Ga naar inhoud

Mallorca : 30 mei 2017 : Dr. Bruekers : Diakonessenhuis : Utrecht(prothese was lek)


Aanbevolen berichten

Mijn mcghan protese van 11 jaar geleden blijkt kapot te zijn..kreeg vreemde klachten in de borststreek en na echo en mri blijkt deze kapot te zijn en 30 mei krijg ik gelukkig nieuwe maar nu zou ik graag willen horen hoe het herstel hiervan is bij andere en ik ga nu van ronde na anatomische protese ..dat lijkt mij mooier....vind dat er alleen niet echt duidelijkheid word gegeven ivm de silicone die nu door je lichaam gaan en in je lympfe gaan zitten........ik maak m daar best zorgen over en ben blij als de proteses eruit zijn die kapot zijn.....wie heeft ervaring met dit herstel......de eerste b.o is zo lang geleden  en hoor graag andere hierover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-4-2017 om 09:06 zei Mallorca:

Mijn mcghan protese van 11 jaar geleden blijkt kapot te zijn..kreeg vreemde klachten in de borststreek en na echo en mri blijkt deze kapot te zijn en 30 mei krijg ik gelukkig nieuwe maar nu zou ik graag willen horen hoe het herstel hiervan is bij andere en ik ga nu van ronde na anatomische protese ..dat lijkt mij mooier....vind dat er alleen niet echt duidelijkheid word gegeven ivm de silicone die nu door je lichaam gaan en in je lympfe gaan zitten........ik maak m daar best zorgen over en ben blij als de proteses eruit zijn die kapot zijn.....wie heeft ervaring met dit herstel......de eerste b.o is zo lang geleden  en hoor graag andere hierover.

Welkom:)

Mijn eerste BV was in 1989 ik ben in 2003 voor de zekerheid op controle gegaan de PC concludeerde kapselcontractie (mijn borsten waren ook over de prothese gaan hangen)

In 2004 mijn wissel ondergaan bij Dr.Nio en die constateerde een lekkage in mijn rechter borst waar ik totaal geen klachten van heb ondervonden.

Mijn herstel is prima verlopen weinig pijn waarschijnlijk ook omdat de prothese nu voor de spier geplaatst zijn.

Mag ik vragen bij welke PC  jij nu deze wissel ondergaat.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎20‎-‎4‎-‎2017 om 09:06 zei Mallorca:

Mijn mcghan protese van 11 jaar geleden blijkt kapot te zijn..kreeg vreemde klachten in de borststreek en na echo en mri blijkt deze kapot te zijn en 30 mei krijg ik gelukkig nieuwe maar nu zou ik graag willen horen hoe het herstel hiervan is bij andere en ik ga nu van ronde na anatomische protese ..dat lijkt mij mooier....vind dat er alleen niet echt duidelijkheid word gegeven ivm de silicone die nu door je lichaam gaan en in je lympfe gaan zitten........ik maak m daar best zorgen over en ben blij als de proteses eruit zijn die kapot zijn.....wie heeft ervaring met dit herstel......de eerste b.o is zo lang geleden  en hoor graag andere hierover.

Hoi hoi

Oei.. dan heb jij dus ook destijds die prothesen gekregen uit die verkeerde 'batch'. Helaas is er in die tijd een productie geweest, die mis liep, waardoor je uit die periode veel prothesen ziet die zijn gaan lekken/scheuren.

Fijn dat je nu wel meteen kunt kiezen voor anatomische prothesen, waardoor je waarschijnlijk een voor jou mooier zicht krijgt. Krijg je trouwens de prothesen vergoed van Natrelle, en daar dan nieuwe anatomische voor in de plaats? Dat zou wel heel netjes van ze zijn, want anatomische prothesen zijn meestal duurder.

