Ga naar inhoud

Waar kan ik in hemelsnaam leuke bh's vinden in maat 75F


Jen77

Aanbevolen berichten

ik haal mijn bh's eigenlijk altijd bij hunkemoller ik heb 75G en daar hebben ze er wel maar ook niet echt veel hoor hier bij ons in uden zit wel sinds kort een winkeltje die speciaal is voor grotere maten heb daar twee weken geleden iets gekocht en ook niet al te duur moet ik zeggen

en ik heb dan een aantal van sapph en die black collectie daarvan gaat tot G

via internet weet ik eigenlijk niet want ik pas het liever meteen omdat het ook per merk enzo scheelt kwa maat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Jenn,idd verzendkosten betalen,maar ik had ook nog een minirokje besteld,ik besteld nooit 1 ding,voor t geval dat..159.gif

Hunkerluller (152.gif ) vind ik geen mooie bhs hebben,te standaard,en de beetje leuke gaan tot cup C,dus moet ik wel via internet zoeken.141.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop mijn bh's via ebay en dan van het merk Ann Summers. Ik zit wat tussen een 70D en E in.Bij de hunkemoller en livera pas ik ook weinig bh's die vallen kennlijk wat klein(?)en de omtrek 70E hebben ze bijna niet.

Van Ann Summers bestel ik maat 32DD,maar een 32E zou voor mij ook nog kunnen.

Via Ebay heb ik goed ervaringen.Ik heb 1 keer (naast de eerdere positieve ervaringen) gehad dat ik het pakketje maar niet kreeg en toen kreeg ik bericht dat ze het geld vasthielden,zodat de verkoper het geld niet kreeg voordat ik het ontvangen had.

Bij Ann Summers kun je tot maat G en soms H bestellen ook met kleine omtrek én ze hebben voornamelijk balconette bh's

Gr fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

tralalalala...het is mij eindelijk gelukt. Ik heb 4 bh's besteld bij ann summers....damn wat ene mooi spul zeg.

Ik had al bij lasenza geprobeerd vorige week maar daar lukte de betaling niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn bestelling van ann summers is binnen en ze zijn heel mooi!!

Niet het de allerbeste sper kwaliteit maar het is zeker geen rotzooi. En ze zitten prachtig!! ik heb maat 34e besteld en ze zitten perfect!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.