Ga naar inhoud

Allyn : 25 november 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hai allemaal,

Ik ben Allyn, 32 jr oud, geen kids.

Door het schommelen in mijn gewicht zijn mijn borsten niet meer wat ze geweest zijn. Oorspronkelijk had ik een 70B maar nu hang ik tussen een 70A/75A. Zonder mijn push-up BH heb ik twee ruggen :-S. Ze zijn ook nog eens redelijk slap geworden.

Ik hoor tegenwoordig steeds vaker (positieve verhalen) over borstvergrotingen en heb besloten mezelf eindelijk te trakteren op een mooie boezem!

(na jaaarenlang twijfelen en de kosten overwegende)

Ik heb vandaag de afspraak voor een consult gemaakt in Genk, op 19 Oktober Bij Dr. Visser.

Als het goed is kan ik dan 4 á 5 weken later geopereerd worden. :-)

Ik ben zoooo benieuwd!!!

Het lijkt me erg leuk om hier ervaringen uit te wisselen en steun te zoeken.

Groetjes & goodluck to y'all,

Allyn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi !! Welkom op het forum.. Spannend dat je die stap hebt genomen!! :) Had je zelf al iets in gedachten hoeveel cc je wilt of welke cup je wilt uitkomen? Hoe wil je ze het liefst geplaatst hebben? Veel plezier op het forum, liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Allyn

welkom :)

spannend zeg,je eerste stap al gezet,richting een borstvergroting,en nu nog naar je consult,even aftellen nog tot oktober.

wat heb je zelf in gedachten?of laat je het nog even op je afkomen allemaal aan advies?

waarom deze arts/kliniek gekozen?

veel lees en post plezier op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hai!

Ik weet nog niet precies hoe dit forum werkt en zie nu pas de reacties op mijn topic.. :blush:

Ik heb 19 Oktober mijn consult gehad bij Dr Visser te Genk. (beviel erg goed, ze was heel aardig en nam de tijd voor me, ik mocht ook passen, al dan niet wel snel gedaan aangezien ik te laat was voor mijn afspraak)

Ik wil een natuurlijk ogend resultaat en niet al te groot aangezien ik zelf nogal klein ben.

Zij raadde rond, 265cc aan, via de tepel omdat ik een getinte huidskleur heb.

Ik twijfel nu nog tussen 230cc en 265 cc omdat ik bang ben dat het te groot wordt.

Ik hoop op een volle C uit te komen en heb nu een kleine 70B, volle A.

Met mijn 70 ben ik bang dat als ik 265cc neem, ik straks met moeite BH's zal kunnen vinden....

De operatiedag staat al gepland, op 25 November!

Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Je kunt bovenaan het topic aanvinken: dit topic volgen, dan krijg je elke keer als je een reactie hebt een mailtje!

Erg handig.. :)

Als ik een advies mag geven zou ik voor het grootste aantal cc gaan!

Het klinkt allemaal groot, maar grootte went ontzettend snel hoor!!

Heel veel meiden hier hadden achteraf voor groter willen gaan..

Maar het is natuurlijk je eigen keus :D

Gefeliciteerd met je datum!!

Succes met aftellen!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allynn,

Leuk je topic nu te lezen!

Zoals je al in mijn topic hebt gelezen, ben ik afgelopen donderdag geopereert door Dr. Visser. Zij kan goed inschatten wat goed bij je lichaam past, dus ik zou vertrouwen op haar advies. Maak geen keuze vanwege de hoeveelheid BH's je kunt vinden, maar vanwege wat het beste bij jou lichaam past en wat jij het mooist vindt! Ik twijfelde ook steeds of het aantal cc's niet teveel is, maar dat hebben de meesten ;)

Ik lees dat het via de tepelhof gaat gebeuren. Super! Dat heb ik ook en het is een kleine snee! In de galarij zie je foto's van een Debby, zij heeft het ook via de tepelhof gedaan en het ziet er heel goed uit. Helemaal geen littekens!

Krijg je ze op de spier/onder de spier of dual plane?

In ieder geval heel veel succes met het aftellen!! Heel spannend!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allynn,

Leuk je topic nu te lezen!

