Ga naar inhoud

dr jeroen stevens


Saskia

Aanbevolen berichten

kliniek HolyStaete dr.stevens

Is er iemand bekend met deze kliniek en Dr. Stevens?

Ik zou 26 oktober een minibuikwant corectie en borstvergroting krijgen maar na nog een bezoek aan de pc omdat ik enorm twijfelde na het zien van de buiken die een volledige bwc hebben gehad terug geweest. Hij heeft nu ook mijn buikspierengevoeld en die waren uitgerecht dus met een mini zou ik niet gehlopen zijn ik had ook te veel vel boven mijn navel. Alleen probleem hij wil de operatie niet in 1x doen en dat zie ik dus totaal niet zitten 2x onder t mes en komt dan oko in tijdnood begin januari heb ik mijn pas sessie voor mijn trouwjurk en daar moeten de nieuwe :1bouncingboobs: en platte buik wel in.

Na wat speurwerk dr stevens gevonden die een nieuwe techniek heeft om navels te maken zonder littekens is de keus op hem gevallen. Hij werkt ok in de bergman kliniek maar kon daar pas 22 november terecht wat dan niet gaat lukken januari. Toen zag ik op zijn site dat hij ook in vlaardingen werkt en kon daar 5 oktober al terecht. Maar ken de hele kliniek niet.

saskia

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.