Ga naar inhoud

Nicole1988 : 1 april 2017 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Ik zal mijzelf ook even voorstellen.

Mijn naam is Nicole ik Ben 28 jaar en ben op 1 April na 8 jaar twijfelen geopereerd door dokter Grabietz.

Ik had een kleine b cup en heb 375cc achter de borstspier gekregen.

Mijn herstel ging vrij snel en was na 4 dagen ook al vrij van de pijstillers.

Ik kreeg jammer genoeg na 1,5 week longontsteking dus begin eind deze week weer met werken(kantoor)

Nu nog 2 weken wachten tot ik eindelijk verlost ben van die vreselijke bh en een mooie bh aan kan haha.

 

Ik ga lekker speuren op het forum :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op dit forum. 

Fijn dat je herstel goed ging , jammer van de longontsteking :huh: maar nu helemaal beter begrijp ik. 

heb je rond of anatomische. ?? 

Ja hier kun je veel vinden. Boven in de zoekbalk kun je ook zoeken op een trefwoord zoals bijvoorbeeld dokter gabrietz 

succes met werken alvast en welkom :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk iemand waarbij het herstel snel is gegaan (ondanks de bijkomende longontsteking) haha! Ik heb zelf donderdag mijn operatie en kijk toch wel een beetje op tegen het herstel. Is het volledig achter de borstspier of dual plane? Fijn in ieder geval dat het allemaal goed is gegaan! Veel ''plezier'' verder op het forum :):D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja ik zag er ook enorm tegenop maar het is mij meegevallen, vind het beperkt zijn echt veel erger!Bij mij is het volledig achter de spier maar ook dit was na de operatie niet pijnlijk. Heel veel plezier donderdag! Het wakker worden is zo leuk :) en ik voelde me erg goed en had die dag nergens last van.Alvast succes voor vrijdag haha! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ga ik ook wel erg vinden inderdaad, zo confronterend dan dat je veel niet kan! Mag ik vragen waarom ze bij jou voor volledig achter de spier hebben gekozen? Ik kom namelijk vooral dual plane tegen of voor de spier. Dankjewel! Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik straks ''fatsoenlijke'' borsten heb als ik naar beneden kijk :P Op wat voor maat kom jij nu ongeveer uit? Ik heb ook een kleine (leeggelopen) b en krijg 350cc. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had van mezelf weinig borstweefsel en onderontwikkelde borsten. Daarom heeft hij er voor gekozen om geheel achter de spier te plaatsen voor het meest natuurlijke resultaat. Hij twijfelde ook tussen de 325 en 375 en heeft beide klaar gelegd voor de operatie hij heeft toen besloten er 375 in te stoppen omdat dit het mooiste zou zijn. Ik had een 70B en weet eigelijk niet op welke maat ik uitkom :rolleyes: Ik wacht echt de 6 weken af met het passen van bh's(hoe moeilijk dat ook is haha) Hij had het er over dat ik waarschijnlijk ruim 2 maten groter krijg met de 375cc.

Dus voor mij nog 2 weekjes geduld :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wat knap dat je het aan hem over hebt gelaten qua maat! Hij zal inderdaad het beste weten wat mooi uitpakt. Ik ben heel benieuwd voor je, hoop dat het echt is wat je hoopt en verwacht:). Geduld is een schone zaak haha, nog even volhouden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicole1988 Ik heb 350cc voor de spier gekregen van Dr Roosenburg in Kliniek Amstelveen. Ik had nog bh's liggen van m'n zwangerschap, toen waren m'n borsten best groot. Ik pas ze allemaal, foto's staan in m'n album, 75E/F! Mijn herstel ging ook vrij vlot, weinig pijn en na 2 weken doe ik alles alweer behalve zwaar tillen uiteraard ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.