Ga naar inhoud

Siliconen en allergie


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Ik heb in juni een afspraak voor info en passen bij faceland. Ik heb momenteel een voorkeur voor motiva. Nu is het bekend dat er een kleine groep vrouwen klachten krijgen van silliconen en dat ze vermoeden dat dat door allergie komt. Nu vraag ik me af; is dat allergie tegen silliconen of allergieën in het algemeen? Ik neem aan dat er misschien ook genoeg vrouwen met bv hooikoorts die silliconen implantaten hebben.... toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Hoi, 

Het gaat erom dat als je al allergieën hebt de kans groter is dat je het ASIA syndroom ontwikkelt. Je kan het hier nalezen: https://www.vumc.nl/verwijzers/nieuwsberichten/siliconen-borstprotheses/

 

Ikzelf heb vanwege mijn allergieën en mijn angst voor het ASIA syndroom gekozen voor de monobloc hydrogel protheses :) Je kan op het forum, maar ook via Google redelijk veel over deze prothese vinden. Deze prothese heeft geen siliconen vulling die door de envelop heen kan zweten of lekken, maar een vulling bestaande uit water en een verdikkingsmiddel dat door het lichaam afbreekbaar is. 

 

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.