Siliconedeeltjes (mochten die vrij gekomen zijn, ligt er maar net aan of de silicone in je kapsel is blijven zitten, wat heel vaak gebeurt) die in de lymfe zitten, zijn moeilijk te verwijderen en kunnen zich uiteraard verspreiden door je lichaam
Was er op de mri te zien dat er siliconedeeltjes in je lymfen zaten? Het hoeft namelijk echt niet zo te zijn, als je kapsel intact is :)

Waarschijnlijk wordt je kapsel nu wel mee verwijderd, aangezien het niet makkelijk is om dit schoon te maken aan de binnenkant, dus het herstel zal gelijk zijn aan 11 jaar geleden.. Enige verschil is wel, dat je spier en/of huid (afhankellijk van of je voor of achter de spier had en krijgt) al wat gerekt is, en dat je daardoor minder last daarvan hoeft te hebben.
Afhankelijk van hoeveel werk het is om je borst 'schoon' te krijgen, zul je dit wel kunnen voelen ja. Maar met een goed medicatieschema is het meestal wel goed te doen hoor :)

Als je in de zoekbalk zoekt op 'lekkage Mcghan' of 'lek Natrelle' of iets in die trant, kom je wel enkele topics hierover tegen. Misschien fijn voor je om eens te lezen, zodat je een beetje weet hoe anderen het ervaren hebben :) 

Bij welke pc wordt je geopereerd? En in welke kliniek? Misschien leuk als jij jouw ervaring ook hier vertellen kunt, en dat anderen daar dan weer iets aan hebben. Dat kan dan gewoon allemaal in dit topic. Wij passen je topictitel aan en verhuizen je naar de operatieverslagen.
Laat maar ff weten wie en waar, dan passen we het voor je aan :35: 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎22‎-‎4‎-‎2017 om 16:25 zei Ank:

Welkom:)

Mijn eerste BV was in 1989 ik ben in 2003 voor de zekerheid op controle gegaan de PC concludeerde kapselcontractie (mijn borsten waren ook over de prothese gaan hangen)

In 2004 mijn wissel ondergaan bij Dr.Nio en die constateerde een lekkage in mijn rechter borst waar ik totaal geen klachten van heb ondervonden.

Mijn herstel is prima verlopen weinig pijn waarschijnlijk ook omdat de prothese nu voor de spier geplaatst zijn.

Mag ik vragen bij welke PC  jij nu deze wissel ondergaat.

xx Ank

Mijn chirurg is dr bruekers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @Mallorca op dit forum 

balen dat je prothese lek is. 

Ik had ook mcghan , niet lek, maar ernstige kapselvorming graad 4 en 4,5 week prothese wissel gehad.

Bij mij hadden ze er 15 jaar ingezeten en heb ze nu thuis in een potje :45:

 

Alles goed gegaan hoor je kan het lezen bij mijn discussie. Mijn herstel ging wel helaas wat trager vond ik als bij mijn eerste bv maar er zijn er genoeg hier op forum waarbij een  wissel herstel snel verliep. Ik heb gewoon wat langer tijd nodig :D 

ik heb anatomische nu van mentor 440cc en voor de spier. 

Nog steeds herstellend en alles rustig aan 

welke kliniek word je geopereerd?? En hieveel cc heb je nu? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎23‎-‎4‎-‎2017 om 12:11 zei best_boobie:

Hoi hoi

Oei.. dan heb jij dus ook destijds die prothesen gekregen uit die verkeerde 'batch'. Helaas is er in die tijd een productie geweest, die mis liep, waardoor je uit die periode veel prothesen ziet die zijn gaan lekken/scheuren.

Fijn dat je nu wel meteen kunt kiezen voor anatomische prothesen, waardoor je waarschijnlijk een voor jou mooier zicht krijgt. Krijg je trouwens de prothesen vergoed van Natrelle, en daar dan nieuwe anatomische voor in de plaats? Dat zou wel heel netjes van ze zijn, want anatomische prothesen zijn meestal duurder.

