Ga naar inhoud

Jessy


jessyk

Aanbevolen berichten

Hoi allen, ik ben een 31 jarige meid uit België...al mijn hele leven een complex over mijn borsten; een kleine A. Mijn vriend zegt dat hij dit niet erg vind maar toch denk ik dat hij ze niet mooi vindt.

 

Ondanks mijn complex zijn de jaren toch voorbij gegaan en heb ik ermee geleefd. Ook vooral uit schrik voor de operatie maar nu begint het idee toch terug meer en meer op te spelen...dus ga ik hier wat meekijken en ervaringen lezen om alzo miss toch de stap te nemen.

 

Jessy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom op het forum :)

 

Goed dat je je hebt aangemeld. Ik kan je wel aanraden om op zoek te gaan naar een chirurg die je aanspreekt en eens een consult te plannen. Je krijgt dan wat informatie omtrent de ingreep en hoeveel cc je aan kunt denken, dan is het misschien makkelijker.

 

Ik ben 23 en ik denk er ook al een tijdje over na. Eind 2016 toch maar eens contact opgenomen met wat chirurgen en uiteindelijk de beslissing gemaakt om het te doen bij dr Verdonck. Nog steeds vind ik het spannend en heb ik af en toe mijn twijfels maar ik denk dat dat erbij hoort.

 

Via de zoekbalk vind je genoeg informatie. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.