Ga naar inhoud

Even voorstellen:)


brunette

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw hier dus kom ik me even voorstellen.

 

Ik ben brunette en ben 24 jaar oud, woonachtig in het mooie Brabant.

Mijn hobby is fitnessen. Ook wandel ik graag in het weekend in het bos met mijn hondje.

Ik kwam hier op de site omdat ik graag wat meer informatie wilde hebben over een borstvergroting.

Want ik ben op 4 april geopereerd aan mijn borsten.

Ik had een verschil in mijn borsten en wilde er al heel lang iets aan doen, alleen durfde ik niet.

Ik was bang voor de consequenties.

Na veel jaren er over nagedacht te hebben, heb ik toch de knoop door gehakt.

Ik heb uit eindelijk een lift aan de ene kant en aan de andere kant een vergroting.

 

Nu weten jullie iets meer over mij :)

 

Liefs,

 Brunette

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@brunette Hoi hoi en welkom op BF :) 

 

Gefeliciteerd met je boobs!! Na jarenlang toch de knoop maar doorgehakt..ineens weet je het :P En valt je herstel mee? Totdusver tevreden met je uitzicht al zie je natuurlijk pas goed resultaat een beetje bij 3 maanden als ze in balans zijn. ( er staat wel 1 jaar voor het vormen van de boobs) 

 

Door wie ben je geopereerd? Ik ga ervan uit dat je in beide borsten wat cc heb zitten hihi. Lees je lekker in en je kunt ook verslagen lezen als je in de zoekbalk je PC invoert. Wellicht dat je wat herkenning ziet in het herstel van anderen. En stel  je vragen gerust hier want genoeg ladies met ervaring hier te vinden :) 

 

Fijn herstel xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Hey @BrownieG

 

Dankjewel!! Mijn herstel valt denk ik wel mee. Ik doe wat ik kan. Ik vind wel alles lang duren hoor haha :) 

Ik heb in 1 borst wat cc zitten de andere borst heb ik op laten liften.

Lief dat je op mijn bericht heb gereageerd!

En nogmaals dankjewel!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @brunette welkom op dit forum..

Al geopereerd top...welke kliniek en inderdaad hoeveel cc...hihi ben niet nieuwsgierig :45:

zoals brownie zegt lees lekker hier..en chatten kunnen we ook..en voor vragen kun je ook hier terrecht 

x x :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Wuppie

 

Ik ben in het ziekenhuis in Den Bosch geopereerd. Ik heb 225 cc erbij :) Het voelt wel vreemd hoor. De arts die me geopereerd heeft vond dat dit de beste keuze was. Hoe hij me geopereerd heeft. Ik heb me vertrouwen aan hem gegeven. Hoop natuurlijk ook dat het word zoals ik me gehoopt had. Lief dat jullie me welkom heten!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei brunette:

 Hey @BrownieG

 

Dankjewel!! Mijn herstel valt denk ik wel mee. Ik doe wat ik kan. Ik vind wel alles lang duren hoor haha :) 

Ik heb in 1 borst wat cc zitten de andere borst heb ik op laten liften.

Lief dat je op mijn bericht heb gereageerd!

En nogmaals dankjewel!!

Xxx

 

Nu al lang duren? Je bent pas kort po :45: Effe geduld hierin ( eng woord ) want je hebt er straks jarenlang plezier van. Lees deze combinatie niet vaak dus dacht idd dat je beide boobs wat cc had zitten. En hoe is het resultaat tot dusver? Welke cup heb je nu uiteindelijk als eindresultaat? Wie is je PC, als je dit tenminste wil delen met ons. BrownieG is niet nieuwsgierig hoor :P 

 

Nog effe en dan ben je beachproof ;) 

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha klopt geduld is een schone zaak maar wel verdomd moeilijk. Mijn arts zei inderdaad dat dit niet vaak voor kwam. Maar als hij ze allebei deed vergroten zou het te nep worden en dat wilde ik zelf niet. Hij heeft er immers meer verstand van als ik.  Als eindresultaat heb ik een 75D. haha beachproof daar moet ik nog wel even mee wachten. ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.