Ga naar inhoud

Vermoeiend gevoel in arm


Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames, 

 

Ik ben vandaag 19 dagen PO en heb nog steeds mijn borstband om.

Na de controle van afgelopen vrijdag, 2 weken, zeiden ze dat de band eigenlijk niet nodig is omdat het er wel goed uitziet. 

 

Omdat ik zelf vind dat het nog wel iets mag zakken, vooral mijn rechterborst, en omdat ik het toch een soort van veilig gevoel vind heb ik besloten om de band nog te blijven dragen.

Ik zag bij 1 van de topics hoe de band te dragen en zo heb ik de band ook omgedaan. (Laag achter op de rug, hoog boven de borst)

 

Sinds vanochtend heb ik een drukkend gevoel aan de boven/rechterkant van mijn rechterborst, ook een beetje een vermoeiend gevoel in mijn schouder en bicep... Zou het kunnen dat ik de band te strak heb? Of zal het de tegendruk zijn van de prothese? 

 

Ik zie wel hoe de band gedragen moet worden maar eigenlijk nergens hoe strak die moet.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei stefy:

Hou het goed in de gaten. Wat zegt je pc hierover?

 

 

Die heb ik nog niet gebeld. Zo heftig is de pijn ook niet dat ik denk ik moet ik echt de pc even bellen.. 

Denk zelf dat het de druk is van de borstband. Eigenlijk nergens last van gehad totdat ik de band wat anders ben gaan dragen. 

De rechterborst zit ook nog hoger dan de linker dus misschien dat dat het ook verklaart. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.