Ga naar inhoud

Sabbb : 14 september 2010 : Dr.van Raath : kliniek......leusde


Gast Sabbb

Aanbevolen berichten

HoooiHooi Allemaal :126: ,

Ben een jonge meid van 21 en heb net vorige week dinsdag 14 sept. een borstvergroting laten uitvoeren.

Er is in beide borsten 175CC bijgekomen..

Nu is mijn vraag mensen me misschien wat info kunnen geven over de herstelprocedure, tips enz...

Ben nog steeds erg bang :139:

Voelt allemaal nog zo strak en gespannen aan..

Liefs,

En bedankt :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HoooiHooi Allemaal :126: ,

Ben een jonge meid van 21 en heb net vorige week dinsdag 14 sept. een borstvergroting laten uitvoeren.

Er is in beide borsten 175CC bijgekomen..

Nu is mijn vraag mensen me misschien wat info kunnen geven over de herstelprocedure, tips enz...

Ben nog steeds erg bang :139:

Voelt allemaal nog zo strak en gespannen aan..

Liefs,

En bedankt :67:

Hoi hoi, welkom op het forum !! :43:

En gefeliciteerd nog met je boobies!! Op welke cup ga je uitkomen ?

Hoe zijn ze geplaatst?

Het is normaal dat je borsten nog strak en gespannen aanvoelen, ik vond dat in het begin ook doodeng, vooral om mijn bh uit te doen om te douchen! Met de tijd gaat dat minder worden.. Er zit nu ook nog veel vocht in wat eruit moet..

Het basisherstel duurt 6 weken.. In deze 6 weken moet je echt rustig aan doen, niet te zwaar tillen, boven je hoofd reiken, en oppassen met het huishouden! Stofzuigen mag je bijvoorbeeld ook niet..

Heeft de kliniek je niet ingelicht? Waar heb je je bv laten doen?

Als je nog meer wilt weten, mag je het vragen ;)

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel..

Leuk dat je even op me berichtje antwoord!

Dacht ga me hier gewoon maar eens aanmelden voor wat info en hoe anderen het ervaren.

Ben van mezelf heel actief, sport veel

En dit is echt een dikke zware tegenvaller, ook al wist ik het allemaal wel van te voren maar had ik zelf verwacht

dat het wel mee zou vallen en dat ik wel na 4 dagen weer in de auto zou kunnen zitten.

Heb de eerste paar dagen echt zoo veel last gehad, opgezette buik, alles was opgezet en hou nog steeds veel vocht vast overal..

Vandaag is voor het eerst dat ik echt een goeie dag heb, ben de hele dag gewoon op. Doe lekker rustig aan niet al teveel druktes.

Ik had hiervoor een B75 en er is in beide borsten 175 CC ingkomen en waar ik nou op uitkom geen idee, is nog even afwachten.

HOop dat de dagen hierna beter gaan, minder gespannen gevoel, meer kunnen doen..

Gewoon weer naar school/ werk gaan :D

Hoeveel dagen heb jij echt vrijwel niets gedaan of dat je echt wel rustig aan doet!?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi.. 175 cc, kon er niet meer in of wilde je het zelf zo? Je hebt toch wel een klein beetje een idee welke cup je uit gaat komen ? :) Ja na 4 dagen auto rijden is niet echt goed haha, maar verschilt of je achter de spier of voor de spier hebt! Voor de spier mag het weer sneller geloof ik..

Sporten is de eerste tijd geen goed idee, mag ook niet !! Dus dat is even rustig aan voor je doen!! Ik heb 4 weken vrij gehad van mijn werk en morgen moet ik weer beginnen. hoelang heb jij vrij?

Ik had een week echt zware last daarna kon ik rustig aan wel weer dingetjes gaan ondernemen.. Maar ik heb ze ook achter de spier, dus zoizo meer pijn! Welke kliniek ben je geholpen dan?

Elke dag gaat het beter met je hoor, dat zul je nog wel zien.. :D liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt super fijn dat je reageerd.

Je stelt me toch wel een beetje gerust..

Heb er zelf miss gewoon te makkelijk over gedacht

Bij mij is het ook achter de borstspier geplaatst en dit is alles wat er in kon.

Ben van mezelf klein en mager dus als er veel meer bij in ging zou ook niet natuurlijk hebben gestaan

en dat was wel mijn opzet. Ik wilde al jaren jaren iets wat groter, iets mooier

En nu dus eindelijk de stap gezet, al had ik er de eerst paar dagen tot op vandaag echt zwaar spijt van wat ik mezelf toch had aangedaan.

Maar het gaat nu al een stuk beter, nog niet echt zo als van ouds maar dat duurt nog wel even.

Denk dat ik over 8 weken als ik me fit voel weer lekker ga sporten Ofzo...

Maar wat spannend dat jij weer aan de slag gaat morgen, zin in?

Wist je omgeving ervan dat je een borstvergroting zou ondergaan?

Ik vind het eindresultaat echt super mooi, echt heel gaaf voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt super fijn dat je reageerd.

Je stelt me toch wel een beetje gerust..

Heb er zelf miss gewoon te makkelijk over gedacht

Bij mij is het ook achter de borstspier geplaatst en dit is alles wat er in kon.

