Ga naar inhoud

BV Vlietland zh


Yolan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Al een poosje aan het meelezen en orienteren, nu maar even voorstellen.

 

Mijn lengte is 1.71 en gewicht 58 kilo.

Mijn borsten zijn altijd wel klein 75b maar stevig geweest, echter is er nu niet veel meer van over,

mede door de overgang is mijn conclusie.

 

Ben al mega lang aan het twijfelen om een bv te laten doen, maar nu dan eindelijk een eerste afspraak gemaakt,

vanmiddag dus....;)

 

Wil iedereen even bedanken voor de berichtjes waar ik heel wat geruster door ben geworden, ook heb ik

het stukje gelezen over een bv waarbij plaatselijk werd verdoofd, doen ze dat ook in het ziekenhuis, zie

namelijk heel erg tegen de narcose op.

 

Dit is het voor nu even, zal hier nog erg vaak te vinden zijn voorlopig,

 

Groet,

Yolan

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Hoihoi,

Wat leuk dat je een eerste consult hebt vandaag! Ik heb het onder lokale verdoving laten doen bij dr Nio in het OLVG west. Dit is overigens niet gebruikelijk. Volgens mij kan dat ook alleen maar bij een plaatsing voor de spier. Je kan altijd vragen of het mogelijk is :) bij welke pc heb je vandaag een afspraak? Heb je nog meer consulten gepland? Ben benieuwd hoe je het vandaag vindt. 

 

Heel veel succes vandaag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

Wat een lieve reactie, thx.

 

Ik heb een afspraak bij Dr. Blecourt, en ga inderdaad vragen of hij het onder plaatselijke verdoving wil doen.

Heb natuurlijk nog geen idee hoe en wat, vind dan ook erg spannend, pfft.

 

Verder heb ik nog geen andere afspraken eerst maar eens zien wat hij zegt en wat er mogelijk is.

Ik ga het meemaken en laat het nog ff weten :unsure:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De conclusie is 320 cc voor de spier wat uitkomt op een volle c cup, echter moet ik wel een borstfoto laten maken daar vroeg hij om omdat ik dat niet recent had gedaan, zie daar dan ook erg tegenop maar het is niet anders, eigenlijk ook niet zo heel erg toch? Als dat goed is kan hij 7 juli opereren :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Hoi, Fijn dat je consult goed is gegaan. Ik heb zelf ook 320cc voor de spier en ben er erg blij mee! :) Ja, klopt sommige artsen vragen dat. Ik hoefde dat niet. Hebben jullie de lokale verdoving nog besproken? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ok ik wist niet dat dat soms gebruikelijk is ik schrok er eigenlijk een beetje van :unsure:

Hij opereert nooit onder lokale verdoving dus helaas maar ik vind het eigenlijk niet zo heel erg.

Heb jij foto's van voor en na en mag ik dan eventueel even spieken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
18 minuten geleden zei Yolan:

hoi, ok ik wist niet dat dat soms gebruikelijk is ik schrok er eigenlijk een beetje van :unsure:

Hij opereert nooit onder lokale verdoving dus helaas maar ik vind het eigenlijk niet zo heel erg.

Heb jij foto's van voor en na en mag ik dan eventueel even spieken?

 

Ooh oke jammer, maar inderdaad niet heel erg. Ik kom van een 70C en kom ongeveer uit op een 70E/70F en heb de monobloc hydrogel protheses, dus het is niet helemaal vergelijkbaar. Welke protheses krijg jij en welk profiel? Maar ik zal je toevoegen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.