Ga naar inhoud

Bedankt pc L.P. van der Weij


Ivi23

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei chantalb:

@Ellen125 .... thnx... blij om te lezen dat ik niet de enige twijfelkont ben.... ik heb vandaag weer gedacht ik bel af maar doe t niet.. ..dan moet ik wel als ik terug ben nl hahaha.... soort stok achter de deur :-) fijn om te lezen dat je blij bent met het doorzetten er van....

Niet afzeggen hoor daar krijg je wel spijt van ;) 

Het is heel spannend maar ook echt leuk een consult. Dit wordt je eerste neem ik aan?

 

Ik kan je aanraden om iemand mee te nemen en vragen meenemen als je die hebt anders vergeet je ze. Passen is ook heel leuk, probeer daar echt de tijd voor te nemen.

 

Komt goed hoor meid! Die twijfels heeft iedereen maar je moet in gedachten houden hoe blij je gaat zijn als je de stap heb genomen. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 djw 

Ik ben bij DG geweest maar dat voelde alles behalve goed.... te commercieel zeg maar....dit is dus 1e consult met een pc zelf dus ben heel erg benieuwd of hij hetzelfde advies gaat geven (375cc mentor dp met lift)...en nee ik zeg dus niet af (wat een overwinning hahaha)...mijn vragen heb ik al genoteerd en ik moet ff kijken of mijn vriend die 1e dag na de vakantie wel mee kan.... verder weet niemand er nl nog van af.. ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei chantalb:

@Ellen125 djw 

Ik ben bij DG geweest maar dat voelde alles behalve goed.... te commercieel zeg maar....dit is dus 1e consult met een pc zelf dus ben heel erg benieuwd of hij hetzelfde advies gaat geven (375cc mentor dp met lift)...en nee ik zeg dus niet af (wat een overwinning hahaha)...mijn vragen heb ik al genoteerd en ik moet ff kijken of mijn vriend die 1e dag na de vakantie wel mee kan.... verder weet niemand er nl nog van af.. ..

 

Ah oke. Nou ik denk dat het consult met de pc beter gaat zijn dan bij DG. 

Haha jeej :35:

Hmm zou wel fijn zijn denk ik als hij meegaat, was je bij DG alleen gegaan? Hopelijk heb je en goede indruk bij dr. Van der Weij en kun je dan een datum gaan plannen.

 

Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei chantalb:

@Ivi23 @Ellen125 maakt dr van der weij ook een 3D tijdens het consult eigenlijk of is het alleen passen?

Nee geen 3d beeld. Die heb ik wel gehad bij een andere kliniek waar ik ook op consult was. Het resultaat is echter heel anders. De pc gaf ook aan tijdens het gesprek dat je er niet vanuit moet gaan dat je borsten er uit komen te zien zoals op de 3d te zien is. Achteraf gezien maar goed ook. Het echte resultaat is zo veel mooier.  Die 3d deed mij juist twijfelen. Zag er zo nep en opgeblazen uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei chantalb:

@Ellen125 djw 

Ik ben bij DG geweest maar dat voelde alles behalve goed.... te commercieel zeg maar....dit is dus 1e consult met een pc zelf dus ben heel erg benieuwd of hij hetzelfde advies gaat geven (375cc mentor dp met lift)...en nee ik zeg dus niet af (wat een overwinning hahaha)...mijn vragen heb ik al genoteerd en ik moet ff kijken of mijn vriend die 1e dag na de vakantie wel mee kan.... verder weet niemand er nl nog van af.. ..

Ik geef je wel als tip om een duidelijk verhaal te hebben voor dokter van der Weij. Wat je wensen zijn en wat je als resultaat hoopt te krijgen.  Zelf de kleine dingen kunnen voor een ander advies zorgen qua prothese en cc. 

Voor mij was het advies van de dokter zelf anders da  waar ik uiteindelijk voor ben gegaan. Pas aan het einde  van het gesprek benoemde ik dat ik het heel belangrijk vind dat de onderste deel van mijn borst een stuk voller moet zijn dan de bovenkant en dat ik wil dat de tepel iets naar boven wijst. Na dat verhaal werd het advies van de implantaat en de merk anders. Uiteindelijk wel gekregen wat ik wilde. Nu ze mooi ingedaald zijn heb ik precies dat wat ik zo mooi vind aan borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ivi23:

Ik geef je wel als tip om een duidelijk verhaal te hebben voor dokter van der Weij. Wat je wensen zijn en wat je als resultaat hoopt te krijgen.  Zelf de kleine dingen kunnen voor een ander advies zorgen qua prothese en cc. 

Voor mij was het advies van de dokter zelf anders da  waar ik uiteindelijk voor ben gegaan. Pas aan het einde  van het gesprek benoemde ik dat ik het heel belangrijk vind dat de onderste deel van mijn borst een stuk voller moet zijn dan de bovenkant en dat ik wil dat de tepel iets naar boven wijst. Na dat verhaal werd het advies van de implantaat en de merk anders. Uiteindelijk wel gekregen wat ik wilde. Nu ze mooi ingedaald zijn heb ik precies dat wat ik zo mooi vind aan borsten. 

@Ivi23 thnx... is ook zo... afhankelijk of ik een lift nodig heb, wil ik gaan voor een volle cup... val erg veel op rond en hoger cc als ik zo de foto's zie en moet ook zeker bij mijn lengte (178cm) en gewicht (bijna 69kg) passen.... verder voor of achter spier zou ik eigenlijk niet zo goed weet.... ik hoop idd op een passend advies en ik heb wat foto's van hier geknipt en geplakt zodat hij echt een beeld heeft van wat ik mooi vind...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.