Ga naar inhoud

dokter broncaers Turnhout


Aanbevolen berichten

Hallo , 

ik ben nieuw hier omdat ik graag info wilt over borstlifting .

Ik heb vorig jaar een gasttic bypass laten doen en ben in totaal 38 kg afgevallen .

Maar nu zien mijn borsten er niet uit , zijn precies thee zakjes geworden .

Er zit niks meer in , daarom wil ik graag hier wat info halen en ook bij welke dokter .

Ik kom vanuit de Kempen , Turnhout , Welke dokter kunnen jullie me aanraden ?

 

Alvast bedankt

Groetjes wendy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! 

Wat fijn dat je zoveel bent afgevallen en kan me goed voorstellen dat je nu iets aan je borsten wil laten doen. 

 

Je zou kunnen kijken op internet wat er bij jou in de buurt zit, en vervolgens op kliniek of naam van de arts zoeken op het forum. 

bovenin staat een zoekfunctie die je hiervoor kunt gebruiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Hoihoi, 

Welkom op het forum!

Ik zou vooral kijken wat goede chirurgen zijn. Dus vooral operatieverslagen lezen en dames zoeken met eenzelfde voorsituatie, die geopereerd zijn. Ook zou je natuurlijk via de zoekbalk artsen bij jou in de buurt kunnen opzoeken.

 

Sommige artsen werken bijv in zowel een ziekenhuis als een kliniek of in meerdere klinieken. Daar kan een enorm prijsverschil in zitten. Mijn operatie zou mij bij dr Nio bijvoorbeeld in de Parkkliniek 4420 euro hebben gekost en nu 3500 euro in het OLVG west (dit zijn de prijzen van de monobloc hydrogel protheses). Van dr Nio weet ik dat hij niet snel een lift adviseert, maar dit vaak oplost door het plaatsen van grotere protheses. Niet iedere pc doet dat en die zullen jou eerder een lift adviseren. 

 

Ook niet alle pc's plaatsen alle merken of soorten protheses of hebben een andere voorkeur. Sommige plaatsen bij voorkeur ronde protheses of juist alleen maar anatomisch of plaatsen vrijwel altijd dual plane of juist boven de spier, anderen plaatsen alleen hydrogel, alleen siliconen protheses of juist beide etc. Zo hebben ze allemaal hun eigen zienswijze. 

 

Dus ik zou zeggen. Veel leesplezier! xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.