Ga naar inhoud

Twijfels


Salie

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Nog een paar weken en dan mag ik naar een tweede consult voor een borstvergroting. 

Hoe dichter de datum nadert hoe meer twijfels ik krijg. Bang voor pijn en uiteindelijk complicaties. 

 

Ik heb AA en dan wijkt een bh nog. Ik ben 160 en weeg 56 

 

Is het het waard om in een gezond lijf te laten snijden?

Blijf ik gezond?

Wat zijn eventuele nadelen waar ik rekening mee moet houden. Kun je met borstimplantaten bijv nog in een attractie die vrij hard gaat en allen kanten op of is dat af te raden gezien de g-krachten. 

Hoeveel cc's hebben degene die van aa zijn gekomen en met welke maat bh komt dat uiteindelijk overeen?

Hoe zijn de ervaringen en (on) tevredenheid op langere termijn?

 

Groetjes Salie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sali, 

 

Ik begrijp je twijfels en onzekerheden. Ik vind het ook eng dat ik in mijn lijf ga laten snijden. Maar ik stel me voor dat ik mijn leven lang ongelukkig zal zijn met mijn voorgevel. Stel jezelf de vraag wat je erger vind. En ja je hebt kans op complicaties, maar hoe beter de arts hoe kleiner die kans. Alleen jij kan die beslissing maken. 

 

Veel succes,

Gastmama 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Salie,

 

Ik snap je twijfels ook. Toch zijn de twijfels nergens voor nodig. Je implantaten zullen je niet belemmeren, maar juist lekkerder in je vel laten zitten (denk ik). Ik kan er nog niet echt over meepraten want ik heb mijn operatie pas 2 juni. Nu het voor mij echt dichterbij komt vind ik het ook heel eng.

 

Je blijft even gezond als voordat je de implantaten zou nemen.

Volgens mij kun je gewoon in alle attracties, mammografie maken kan ook dus ik neem aan een attractie ook.

cc's naar cup-maat verschil per persoon. Dat ligt o.a. aan je omvang. dus dat is moeilijk te zeggen.

Bh-maat zegt overigens ook niet zoveel, je hebt met implantaten altijd een iets grotere bh nodig dan hoe het eruit ziet.

 

Over de lange termijn was ik ook benieuwd, maar er zijn maar weinig vrouwen wie ze eruit hebben gehaald. Ten minste de artsen zeiden het nog niet veel gehoord te hebben en op het forum zie ik daar ook niet zoveel van.

Het is wel zo dat als je nu de keuze maakt voor een borstvergroting dat je ook meteen de keuze maakt om wellicht nog een keer geopereerd te worden omdat ze wellicht vervangen moeten worden.

 

Succes met je 2e consult! Geniet er lekker van dan komt het helemaal goed.

 

(via de zoekbalk kun je veel informatie vinden).

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.