Siliconedeeltjes (mochten die vrij gekomen zijn, ligt er maar net aan of de silicone in je kapsel is blijven zitten, wat heel vaak gebeurt) die in de lymfe zitten, zijn moeilijk te verwijderen en kunnen zich uiteraard verspreiden door je lichaam
Was er op de mri te zien dat er siliconedeeltjes in je lymfen zaten? Het hoeft namelijk echt niet zo te zijn, als je kapsel intact is :)

Waarschijnlijk wordt je kapsel nu wel mee verwijderd, aangezien het niet makkelijk is om dit schoon te maken aan de binnenkant, dus het herstel zal gelijk zijn aan 11 jaar geleden.. Enige verschil is wel, dat je spier en/of huid (afhankellijk van of je voor of achter de spier had en krijgt) al wat gerekt is, en dat je daardoor minder last daarvan hoeft te hebben.
Afhankelijk van hoeveel werk het is om je borst 'schoon' te krijgen, zul je dit wel kunnen voelen ja. Maar met een goed medicatieschema is het meestal wel goed te doen hoor :)

Als je in de zoekbalk zoekt op 'lekkage Mcghan' of 'lek Natrelle' of iets in die trant, kom je wel enkele topics hierover tegen. Misschien fijn voor je om eens te lezen, zodat je een beetje weet hoe anderen het ervaren hebben :) 

Bij welke pc wordt je geopereerd? En in welke kliniek? Misschien leuk als jij jouw ervaring ook hier vertellen kunt, en dat anderen daar dan weer iets aan hebben. Dat kan dan gewoon allemaal in dit topic. Wij passen je topictitel aan en verhuizen je naar de operatieverslagen.
Laat maar ff weten wie en waar, dan passen we het voor je aan :35: 

xx BB

Hoi,ik woonde in die tijd in Hongarije en heb dat bij een prive kliniek laten doen en was rond de 4200 euro en werd verteld dat ze de beste waren in die tijd en levenslange garantie....nou ik heb van vertegenwoordiger tot fabriek tot chirurg gericht maar garantie tot aan de deur zeg ik maar...maar snap dat dit geen levenlang mee gaat nu maar in die tijd dacht ik mooi......levenslang......op de mri  zag je duidelijk een grote scheur maar ze hebben niet mijn lypfen nagekeken...wel verteld dat het daar in kan zitten.Ik heb nu ronden protese en zitten onder de spier en heb ze eigenlijk altijd erg groot en onnatuurlijk gevonden  en na fotos te zien vind ik anat,mooier.Deze moet ik zelf betalen en omdat het bij mij med is omdat het stuk is doet de verzekering de operatie van proteses ,,,alleen verwijderen...de nieuwe protese betaal ik zelf en ik ga op aanraden van dokter voor mentor....fijn te lezen hoe het met andere gaat en als ik geopereerd ben laat ik ook mijn ervaringen weten...fijn zo elkaar te kunnen helpen.Ik ben blij als ze eruit gaan want voel nu wel dat er iets niet goed zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Wuppie:

Welkom @Mallorca op dit forum 

balen dat je prothese lek is. 

Ik had ook mcghan , niet lek, maar ernstige kapselvorming graad 4 en 4,5 week prothese wissel gehad.

Bij mij hadden ze er 15 jaar ingezeten en heb ze nu thuis in een potje :45:

 

Alles goed gegaan hoor je kan het lezen bij mijn discussie. Mijn herstel ging wel helaas wat trager vond ik als bij mijn eerste bv maar er zijn er genoeg hier op forum waarbij een  wissel herstel snel verliep. Ik heb gewoon wat langer tijd nodig :D 

ik heb anatomische nu van mentor 440cc en voor de spier. 

Nog steeds herstellend en alles rustig aan 

welke kliniek word je geopereerd?? En hieveel cc heb je nu? 

