Ga naar inhoud

spica of sportbh


milse

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei milse:

Ik heb nu die steunband om maar ik mag hem ook verwisselen voor de bh.. Ik vind het alleen nog een beetje eng.

Ik heb ook zo'n steunband om mijn buik want ik heb ook een buikwandcorrectie gehad..

Bh echt veel fijner als het mag dat doen, vormd je borsten ook beter... succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei milse:

Ik heb nu die steunband om maar ik mag hem ook verwisselen voor de bh.. Ik vind het alleen nog een beetje eng.

Ik heb ook zo'n steunband om mijn buik want ik heb ook een buikwandcorrectie gehad..

Hm, wat een raar advies eigenlijk...
Ligt eraan hoe hoog je prothesen zitten op het moment of je dan beter je band, je bh of misschien allebei kunt kiezen..
Bij wie ben je geopereerd? Dat zegt ook wel eens iets over wat het beste is....
Of heb je toevallig de polyurethaan prothesen?

 

 

1 uur geleden zei Mimibloem:

Bh echt veel fijner als het mag dat doen, vormd je borsten ook beter... succes 

Een bh vormt de borsten niet. Een bh biedt enkel ondersteuning :)
In de meeste gevallen wel een goede oplossing voor de ondersteuning, maar niet altijd.

De anatomie van je eigen lichaam, geeft het uiteindelijke resultaat aan. Je borsten gaan niet dichter bij elkaar, of verder uiet elkaar staan, door het een of juist het andere te dragen. Dit even ter info

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei best_boobie:

Hm, wat een raar advies eigenlijk...
Ligt eraan hoe hoog je prothesen zitten op het moment of je dan beter je band, je bh of misschien allebei kunt kiezen..
Bij wie ben je geopereerd? Dat zegt ook wel eens iets over wat het beste is....
Of heb je toevallig de polyurethaan prothesen?

 

 

Een bh vormt de borsten niet. Een bh biedt enkel ondersteuning :)
In de meeste gevallen wel een goede oplossing voor de ondersteuning, maar niet altijd.

De anatomie van je eigen lichaam, geeft het uiteindelijke resultaat aan. Je borsten gaan niet dichter bij elkaar, of verder uiet elkaar staan, door het een of juist het andere te dragen. Dit even ter info

 

xx BB

En goede bh na operatie is echt wel belangrijk, maar goed ieder zijn ding en ieder een ander advies denk ik dan... mij werd echter toch echt verteld dat het je borsten beter vormt als je een goede bh hebt. En heb echt vertrouwen in het advies wat ik gekregen heb :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

4 minuten geleden zei Mimibloem:

En goede bh na operatie is echt wel belangrijk, maar goed ieder zijn ding en ieder een ander advies denk ik dan... mij werd echter toch echt verteld dat het je borsten beter vormt als je een goede bh hebt. En heb echt vertrouwen in het advies wat ik gekregen heb :rolleyes:

Waarschijnlijk heb je mijn 'verhaaltje' niet helemaal gelezen, want ook ik heb aangegeven dat ondersteuning goed is voor de borsten.
Het gaat echter om het advies van ieder zijn eigen pc, en dat is wat we hier op het forum ook aan willen geven.
Ik ben benieuwd of bij jou een pc, of een assistente gezegd heeft dat de borsten beter vormen in een bh?

Uiteraard moet iedereen dus vertrouwen hebben in het advies van zijn eigen pc :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei milse:

Ik dacht dat de band van de bh misschien meer tegen de hechtingen zou komen?

Dat is verder niet zo een probleem, aangezien daar ook pleisters op zitten.

 

Maar was het nou specifiek het advies van de pc, dat je zelf mocht kiezen wat je draagt? Bh of band... kan hoor, heb trouwens die naam van pc nog niet eerder gehoord. Zal hem eens Googlen,  ben wel benieuwd :)

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.