Ga naar inhoud

MissyX : 30 oktober 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hej Meid,

Wauw wat een verhaal!

Wat zal jij gebaald hebben donderdag toen je niet kon komen, maar wel super dat je zaterdag meteen kon komen!

Van die 2 uur wachten, vind ik wel raar hoor. Misschien komt het omdat je operatie er op t laatste tussen was gepland??? Nou ja, je hebt ze dus nu iniedergeval :1bouncingboobs: !!! 515cc, dat is nog al wat hihi, dat worden vast prachtige mooie volle boobs!!

Ben nu al reuze benieuwd naar je 1e foto's!!!

Dat van je ex is me ook wat, haha ook wel weer schatig :38:

Mijn man vond t ook maar niks hoor. Is een grote vent van 1.90m, maar als hij een prikje moet ligt ie zo op de grond. Mijn moeder had me de 1e keer geholpen met een douche en toen hij smiddags uit zn werk kwam, vroeg ik of hij t resultaat wou zien. Zegt ie : NEE!!! Hij was bang een bloederige massa te zien haha.

Ik wens je veel sterkte met je herstel enzoals ik al zei: ik kijk erg uit naar je fotojes!!!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey MissyX,

Wat een verslag seg!!! Wel leuk om te lezen.

Wat balen dat je ex overslapen was ohhh ik zou woest zijn al goed dat je 2 dagen later al kon komen!!!

Het valt dus super goed mee met de pijn bij jou ik heb ook enkel de 2 eerste dagen last gehad maar nu ook niet om hem te vervloeken enkel de eerste nacht was de hel.

Zoals ik kan lezen ben jij helemaal zo'n type als ik, ervan balen dat een ander alles voor je moet doen :141:

Maar ja sommige dingen moet je uit handen geven he voor de bestwil van onze borsten!!

Wat de anasthesist betreft, ik schrok ook wel eventjes hoor zo van wat is dat een rare maar in de operatiezaal was hij wel oke.

Toen ik hem op de kamer zag dacht ik wel effe van oei moet die ervoor gaan zorgen dat ik terug wakker word :154:

Geniet van je douche en ben benieuwd naar de fotootjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

elvi 1981: nou ik ben al echt blij dat ik het niet als enige zo heb ervaren met die anastesist! ik schrok er ook wel een beetje van dat hij die narcose ging toedienen! toen voelde ik me even niet op mijn gemak!

A70: ik weet het ook niet met die 2 uur! want we moesten om 8uur daar zijn, want ik zou om 9uur onder het mes gaan. het is echt helemaal uitgelopen! maar ja ik heb ze gelukkig nu!

geen dagen meer zoeken naar borstenfoto's. geen vragen meer hebben wat je van te voor niet weet!

zoveel stress van je af! kon geen tieten meer zien!!!!! whahah

daffyduck: haha ik denk als je die man al een knipoog geeft! kiept hij al om of hij gaat blozen!! whaha! trouwens weet jij al het aantal cc's ongeveer?

mijn hele huid, hoofd voelt echt vettig aan! ik heb echt uitslag gekregen, nu hoorde ik dat het van de narcose kan zijn! ik ben sinds de operatie nog niet 1 keer naar het toilet kunnen gaan! numero 2!!! dat kan ik denk ik nog wel even vergeten!

paar uur na de operatie was trouwens ook mijn hele buik opgezwollen en keihard! nu nog trouwens!

zo.. en nu die 4 weken uitzitten met dat harnas! dat zal ik ook wel snel gaan vervloeken! weet nog die positiekleding! met al mijn haat heb ik die kleren vervloekt!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missy X!!

Wauw, wat een leuk verslag!! Toen ik zag hoe lang ie was, was ik eerst even wat te drinken gaan halen!

Ooohhh wat was je woest zeker op donderdag!! Wel heel fijn dat je zo snel toch kon.

Die arme ex van je... echt een man he?? Zoals je zegt, stoer enzo, maar bij bloed zijn het opeens kleine kindjes he. Maar ja, hij maakt zich natuurlijk zorgen om je. Is niet leuk om iemand dicht bij je met zoveel pijn te zien, een operatie meemaken enzo. Mijn vriend kan er ook niet tegen, je hebt er niets aan bij dit soort toestanden. Wel heel fijn dat je moeder je goed kan helpen.