 

Hoi....hihihiih vraag ze ook terug in een potje,,,,zou wel willen zien hoe het er nu uit ziet....ik dacht al ik vraag een foto aan de dokter.Ik heb nu 360cc geloof ik en de dokter doet er iets grotere in ik word in utrecht geholpen door dokter bruekers.Hoop dat je goed hersteld en ik heb in die tijd vakantie en kan dus 5 weken rustig aan doen.....moet genoeg zijn,beterschap Wuppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn "oude" protheses ook terug gevraagd. Maar ik heb geen idee wat ik ermee moet. Ze zijn nog volledig in tact en ik heb een keer gelezen dat iemand ze als boekensteun gebruikt. Iemand nog leuke / creatieve ideeën? 

Mijn herstel (er was geen sprake van kapselvorming) verliep bij mijn wissel echt voorspoedig. Totaal geen pijn alleen een trekkend gevoel bij het litteken.

Denk inderdaad dat, wat BB al zegt hoeveel "werk" de arts heeft moeten doen. 

Bij mij was het denk ik een kwestie van opensnijden, oude eruit halen, nieuwe erin stoppen en dichtnaaien. Vandaar dat ik misschien geen pijn heb? Spieren waren natuurlijk ook al lang op/uitgerekt. 

Succes met je wissel straks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mallorca Ha Ha ja komt goed. Jij ook succes alvast. Ging de datum niet eerder voor de wissel ?? Of heb je dan vakantie. 

Ik ben ook net pas weer begonnen met werken paar uurtjes. :D even genoeg ook. X x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Joy1980:

Ik heb mijn "oude" protheses ook terug gevraagd. Maar ik heb geen idee wat ik ermee moet. Ze zijn nog volledig in tact en ik heb een keer gelezen dat iemand ze als boekensteun gebruikt. Iemand nog leuke / creatieve ideeën? 

Mijn herstel (er was geen sprake van kapselvorming) verliep bij mijn wissel echt voorspoedig. Totaal geen pijn alleen een trekkend gevoel bij het litteken.

Denk inderdaad dat, wat BB al zegt hoeveel "werk" de arts heeft moeten doen. 

Bij mij was het denk ik een kwestie van opensnijden, oude eruit halen, nieuwe erin stoppen en dichtnaaien. Vandaar dat ik misschien geen pijn heb? Spieren waren natuurlijk ook al lang op/uitgerekt. 

Succes met je wissel straks! 

Bedankt voor je berichtje en hier heb ik wat aan....duimen dat het bij mij ook zo gaat.....kan je er geen lekkere hoofdkussentjes van maken....ihihihihi grapje...tja wat moet je ermee ....iedereen is gewoon nieuwsgierig hoe het uit haar lichaam komt.Ik laat na 30 mei weten hoe het me vergaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mallorca, ik heb vorig jaar 13 mei een wissel laten doen. Mijn protheses ( ook van McGhan) zaten er al 21 jaar in. Tijdens de operatie bleek de prothese in mijn linkerborst lek te zijn. Omdat ik al van die oude protheses had, waren ze nog niet cohesive, maar gevuld met een vloeibare siliconengel. Ze hebben tijdens de operatie mijn borst drie keer gespoeld om alle vloeibare derrie eruit te krijgen. Ze hebben wat ervan over was in een emmertje gedaan en aan me mee gegeven.... wat een vieze plakzooi...bahbah. Ook ik weet niet of het in mijn lymfeklieren terecht is gekomen. Maar jij hebt denk ik al wel cohesive protheses, of bestond dat 11 jaar geleden ook nog niet? Mijn chirurg heeft toen wel een aanvraag om vergoeding ingediend bij mijn zorgverzekeraar en ik heb de gehele operatiekosten vergoed gekregen... alleen de nieuwe protheses heb ik zelf moeten betalen. 

Qua herstel heb ik er weinig van gemerkt dat ze zo in mijn linkerborst hebben zitten rommelen.... ik vond het herstel echt peanuts vergeleken met de eerste keer. 

Ik hoop dat je iets hebt aan mijn ervaring, meis. 

