Ga naar inhoud

Air Hostessen; Vliegen met BV?


Aanbevolen berichten

haha toevallig kom ik ook dit topic van je tegen.
Ik zal ze nu even apart laten staan, omdat je hier een specifieke vraag stelt.

Vliegen na een bv is absoluut geen probleem. Wel is het zo dat je tijdens je herstelperiode moet opletten met wat je doet, zeker als je dual plane hebt. Bij deze methode (of volledig achter de spier) mag je niet tillen, dus ook waarschijnlijk geen zware dingen voor je uit duwen.
Verder mag zowel voor als achter de spier, je elleboog niet hoger dan je schouders. Dat kan dus een probleem zijn, als je handbagage zou moeten herschikken, of die bovenkastjes dicht moet doen (misschien dat een collega dat dan kan doen?)
Houdt hier rekening mee gedurende de eerste 4 tot 6 weken, aangezien je anders je herstel kunt belemmeren.

Risico op complicaties is gelijk aan wanneer je niet vliegt, tenzij je je niet aan de voorgeschreven 'regels voor herstel' houdt.
Ik weet wel dat Demeyere hier heel makkelijk in is, en ook vaak zegt dat je de dag erna weer mag autorijden en werken... Ik zou dit echter ten zeerste afraden.. Neem echt zeker 2 weken vakantie, vooraleer je weer gaat werken. Bij de een valt een borstvergroting mee qua pijn, maar bij de ander valt het tegen (ook al denk je van jezelf dat je een hoge pijngrens hebt)
Geef je lichaam de tijd om te herstellen, mocht je ertoe overgaan een bv te nemen :) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook jaren gevlogen en er waren er genoeg met 'neppers'. Wel al weer jaren geleden maar was geen probleem, als je je nodige rust maar neemt de eerste weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.