Nu kun je lekker uitrusten en herstellen. En vooral genieten van je nieuwe aanwinsten! Heeeel veel succes met je herstel!!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Missy X,

Jeeee, wat een verhaal, pfffff, door je ex z'n schuld 2 dagen moeten uitstellen, kan me voorstellen dat je daar erg van baalde! :angry: Maar gelukkig eind goed al goed, je hebt ze :1boobs: , en wow, 515 cc, dat zal je een mooie maat opleveren, ben ook benieuwd naar je picjes.

Haar/huid die vettig aanvoelt, heb ik ook enkele weken gehad, komt weer helemaal goed hoor, beetje vervelend dat wel! :blush:

Wens je een voorspoedig herstel en laat je lekker verwennen (al is dat ook niet altijd zo makkelijk, maar is wel nodig, want ook al kun je misschien best al wat, je moet toch wel opletten de eerste 6 weken).

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik probeer rustig aan te doen! maar ligt er echt aan, hoe het allemaal voelt, als het stijf is,! krijg ik mijn armen niet eens goed omhoog voor een kopje vast te pakken, maar een uur later, voel ik echt totaal niets, en dan kan ik bijv gewoon wat uit de keukenkast pakken! alles is natuurlijk wel op oma tempo, en wat ik niet kan , dat doe ik gewoon niet!

maar nu kom ik met echt iets heel raars,

misschien hebben meerderen van jullie dat gehad! dat je dus een paar dagen er na denkt, ik vind het te min!

der zit toch even 515cc in! en dan dat gevoel! ik ben een rare! bahbah! maar alles zit natuurlijk ook heel strak!

maar ze zouden ook nog groeien he! ?

voel me echt een zeur, nu heb ik ze, en ben ik weer het twijfelen of het wel groot genoeg is! kan mezelf wel voor mijn kop slaan! pfffff

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo normaal haak ik af bij zo'n lang verhaal, maar bij die van jou niet haha

nou meid, hoop aantal cc's hoor dat word au lijden ff (,aar goed je zit al op dag 3 dus ergste is geweest of nu en daarna word het veel beter)

ze zullen prachtig worden

ben benieuwd naar het resultaat

geniet ervan strakkiesssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel je armen niet boven schouderhoogte doen hoor, ook al kan het, is niet goed voor het inkapselingsproces. :rolleyes:

Wat de grootte betreft, je hebt het vast nog gelezen, maar je hebt ze achter de spier, dus die moet nog oprekken en dan zullen ze meer naar voren komen en dus groter worden (meer projectie naar voren) en ze moeten ook nog meer vorm krijgen (alles staat zoals je zelf zegt nog erg strak nu), dus gewoon geduld hebben, komt helemaal goed! :35: Binnen enkele weekjes zien ze er al heel anders uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

daffyduck: haha ik denk als je die man al een knipoog geeft! kiept hij al om of hij gaat blozen!! whaha! trouwens weet jij al het aantal cc's ongeveer?

Hahah nou dat doe ik dan maar niet, wil wel dat hij er een beetje bijblijft met zn hoofd, wil niet ineens wakker worden tijdens de operatie of erger: helemaal niet meer wakker worden......mocht dat zo zijn dan wil ik wel graag in een bikini begraven worden :125: (oh dat mag ik natuurlijk niet zeggen he :blush: )

Nee ik weet het aantal cc's nog niet, is een beetje moeilijk inschatten. De meesten van jullie hebben een A en dan gaat er 500 in. Ik heb altijd een D gehad en nu dus een lege B. Ik heb dus veel los vel en bij mn consult in de bergman kliniek zei de pc dat ik nog vrij veel weefsel heb maar dat het allemaal onderin zit. Weet dus niet hoeveel cc mij de gewenst cup geeft, misschien is 400 al genoeg of misschien heb ik wel 600 nodig??? Als je wilt zien hoe ik ze ongeveer wil dan moet je even in mn topic kijken want daar heb ik voorbeeldfoto's neergezet, helemaal op het eind.

Ik weet iig precies hoe ik ze wil hebben en dat vertel ik aan dr Plovier, wat hij er dan indoet maakt me niet uit, als het me maar de gewenste cupmaat geeft.

Fijn trouwens zeg dat het zo goed met je herstel gaat, ik hoop dat het bij mij ook zo gaat, ben vandaag gestopt met roken en hoop dat vol te houden tot ik genezen ben zodat dat iig niet in de weg staat naar een goed herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een story meid, goed dat het toch nog allemaal goed afgelopen is.

Heb ook last van vettige huid, vervelend.

En inderdaad bij mij is er 520 in maar zou niet weten waar die zitten, is nu nog niet zo veel van te zien.

