van Boesje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.