Zoals je al in mijn topic hebt gelezen, ben ik afgelopen donderdag geopereert door Dr. Visser. Zij kan goed inschatten wat goed bij je lichaam past, dus ik zou vertrouwen op haar advies. Maak geen keuze vanwege de hoeveelheid BH's je kunt vinden, maar vanwege wat het beste bij jou lichaam past en wat jij het mooist vindt! Ik twijfelde ook steeds of het aantal cc's niet teveel is, maar dat hebben de meesten ;)

Ik lees dat het via de tepelhof gaat gebeuren. Super! Dat heb ik ook en het is een kleine snee! In de galarij zie je foto's van een Debby, zij heeft het ook via de tepelhof gedaan en het ziet er heel goed uit. Helemaal geen littekens!

Krijg je ze op de spier/onder de spier of dual plane?

In ieder geval heel veel succes met het aftellen!! Heel spannend!

liefs,

marie xxx

Ha Marie,

Bedankt voor de adviezen :-).

Kon geen foto's vinden van een Debby.. helaas?

Bij mij worden ze op de spier geplaatst.

Heb je nog nieuwe foto's geplaatst? Ik ga even checken. ;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allynn,

De foto's van Debby kun je vinden in de Galerij > Borstvergroting en dan op de 2e pagina zoeken. Volgens mij ergens onderaan.

Fijn dat je ze op de spier krijgt! Dan zal je herstel ook meevallen.

Heb je al een keuze gemaakt over de hoeveelheid cc's?

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allynn,

De foto's van Debby kun je vinden in de Galerij > Borstvergroting en dan op de 2e pagina zoeken. Volgens mij ergens onderaan.

Fijn dat je ze op de spier krijgt! Dan zal je herstel ook meevallen.

Heb je al een keuze gemaakt over de hoeveelheid cc's?

liefs,

marie xxx

Thanks! Ik ga es opnieuw kijken.

Nee, ik twijfel nog steeds tussen 230 of 265 cc...:-S

Zo moeilijk beslissen!

Krijg zowieso XP en wil niet al te grote borsten krijgen, maar het moet natuurlijk ook wel de moeite waard zijn, haha. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Update! :-)

Ik heb nieuwe BOOBIES!

Uiteindelijk had ik besloten om voor de 230cc te gaan.

Ik ben nu 2 dagen PO en het gaat erg goed.

De sportBH die ik aan heb is maat 75B.

Ben erg blij met mijn nieuwe aanwinsten, ze zijn mooi en bescheiden van formaat. Precies goed! (ik ben zelf ook maar 1.57m klein)

Ze zijn via de tepel gegaan en ook dat valt me reuze mee. Ik heb totaal geen pijn aan de tepels (tot nu toe dan).

Vandaag voor het eerst gedouched en nieuwe compressen aangebracht. De wond zag er wel vreemd uit, allemaal nietjes erin en mijn borsten zijn redelijk beurs en blauw.

De eerste dag had ik nog weinig gevoel in mijn borsten maar dat gevoel komt vandaag al langzaam terug.

Ik merk dat het zo nu en dan n beetje kriebelt.

Ik wordt heel goed verzorg door mijn moeder en zus. Heel fijn! Al kan ik ook al best veel zelf.

Ik probeer wel goed te rusten, 1e dag PO veel gedaan en visite gehad maar vandaag de hele dag geslapen.

Voor iedereen die twijfels heeft over een operatie via de tepel; gewoon doen!! T scheelt veel pijn aan het litteken.

Ik heb echt nergens last van.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Allyn,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten ;)

Volgens mij zijn we dezelfde dag geopereerd, de 25e toch? Ik heb 240 cc op de spier gekregen, via tepel ook. Ben tot nu toe wel tevreden, al vind ik het resultaat nog ERG groot, maar alles zal nog minder worden als de zwelling weg is hoop ik haha. Ben jij al tevreden met je resultaat, met de grootte of niet?

Ik heb het litteken bij mezelf nog niet gezien, er zitten nu nog pleisters etc overheen, maar ik heb er goed vertrouwen in.

