Ga naar inhoud

Borstlift - arts regio Brugge?


Gast Fietje1976

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Even mezelf voorstellen: ik ben Fietje, 34 jaar, en op korte tijd 2x mama geworden.

Mijn borsten hangen enorm door, tepels wijzen naar onderen.

Ik ben bij 2 plastisch chirurgen geweest: Dr Miny en Dr. Depoorter beiden in Brugge.

Dr. Miny was heel vriendelijk en nam zijn tijd.

Dr. Depoorter uit het ziekenhuis AZ St-Jan heeft me amper bekeken waardoor ik een slecht gevoel had.

Het kostenplaatje bij Dr. Miny is echter 1000 € duurder dan bij Dr. Depoorter. Dr. Miny heeft nl een privékliniek.

Kunnen jullie mij nog andere platsich chirurgen aanraden?

Dr. Miny sprak van een borstlift mét eventueel een prothese erbij. Door de borstlift zal ik een ankervormig litteken hebben. Valt dit litteken na een tijdje mee of blijft dit zeer goed zichtbaar?

Groetjes

Fietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fietje,

Welkom hier! :D

Ja, als je gaat voor een operatie moet je je echt wel goed voelen bij de pc vind ik, ook al is het duurder, zou toch gaan waar ik me het beste voel. Als iemand amper de tijd voor je neemt op consult, wat dan als je na de operatie iets voor hebt? Zal hij dan wel voldoende tijd/moeite nemen om je te helpen? Begrijp natuurlijk wel dat de prijs ook niet onbelangrijk is.

Heb zelf geen ervaring met pc's in Brugge, wel weet ik dat volgend weekend er openbedrijvendag is, 3 oktober, en dan heb je de kans om verschillende ziekenhuizen/klinieken eens vrijblijvend te bezoeken, oa. een kliniek in Brugge waar dr. Decoopman werkt. Misschien eens een interessante uitstap voor je komend weekend. :6:

Alvast veel lees- en postplezier op het forum en succes met eventuele verder consulten en het maken van een uiteindelijke beslissing.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Fietje

welkom :)

jeetje dat is een hele stap zeg,erg spannend.

sluit me wel bij eefje aan,je moet je wel goed voelen bij de arts,tenslotte voert hij een operatie uit waar je mee mooier word,end at moet goed zitten qua gevoel.

wat is er aangeraden,een lift en??? hoeveel cc,s?

heb je nog ene consult ,of is het nu kwestie van een datum plannen?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.