Ga naar inhoud

Op zoek naar informatie, verhalen en voor & na foto's


marielouise1986

Aanbevolen berichten

hallo 

 

ik ben Marie louise ,31 jaar en sinds 4 maanden weer moeder van ons 2de kindje.

Ooit in het verleden  eens 20 kilo afgevallen, wat mijn borsten al niet ten goede kwam, in mijn eerste zwangerschap (4 jaar terug )weer 20 kg erbij, en er ook weer af na een paar maandjes, en nu bij mijn laatste zwangerschap weer 20 kg erbij, waarvan ik er nu nog 11 kg van kwijt moet.

Beide kindjes borstvoeding gegeven.

 

Aangezien mijn borsten nu nog wat extra gewicht bevatten, ben ik alleen maar angstig voor hoe slapjes en leeg ze nog gaan worden als ik weer terug ben op mijn gewicht.

 

ik heb mijn borsten  nooit echt mooi gevonden, en ik wil  nu niet langer dan nodig ongelukkig en onzeker rondlopen.

Ik wil graag binnenkort een keer een consult bij danielle Gabriels.

Ik hoop eigenlijk op een borstvergroting maar begin nu te twijfelen of dit voor mij wel toepasbaar is.

ik vind een borstlift en het uitsnijden van de tepels best eng.

 

ik ga gewoon even beetje rondlezen hier en dan hoop ik snel de voor en na foto's te kunnen zien.

 

groetjes Marie louise 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast KaylaDelihla

Hoi, en welkom (:

 

Heb je al een beetje een idee van waar je een eventuele borstvergroting wil laten doen? Ik ben zelf twee weken terug in België geopereerd bij dr Wellness kliniek, door dr. Van Zele. M'n foto's staan openbaar en m'n verslagen zijn up to date, dus neem gerust een kijkje (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 mensen in mijn omgeving die bij diana Gabrielse voor een consult zijn geweest.

Zij heeft een mooie prijs voor de borstvergroting en deze 3 personen zijn tevreden.

 

iemand nog een advies in de buurt van zuid Holland waar ik voor een consult zou kunnen gaan ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei KaylaDelihla:

Hoi, en welkom (:

 

Heb je al een beetje een idee van waar je een eventuele borstvergroting wil laten doen? Ik ben zelf twee weken terug in België geopereerd bij dr Wellness kliniek, door dr. Van Zele. M'n foto's staan openbaar en m'n verslagen zijn up to date, dus neem gerust een kijkje (:

dankje:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.