Ga naar inhoud

MissyX : 30 oktober 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hallo dames

ik wil graag eens weten wat er nu eigenlijk precies besproken word in het consult!!!!????

ik heb gemaild met dr plovier en het was mogelijk (omdat ze nog geen consultatieadres hadden in NL met zijn nieuwe kliniek)

dat ik het consult ook via de mail kon doen! zodat ik die lange rit kon besparen! en alleen voor de operatie naar brussel hoefde te rijden!

ik zou dan fotos van mijzelf moeten mailen en zodoende kon dr plovier het bekijken en het goedkeuren!

xxx missyX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik denk dat je het consult ook makkelijk via de e-mail kunt doen!

Dr.Plovier bekijkt voor de operatie toch pas hoeveel cc hij erin gaat doen..

je kunt natuurlijk al wel aangeven welke cup je ongeveer uit wil komen!

Ik zou wel een hele goede vragenlijst maken en deze door sturen!

Zodat je wel goed antwoord hebt op je vragen!!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey missyX

Zelf heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord over consult via de e-mail, maar kan me wel voorstellen dat dat mogelijk is.

Maar hoezo vind je dat lange rijden dan zo'n bezwaar? Het is natuurlijk wel je lichaam waar je over praat en het is een grote stap een BV

Ik vond het juist leuk dat consult en maakte me echt niet uit dat ik daar wat verder voor moest rijden.

Krijg je ook meteen indruk van de kliniek waar je eventueel geopereerd wordt

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat denk ik eigenlijk ook wel.

Voor de operatie neemt hij uitgebreid de tijd voor je!

Wel even goed nadenken natuurlijk wat je wil weten.

En misschien kan hij je zelf iets vertellen over de kliniek en de protheses enzo.

Tis maar net waar jij je prettig bij voelt, als jij hem liever ontmoet dan moet je er gewoon voor gaan!

Tis ten slote niet nix.

Ik (en Mii ook denk ik) heb t consult gehad bij Beau Care. Dat is slechts een standaard praatje met een andere arts. (op zich wel duidelijk hoor) Ik had dr Plovier ds ook pas voor t eerst ontmoet voor de operatie!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Wat voor soort prothesen werkt u?

- Welke vulling zit erin?

- Hoe word de incisie gemaakt? Borstplooi/tepel/oksel

- Achter de spier/voor/dual plane? (dr. Plovier doet het liefst achter maar je kunt het vragen)

- Wat zijn de risico's?

- Welke garanties heb ik?

- Hoelang duurt het voordat ik weer mag autorijden/sporten/huishouden doen enz?

- Hoelang moet ik de sportbh aan van de kliniek?

- Wanneer weer push up?

Zo een aantal vragen :D kijk maar of je er wat van gebruikt!! ;)

Ik heb ook mijn consult bij beaucare gehad, was super kort !!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

een consult via de mail?

zou ik zelf dus nooit willen,wil weten met wie ik te maken heb en is ook fijn als je de gene spreekt voor je grote dag,vind ik dan hoor,vind via mail erg onpersoonlijk,zeker je consult,die is net zo belangrijk als je operatie zelf,het gaat wel om je borsten waar je jaren mee rond moet lopen,is geen bosje bloemen die je na een week weggooit.

maar dat is ieders keus denk ik.

een consult bepaald alles,wat de plaatsing word,welke prothesen,aantal cc,s en het totaalplaatje in geheel gewoon.

sucses

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan maar rijden,hij kan dit niet menen!:84: Ik zou naar een ander stappen,zo hoort dat niet te gaan,consult via mail ..dat kan helemaal niet,alleen info kan hij verstrekken,maar voor t zelfde geld ,heb je een aparte maat nodig ofzo en moet hij die bestellen,en hij moet ook weten of je er wel geschikt voor bent enzo..

en je gezondheid en ja,....zoveel dingen!!

En nog iets ..je wil toch zelf ook weten wie je gaat helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik geef Moontje wel gelijk als ik eerlijk mag zijn. Ik wil ook wel weten wie dat er bij mij aan mijn lijf komt voor een bv. En met wie dat ik te maken krijg. Is toch heel belangrijk. Ook de maat bepalen met de pc samen is heel belangrijk zodat die een beeld kan krijgen van hoe dat ze ongeveer zullen worden. Om een goed gesprek te hebben voor een bv daar heb ik veel voor over. Ik moest ook een eind rijden en heb dat er voor over gehad. Je word er alleen maar wijzer van.

Succes!

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp jullie reacties, dat dacht ik zelf namelijk ook!

maar het is wel zo, bijv bij beaucare,dat je de persoon wat jou gaat opereren ook pas ziet op de dag van de operatie..

ik heb ook echt mijn twijfels, en snap jullie reacties echt!

ik heb via mail gelezen, dat hij voor de operatie alles met je doorneemt, de wensen, de maat etc etc

ik heb in iedergeval mijn vragen doorgestuurd mijn foto's etc etc, maar ga vandaag nog even met de assistent bellen, en toch even aan de tel vragen hoe dat nou in zijn werk gaat! want ik begreep ook niet met die protheses of hij ze op voorraad heeft of moet bestellen!

gelukkig dat ik het dan maar even hier plaats, zodat ik wat meningen hoor!

als ik een eigen auto had! tuurlijk, had ik er niet eens over nagedacht en was ik gewoon afgereden.

maar omdat iemand anders voor mij rijd, dacht ik gewoon! vraag het eens!

ik ga nu even het telefoonnummer opzoeken en eens contact met ze opnemen! ben benieuwd, en dan laat ik het hieronder weten!

thanxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

ik heb gebeld! ze heeft met het één en ander uitgelegd. echt heel vriendelijk!!!

het voelt me toch beter als ik gewoon op gesprek ga.

de datum staat vast op 9 oktober om half 3!

ze had mijn mail met vragen en foto's binnen gekregen! dus hij zou er in principe wel al even naar kunnen kijken!

nou he he eindelijk een keuze gemaakt! ik sta echt bekend om een eeuwige twijfelaar!

dus op naar volgende week zaterdag! jihaaa!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey missyx,

Van harte gefeliciteerd met je afspraak meid. Kei goed en heeeelllll spannend gaat het nu worden. Ben benieuwd wat ze tegen je gaan zeggen van hoeveel cc's ze gaan plaatsen en of ze het boven de spier of onder de spier gaan doen. O ja half onder de spier kan ook nog. Laat je ons dan wat weten?

Veel succes.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames!!!!

zoals jullie weten, is mijn consult 9 oktober en heb direct al een afspraak vast laten leggen voor de operatie!

en wel op 28 oktober om 10:30!!!!! hoe snel!!!!!!!!!!

ik heb een goed gevoel over dr plovier! dus dan ga ik niet meer verder zoeken!

nu is het aftellen echt begonnen!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MissyX,

Proficiat met de 2 data he :-)

Dat gaat al fel opschieten hoor en voor je het weet, heb ook jij mooie nieuwe boobs!

Dr.Plovier is in ieder geval een héél goeie arts! Je bent in goeie handen en zal zonder twijfel tevreden zijn over het resultaat!

Veel succes!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.