Alhoewel als ik net mijn was deed, kon ik toch al met zekerheid zeggen dat mijn bh tjes niet meer zullen passen!

Ik ben ook al heel goed, moet ook opletten om niet te veel te doen. Ik heb niets pijn meer. Enkel het slapen, omdat ik dan op mijn zij wil gaan liggen denk ik.

En inderdaad niet naar toilet kunnen, ben nu na 5 dagen eindelijk kunnen gaan. Dikke buik nog wel, maar schijnt van narcose te zijn en de pijnmedicatie denk ik.

Blij dat het herstel bij jou ook zo vlot verloopt.

Doei

Miss V

Al fotootjes getrokken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaah ja die 5 gram verschil tussen ons dat is ook net niets he! maar inderdaad! waar is het in godsnaam gebleven! haah ja bhtjes, me ma moest lachen en riep me! kom eens hier zegt ze, laat ik je eens wat zien, en ze houd dat bhtje ervoor, nou ja! was nog niet eens voor de helft bedekt! ahahahah!

maar inderdaad, als ik nu van boven af kijken! denk ik! pffffffff niets daar! maar ga ik op de zijkant staan , denk ik! ohh daar zijn ze!

vanavond voor het eerst weer lekker douche! durf niet echt! maar meer om het idee om dat harnas weer om te krijgen! het zit toch echt strak he!

kom je daar nog goed in!? zal zeker trekken en duwen worden, ik kan me er niets bij voor stellen!

fototjes doe ik vanavond even! 1 met dat harnas en 1 na het douche. ben echt benieuwd, want in het begin vind ik ze allemaal net zo lelijK! grofweg gezegd dan! haha! en dan wil ik het wel elke week bij houden en met meten! vind ik ook wel interessant! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Missy,

Spannend hoor zo'n 1e douche, ik vond het ook doodeng. Maar ook wel erg lekker, want voelde me zo vies.

Je zal zien hoe je borsten nog veranderen de 1e weken. Ze worden zeker groter hoor. Haha kijk maar naar mijn foto's: bewijs geleverd!!!

Jij gaat vast die gewenste E krijgen!!!

Als de Bh zo strak zit mag je hem gerust losser zetten hoor (bij de rug sluiting), heb ik ook gedaan. Zolang je die klittenband maar strak laat zitten. En in de kliniek bh lijken je borsten sowieso erg klein hoor. In kleding zag ik amper verschil met dat ding aan. ( Maar voorheen droeg ik dan wel dikke opgevulde bh's voor t zelfde resultaat als ingesnoerd in een kliekbh haha)

Geniet van je douche meid en ik houd de gallerij in de gaten :38:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey A70, ik zou niet eens weten hoe die sluiting werkt!, zie wel die klitteband, wat trouwens de anastesist losser heeft gezet! zo even heel ineens!. terwijl ik hem nu best wel wat los vind zitten!. en die haakjes zie ik dan aan de voorkant! maar wat is de bedoeling , waar maak je hem los, en hoe maak je hem groter etc etc!

nou ik zal je zeggen! ik ben serieus heel erg benieuwd wat ik ga krijgen!! ik hoop ook echt die E!! met minder zal ik denkelijk teleurgesteld zijn!

spannend spannend!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missy X!

Spannend! Ik vond het de eerste keer ook erg eng!! Bleef het maar uitstellen...

Het is eventjes raar en onhandig, maar eenmaal je het hebt gedaan denk je... heb ik me daarom zo druk gemaakt?

En als iemand je kan helpen komt het zeker goed ;)

Ben ook benieuwd naar je foto's!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis...

hahah wat een verslagje... gelukkig kon je 2 dagen daarna geopereerd worden zeg!! ;)

Wat een man die ex van je.. !!

en wow, 515 cc gaat je zeker die E geven!

wat een compliment dat je mijn foto's alleen hebt meegenomen!

heb je nog gezegdd dat hij die heeft gemaakt?

Ben benieuwt naar je foto's !! :D

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mii: jip heb ik gezegd! hij zei eerst ohh ja volle D! keek er een beetje raar van op!

het is dan nu wel 15cc meer geworden als wat ik dacht! maar zou je denken dat ik op een E uitk0m? ik hoop het echt!!!!

maar ik vind het nu best wel tegenvallen! of ik ben er nu zo aan gewend! maar als ik dan bij iedereen kijk welke mega veranderingen er nog ontstaan! moet ik echt eens gaan leren mijn geduld te hebben! als ik nu van boven af kijk! denk ik! pfff is het dit????

ik zal kijken snel fotos up te loaden! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Missyx,

De bh heeft een sluiting met haakjes voor en een klittenband voor en achter heeft hij ook haakjes, die je in 3 standen kan zetten. Voor jezelf is het t handigst hem voor los te maken en als je hem uit hebt kan je hem eventueel aan de achterkant wat losser zetten.