Veel plezier!

liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Allynn,

Gefeliciteerd meid!!! :64: Fijn dat alles zo goed is meegevallen en je je al zo goed voelt! Wordt vast heel mooi, 230cc voor de spier! Ga je ook foto's plaatsen? Ben in ieder geval wel benieuwd! :118: Zo'n litteken in je tepelhof kan er eerst een beetje eng uitzien zo met die nietjes, maar straks zie je daar helemaal niets meer van! Laat je verder maar lekker verwennen door je moeder en zus en wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Eefje en Anais!

Anais we zijn idd op dezelfde dag geopereerd! :-) Waar ben jij geweest?

Leuk om elkaar zo op de hoogte te houden van ons herstel en te kunnen vergelijken.

Bij mij is de zwelling al een heel stuk minder geworden. Met name aan de bovenkant.

Ik heb ook veel zwelling (en blauw) aan de zijkanten (onder de oksels) waardoor het pijnlijk was om mijn armen langs mijn zij te hebben. Maar ook dat wordt al minder.

Ik vind ze helemaal niet groot, eerder aan de kleine kant... Maar ik ben wel tevreden hoor!

Zo vreemd hoe het aantal cc bij iedereen anders uitvalt.

Ik heb gister voor het eerst gedouched.

Was nogal bang om het compres eraf te halen maar dat viel reuze mee. Ook het lauwe water op de wonden deed geen pijn. (ik had danook wel 2 paracetamol genomen voor het douchen).

Dr Visser heeft een sneetje boven op mijn tepel gemaakt, per ongeluk denk ik! :-S.

Gelijk na het douchen schone compressen erop gedaan.

Ik vond het niet eens eng eruit zien hoor, die nietjes! haha

Mijn moeder schrok er wel van.

Zal proberen een foto erop te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allynn,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs :1big_boobs:

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en dat je zo tevreden bent over het resultaat, ben benieuwd hoor, hoop dat het lukt een fotootje te plaatsen!

Vroeg me ineens af of het via de tepel alleen mogelijk is boven de spier en met weinig cc's? Zou nl niet weten hoe ze ze onder je spier krijgen via de tepel dus dan zou het voor mij geen optie zijn geweest. Via de borstplooi was trouwens ook pijnloos bij mij hoor, heb nooit last bij het litteken gehad, al weet ik natuurlijk niet hoe andere dames dat ervaren.

Ik wens je een goed herstel toe!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allyn,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!! :1big_boobs:

Lees dat het je allemaal is meegevallen zo via de tepel, fijn!

Hoe heb je de slaapnarcose ervaren?

Ik heb van de week ook een consult gehad bij dr Visser en vond haar ook echt heel aardig.

Ben benieuwd naar je herstel en je foto's!!

ik blijf je volgen!

Liefs,

Lotte :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allyn!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! :1bouncingboobs:

Wat fijn dat alles zo goed is gegaan! Nu kun je lekker uitrusten en herstellen.

Ben ook heel benieuwd naar je foto's!

Daffyduck,

Via de tepelhof kun je ook achter de spier denk ik, heb volgens mij ook ergens gelezen. En qua grootte... er is inderdaad een limiet! Volgens mij is 400cc het maximaal, of zoiets.

liefs,

marie xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik wens je veel succes met je nieuwe boobs Allyn .. Ik ben een dagje later door dokter Damen geopereerd .

Je moet mijn profiel of topic maar eens opzoeken

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeg me ineens af of het via de tepel alleen mogelijk is boven de spier en met weinig cc's? Zou nl niet weten hoe ze ze onder je spier krijgen via de tepel dus dan zou het voor mij geen optie zijn geweest.

Hey Daffy, B-cupje heeft ze dual plane geplaatst gekregen via de tepel, dus achter zal dan zeker ook wel kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt? Jeetje hoe doen ze dat dan? Ik vind het sowieso al knap allemaal maar via de tepel onder de spier lijkt me helemaal moeilijk om te doen.

Ach ik wil het ook allemaal niet weten eigenlijk hoe het gaat, ben niet zo'n held haha, kan ook echt geen operaties op tv zien, word ik echt misselijk van :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.