Alvast heel veel succes met je operatie. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mallorca:

Bedankt voor je berichtje en hier heb ik wat aan....duimen dat het bij mij ook zo gaat.....kan je er geen lekkere hoofdkussentjes van maken....ihihihihi grapje...tja wat moet je ermee ....iedereen is gewoon nieuwsgierig hoe het uit haar lichaam komt.Ik laat na 30 mei weten hoe het me vergaan is.

 

:45: lekkere hoofdkussentjes hahah. Het zijn anatomische cohesie III. De "hardste" die er zijn........... Ik zal geen oog meer dicht doen 's nachts :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mallorca:

Hoi,ik woonde in die tijd in Hongarije en heb dat bij een prive kliniek laten doen en was rond de 4200 euro en werd verteld dat ze de beste waren in die tijd en levenslange garantie....nou ik heb van vertegenwoordiger tot fabriek tot chirurg gericht maar garantie tot aan de deur zeg ik maar...maar snap dat dit geen levenlang mee gaat nu maar in die tijd dacht ik mooi......levenslang......op de mri  zag je duidelijk een grote scheur maar ze hebben niet mijn lypfen nagekeken...wel verteld dat het daar in kan zitten.Ik heb nu ronden protese en zitten onder de spier en heb ze eigenlijk altijd erg groot en onnatuurlijk gevonden  en na fotos te zien vind ik anat,mooier.Deze moet ik zelf betalen en omdat het bij mij med is omdat het stuk is doet de verzekering de operatie van proteses ,,,alleen verwijderen...de nieuwe protese betaal ik zelf en ik ga op aanraden van dokter voor mentor....fijn te lezen hoe het met andere gaat en als ik geopereerd ben laat ik ook mijn ervaringen weten...fijn zo elkaar te kunnen helpen.Ik ben blij als ze eruit gaan want voel nu wel dat er iets niet goed zit.

Oke, dan hebben ze toen in principe een goed merk geplaatst, want McGhan werd wel tot de betere merken gerekend (tegenwoordig ook nog trouwens hoor :) ) Mentor is echter ook een heel goed merk, heb ze zelf en ben er heel tevreden mee.

De garantie is meestal 10 jaar zoiets.. maarja.. zul je net zien dat ze na 11 jaar kapot gaan.. Heb je ook met wasmachines, staafmixers en weet ik wat nog meer :45:;) 
Wel fijn hoor, dat de verzekering de operatie zelf vergoed. Dat scheelt toch weer een groot gedeelte in de kosten!

Bruekers is een fijne pc, wat ik ervan hoor, dus dat zit wel goed!

 

Ik zal meteen even je titel wat aanpassen, zodat ie op de rest lijkt. Updates kun je verder in dit topic gewoon kwijt, dan heb je alles overzichtelijk bij elkaar staan :35:

Mijn oude prothesen gebruik ik trouwens als boekensteun! Werkt perfect! :P

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎4‎-‎2017 om 11:12 zei Jaydee:

@Mallorca, ik heb vorig jaar 13 mei een wissel laten doen. Mijn protheses ( ook van McGhan) zaten er al 21 jaar in. Tijdens de operatie bleek de prothese in mijn linkerborst lek te zijn. Omdat ik al van die oude protheses had, waren ze nog niet cohesive, maar gevuld met een vloeibare siliconengel. Ze hebben tijdens de operatie mijn borst drie keer gespoeld om alle vloeibare derrie eruit te krijgen. Ze hebben wat ervan over was in een emmertje gedaan en aan me mee gegeven.... wat een vieze plakzooi...bahbah. Ook ik weet niet of het in mijn lymfeklieren terecht is gekomen. Maar jij hebt denk ik al wel cohesive protheses, of bestond dat 11 jaar geleden ook nog niet? Mijn chirurg heeft toen wel een aanvraag om vergoeding ingediend bij mijn zorgverzekeraar en ik heb de gehele operatiekosten vergoed gekregen... alleen de nieuwe protheses heb ik zelf moeten betalen. 

Qua herstel heb ik er weinig van gemerkt dat ze zo in mijn linkerborst hebben zitten rommelen.... ik vond het herstel echt peanuts vergeleken met de eerste keer. 