En... al gedoucht???????

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik sta er momenteel echt helemaal alleen voor! mijn ma is naar huis gegaan met mijn zoontje die bij mijn ex was, want die kleine was doodziek en me ex moest vandaag weer werken! nu kon hij wel hier slapen! zodat hij me kon helpen met opstaan uit bed! maar hij heeft eigen bedrijf en werkt dag en nacht! ik heb er totaal niets aan! weer een reden waarom het mijn ex is! ik zit de hele dag maar wat alleen, want nu zijn me ma, mijn stiefpa en mijn zoontje ziek en die laat ik liever niet bij me in de buurt komen nu ik ben het herstellen!

maar nu voel ik me wel extra alleen! mijn ex zou tussen 8 en 10 komen me helpen met dat harnas en hier blijven slapen! maar ja gister was het nog dat hij vandaag om half 5 hier was en nu is het alweer 10uur, dadelijk komt hij nog later!

pff hoe het nu zo gaat! voel ik me wel extra alleen! en pfffff zeik om zo afhankelijk te zijn van je ex! afschuwelijk! acht het is een goed jong! maar weet niets te regelen en heeft geen verantwoordings gevoel!

en ik wil zooooo graag douche! maar ben bang dat als ik het alleen doe, dat ik dat ding niet meer omkrijg! weet niet hoeveel kracht ik er op moet zetten! of is het alleen die band wat zo strak zit!?

pfff het is allemaal een gedoe hier! om gek van te worden! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ik een berichtje bij de verkeerde heb achter gelaten :o

Meid gefeliciteerd :D

Wauw 515 cc dat word zeker een volle E hihi en jij maar bang dat het te klein zou worden

Doe maar lekker rustig aan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aahh ik vind het wel zielig voor je hoor.. :(

Misschien moet je echt maar even de buurman vragen haha ;)

Nee hoor grapje...

Op zich kun je die bh wel vooraan met de sluiting uit en weer aan doen..

die band zit het strakst, die bh mag je op het loste gaatje zetten

hoop dat het lukt en dat je ex snel komt ..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend vervelend meid.

Tis nix om zo afhankelijk te zijn, maar zeker niet op deze manier.

Maar zou wel echt ff wachten tot er iemand is die je kan helpen, want het voelt echt heel onwennig hoor de 1e keer dat ding uit te doen.

Hopenlijk komt hij snel en kan je lekker douchen....

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames! heb me bij elkaar gepakt en ben maar onder de douche gaan staan, zonder sproeier en met harnas om! ohh super koud en heel onhandig! hoe kouder ik het kreeg des te kwader dat ik werd! maar dat harnas heb ik n iet durven af te doen! vraag morgen maar even een vriendin ofzo wie tijd heeft!

heb me voorzichtig afgedroogd en omgekleed. gewoon lekker vest met sportbroek! direct een tramadol gepakt!

maar heb meneer gezegd dat hij maar weg blijft! volgens mij heeft hij geen idee wat er afgelopen zaterdag eigenlijk is gebeurd! want is nu gewoon aan het fitnesse. lekker belangrijk dus! nu kon hij namelijk pas om 11uur bij mij zijn! nou dan blijf ik liever alleen en verrek ik morgen vroeg nog liever met opstaan! dan dat ik hem nog moet laten komen! het moet me maar lukken! ik ga me nu lekker kopje thee maken en even relaxen!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid, wat rot voor je!!! Het zou zo mijn verhaal kunnen zijn hoor! Ik ben dan ook liever alleen dan en zal ook alles op alles zetten om het alleen klaar te spelen allemaal. Ik vind je heel sterk en heb bewondering voor je hoe je dit aanpakt.

Ik vind je ex wel een beetje een flapdrol hoor!! Eerst verslaapt ie zich (heb jij geluk dat je nog zo snel terecht kunt, voor t zelfde geld duurt t weer maanden) en nu laat ie je gewoon aan je lot over.....

Ik hoop dat je de nacht goed bent doorgekomen en dat je vandaag wat hulp hebt!!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.