Ga naar inhoud

Nati : 25 augustus 2017 : Dr. Wu : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Eindelijk na veel jaren is het dan bijna zo ver , ik ga er voor 25 augustus word ik geopereerd in de parkkliniek.Tijdens mijn consult heb ik diverse maten geprobeerd maar uiteindelijk is de keuze gevallen op 400 cc. De prothese is van het merk Motiva en dan de aller nieuwste die waar een chip in zit en niet kan scheuren.

Heeft iemand deze ook en ben zo benieuwd naar jullie ervaringen?

 

Ik heb van me zelf wel een aardige lege 75 d cup , na veel gejojo in het verleden en een zwangerschap is het helaas nodig om een borstlift in combinatie te doen met een borstvergroting. Ik kan haast niet wachten meer kijk er zo naar uit. 

Ook om straks gewoon een jurkje of t-shirtje zonder bh te kunnen dragen.

 

Hoe zit het met het litteken na een borstlift operatie? Ik heb begrepen dat er een soort van sleutelgat wordt gemaakt en deze rimpel zal langzaam aan verdwijnen ( litteken) klopt dat? en dat je dus geen litteken onder je borst krijgt.

 

Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken of tips, hoor ze graag

Alvast bedankt voor jullie reacties

Nati

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nati

 

He meis,

 

Er zijn meerdere meiden die Motiva protheses hebben, je kunt ook eens via de zoekbalk kijken, dan kom je redelijk wat topics tegen. Ook kun je eens kijken bij de categorie operatie verslagen borstlifting, daar staan ook ervaringen en tips.

 

Bij een sleutelgat methode heb je inderdaad geen litteken in de borstplooi, maar loopt het litteken rondom de tepel en dan recht naar beneden, een soort i zeg maar, en uiteindelijk worden de littekens dunnen witte lijntjes.

 

ik heb gelijk even de titel aangepast en je topic verhuisd naar categorie operatie verslagen borstlifting, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Goedemiddag dames

Op 25 augustus ben ik geopereerd in de parkkliniek door dokter Wu , voor de operatie had ik nog duidelijk aangegeven dat ik mijn tepels niet zo laag wilde waar hij ze aftekende voor de operatie. Ik gelijk wat van gezegd en hij heeft ze toen iets naar boven afgetekend. Hij zei kan altijd nog worden aangepast naar boven maar als ik ze nu te hoog doen en ze zijn te hoog kunnen we het nooit meer corrigeren de andere kant uit wel! Nou jullie raden het al vanaf het 1e moment dat ik mijn borsten zag was ik al niet tevreden mijn tepels wijzen gewoon naar beneden! Dit houdt in dat als je iets draagt zonder bh en je je tepels ziet het net is of je hangende borsten heb. De PC zei bij controle komt wel goed ze gaan nog omhoog komen. Heb er weinig vertrouwen in en dit ook aangegeven bij de controle, nu wachten tot januari voor de 2e controle. Heeft een van jullie ook deze ervaring en is het goed gekomen of iemand ook een herstel operatie gehad voor te lage tepels?Kosten of geen kosten? En hoe zij de littekens daarna?

Tevens heb ik 2 ongelijke borsten, ook zo raar....mijn rechter borst was van nature al groter maar nu is mijn linker groter!! Mij een raadsel terwijl de arts op de hoogte was , het is gewoon zichtbaar ( in me blootje). Ben van een lege d cup naar 75 G gegaan terwijl de arts zei dat ik naar een volle d / e cup zou gaan....ook zoiets. heb geen problemen met de 75 G want wilde ze ook wat groter hebben , heb 400 cc protheses gekregen.Moet zeggen dat ik wel heel tevreden ben met de littekens echt super gedaan , nu na bijna 6 weken ziet het er echt super mooi uit, dat mag ook gezegd worden hihi.....

 

Hoor graag jullie reacties

Nati

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nati,

 

Zie je berichtje en ben heel benieuwd hoe je herstelt. Ik vind mijn tepels ook (te) laag en hoop dat dat met het herstel gaat bijtrekken. Ben nu 8 dagen po dus het is nog vroeg.... Alles is nog hard en strak. Ze zijn al wat gezakt doordat ik geen bh hoef te dragen. Maar hoop dus dat de tepel op een normale plek komt. Want inderdaad, nu zie je zonder bh tepels die laag hangen. Heb bij Alixpress al wel tepelcovers besteld. Want tepels die door kleding schijnen, vind ik sowieso niet zo :D.

 

Ik hoor graag hoe je herstel verloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.