Ik hoop dat je iets hebt aan mijn ervaring, meis. 

Alvast heel veel succes met je operatie. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Hoi wat een operatie is dat geweest bij u en gelukkig dat het herstel goed gegaan is en hoop dat bij mij ook het geval is en ik heb wel zitten zoeken maar kan niet vinden of ik gel heb of silic,....uit 2006 st 120 soft touch 365 gr......ik heb nu zo vaak gekeken maar vind er niets over .Een lieve dame vertelde wel hier op de site dat dat een soort was van een verkeerde batch...weet niet waar ze dat gezien of gelezen heeft maar erg jammer is het wel....zo goedkoop was het ook niet4460 euro....maar belangrijk is dat t nu goed komt en nu ik er aan terug denk is het misschienal bij operatie niet goed gegaan want kreeg morfine??????Weet ik veel..dacht krijgt iedereen.....antibiotica en hd twee drains met flessen vol bloed en drap,,,,,,toch wel fijn iedee nu in nl in goede handen te zijn en eruit halen is in mijn geval kosten vooor verzekering....en nieuwe betaal ik zelf....bedankt voor je berichtje xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎23‎-‎4‎-‎2017 om 12:11 zei best_boobie:

Hoi hoi

Oei.. dan heb jij dus ook destijds die prothesen gekregen uit die verkeerde 'batch'. Helaas is er in die tijd een productie geweest, die mis liep, waardoor je uit die periode veel prothesen ziet die zijn gaan lekken/scheuren.

Fijn dat je nu wel meteen kunt kiezen voor anatomische prothesen, waardoor je waarschijnlijk een voor jou mooier zicht krijgt. Krijg je trouwens de prothesen vergoed van Natrelle, en daar dan nieuwe anatomische voor in de plaats? Dat zou wel heel netjes van ze zijn, want anatomische prothesen zijn meestal duurder.

Siliconedeeltjes (mochten die vrij gekomen zijn, ligt er maar net aan of de silicone in je kapsel is blijven zitten, wat heel vaak gebeurt) die in de lymfe zitten, zijn moeilijk te verwijderen en kunnen zich uiteraard verspreiden door je lichaam
Was er op de mri te zien dat er siliconedeeltjes in je lymfen zaten? Het hoeft namelijk echt niet zo te zijn, als je kapsel intact is :)

Waarschijnlijk wordt je kapsel nu wel mee verwijderd, aangezien het niet makkelijk is om dit schoon te maken aan de binnenkant, dus het herstel zal gelijk zijn aan 11 jaar geleden.. Enige verschil is wel, dat je spier en/of huid (afhankellijk van of je voor of achter de spier had en krijgt) al wat gerekt is, en dat je daardoor minder last daarvan hoeft te hebben.
Afhankelijk van hoeveel werk het is om je borst 'schoon' te krijgen, zul je dit wel kunnen voelen ja. Maar met een goed medicatieschema is het meestal wel goed te doen hoor :)

Als je in de zoekbalk zoekt op 'lekkage Mcghan' of 'lek Natrelle' of iets in die trant, kom je wel enkele topics hierover tegen. Misschien fijn voor je om eens te lezen, zodat je een beetje weet hoe anderen het ervaren hebben :) 

Bij welke pc wordt je geopereerd? En in welke kliniek? Misschien leuk als jij jouw ervaring ook hier vertellen kunt, en dat anderen daar dan weer iets aan hebben. Dat kan dan gewoon allemaal in dit topic. Wij passen je topictitel aan en verhuizen je naar de operatieverslagen.
Laat maar ff weten wie en waar, dan passen we het voor je aan :35: 

xx BB

Hoi ik wilde toch nog graag wat vragen kan ik ergens achterhalen dat die tijd 2006 een productie fout in mc ghan gezeten heeft omdat u mij dit vertelde ben ik toch wel erg nieuwsgierig geworden...u vertelde over de verkeerde batch.Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Mallorca:

Hoi ik wilde toch nog graag wat vragen kan ik ergens achterhalen dat die tijd 2006 een productie fout in mc ghan gezeten heeft omdat u mij dit vertelde ben ik toch wel erg nieuwsgierig geworden...u vertelde over de verkeerde batch.Groetjes

 

Hm.. best vreemd.. heb het in het verleden wel gevonden en nu ik google er op nasla, kan ik het niet meer vinden..
Misschien dat @Desert-Rose hier nog ergens een link van het een of ander heeft?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik hoop dat ik met mijn verslag andere een beetje info kan geven omdat ik voor de wissel ook opzoek was naar info.

11 jaar geleden borstvergroting gehad soft touch mc ghan dual plane365cc.

Na lichte klachten naar arts gegaan maar omdat ik destijds niet in nl woonde moest ik me tot chirurg hier richten.Na echo.....daar was niets raars op te zien maar gelukkig vertrouwde mijn chirurg de gene die dat zei niet eb wilde mri en jawel.....toch stuk.30 mei moest ik mij 945 melden in utrecht en netjes opgevangen en 1015 al naar voorkamer....duur operatie 1,5 a  2 uur.

Geen angst en vond het best interessant....kijk ook graag trauma centrum hihihihi...na infuse en antibiotica kwam de chirurg mij aftekenen..in 2 min gedaan en onderweg naar operatiekamer grapjes gemaakt...nog even wat rommelen met o.p tafel waar ik op lag...brrrr dat was niet echt fijn....ten vertelde de narcotiseur dat ik waarschijnlijk vies smaakje kreeg door injectie....nou nee...wel een warme arm..en hops weg........2 uur later wakker en hoorde via zuster dat ik moest blijven?////huh......dat gebeurde toch nooit,,1 a 2 %....later zag ik de drain en omdat 1 kant goed was was er alleen een wissel maar de andere kant zat vol silicone en moest  aardig schon gemaakt worden en kapsel weg.Pijn viel mee maar ezien lage bloeddruk werd ik soms niet lekker,,,,maar dat was 2 x en dat ging prima...wel stoned van tabbletjes.....woensdag naar huis en wat ik wel wil meegeven neem goed die magnesium in want ik kon niet naar derwc en na5 dagen was dat niet gezond.....gelukkig na was pijjnlijke momenten ging het weer.....ik was die zware medicatie ook zat en stopte ermee maar na niet innemen van diclofinac ..ik had 4 dagen alles netjes ingenomen werd ik ziek....misselijk...overgeven....hoofdpijn...buikpijn...na innemen van diclofinac weer beter.....nu zijn ze op en vanmiddag krijg ik ze gelukkig weer...verder doe ik rustig aan.....bh af doen met douche vind ik eng....aan de kant waar de bloeding zat zit voor groot gedeelte nog een gevoel in....doods gevoel...net alsof het slaapt....vind ze wel mooi en staan weer wat hoger.....zit klein raar plekje aan zijkant..weet niet of dat mijn huid is of plooi.De 14 moet ik voor controle en hoop dat de dokter..die ik niet ken////UTLEG kan  geven als mijn gevoel nog niet terug is...dat is waarschijnlijk het risico wat je op de koop toe neemt...beter geen gevoel dan een borst met silicone wat door je lichaam kan gaan......hou jullie op de hoogte en hoop dat toekomstige borstpatiente  hier wat aan hebben,liefs Mallorca

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mallorca

 

Hoi hoi,

 

Ik heb je operatie verslag even samengevoegd met je bestaande topic, en de titel ietsje aangepast, hier in dit topic kun je alle verdere updates neer blijven zetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan, en het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk blijft.

 

Het slapende gevoel wat je ervaart is toch wel iets wat erbij hoort, je zenuwen zijn doorgenomen,maar als die gaan herstellen komt nagenoeg bij iedereen weer het gevoel terug ( uitzonderingen daar gelaten)

 

Doe lekker rustig aan,en ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.