Ben van mezelf klein en mager dus als er veel meer bij in ging zou ook niet natuurlijk hebben gestaan

en dat was wel mijn opzet. Ik wilde al jaren jaren iets wat groter, iets mooier

En nu dus eindelijk de stap gezet, al had ik er de eerst paar dagen tot op vandaag echt zwaar spijt van wat ik mezelf toch had aangedaan.

Maar het gaat nu al een stuk beter, nog niet echt zo als van ouds maar dat duurt nog wel even.

Denk dat ik over 8 weken als ik me fit voel weer lekker ga sporten Ofzo...

Maar wat spannend dat jij weer aan de slag gaat morgen, zin in?

Wist je omgeving ervan dat je een borstvergroting zou ondergaan?

Ik vind het eindresultaat echt super mooi, echt heel gaaf voor je!

Fijn dat ik je gerust stel :) Geloof me, ik vond de eerste dagen ook echt een hel, ik dacht: Waar ben ik aan begonnen? Ik vond het vreselijk en was ook nog niet blij haha! Maar het gaat ech steeds beter..

Na een paar dagen had ik al geen pijnstillers meer nodig :) Nu slaap ik weer heerlijk op mijn zij en zelfs al even op mijn buik..

Heb nog geen zin om te gaan werken, maar moet wel helaas!! Mijn omgeving weet van niks, alleen mijn ouders, vriend, zusje en 2 vriendinnen!! En bij jou? Hoe reageerde ze?

Ja ik ben ook echt blij met mijn boobies :D Ga jij straks ook foto's erop zetten? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik al die verhalen zo lees dacht ik echt; whaaaaaa ben de enige die echt vet

Depri en niet happy is en zich voor gek verklaarde waarom ik het eig. gedaan heb.

Maar de tijd dat ik er happy mee ga zijn komt dus nog wel..

En jij had het dus ook wel een beetje..

Ik ga ze er zeker opzetten hoor, maar dan moet ik er zelf wel tevreden mee zijn en wat lekkerder in me vel zitten;) hahahaha...

Neee die chirurg heef het echt super mooi gedaan, past ook echt bij me lichaam maar vind allemaal nog een beetje eng!!

Mijn omgeving weet het ook niet, ook echt een bewuste keuze

Me moeder, vader, broer, broertje (zijn vriendin) me beste 2 vriendinnen en me beste vriend weten het en that's it..

Ben benieuwd of andere het gaan zien:$.. ahhaha

Echt kan niet w8ten tot ik gewoon bh's enz kan gana kopen (vond er eerst nooit wat aan, ook al heb ik wel mooie bh's van marlies Dekkers enz) maar dat intereseerde me eig. nooit zo

Het is nu alleen nog maar geduld geduld, herstel...

Maar als jij al lekker op je zij kan liggen en zelfs al wat op je buik, dan kun je ook al wel je eerste nieuwe bh gaan kopen of niet!?

Welke maat startte jij mee, en waar ben je nu uiteindelijk op gekomen?

(K)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor je bent niet de enige die zichzelf zo voelde... ;) maar als de pijn straks weg is dan kun je pas echt genieten :D heb je ze al gezien????

Bh's kopen is nu echt zoooooo leuk!! Ik vind het echt heerlijk! Eindelijk bh's waar iets in zit ;)

Ik heb er nu pas 1 gekocht en ga woensdag er nog meer kopen.. :43: Ik had een kleine b en zit nu op een 75E, maar lijken helemaal geen E, maar ik ben er super blij mee!!

Welke chirurg heeft jou geholpen?

Je omgeving gaat het misschien wel opvallen hoor, maar daar zou ik me niet zo veel zorgen over maken! Het gaat erom dat jij nu gelukkig bent toch :) Hoe reageerde de mensen erop die het wel weten? Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn omgeving weet het wel..Want ik ga het niet ontkennen, want het heeft toch geen zin, het verspreid zich als een lopend vuurtje. Men broer zegt dat gewoon in zijn vriendengroep :mellow: Ik kon er echt niet mee lachen... Maar ja maakt niet uit, ze mogen het weten, als ik me maar beter voel he...

Ik was net als jou ook niet zo gelukkig in begint , maar ik denk dat het te maken had met de narcose enz... Dat komt nog wel! :141:

Hier kan je veel vragen stellen en stellen ze je gerust! Ideaal ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Sabbb

welkom

tuurlijk is het normaal dat alles strak staat,je bent net geopereerd meid, :)

dit word zeker minder als alles bedaard is en het vocht minderd,dat zal je wel merken na tal weekjes.

welke kliniek ben je geweest en welke arts?dan kan ik dat er ff bijzetten in je topictitel.

herstel ze....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn omgeving weet het wel..Want ik ga het niet ontkennen, want het heeft toch geen zin, het verspreid zich als een lopend vuurtje. Men broer zegt dat gewoon in zijn vriendengroep :mellow: Ik kon er echt niet mee lachen... Maar ja maakt niet uit, ze mogen het weten, als ik me maar beter voel he...

Ik was net als jou ook niet zo gelukkig in begint , maar ik denk dat het te maken had met de narcose enz... Dat komt nog wel! :141:

Hier kan je veel vragen stellen en stellen ze je gerust! Ideaal ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Sabbb

welkom

tuurlijk is het normaal dat alles strak staat,je bent net geopereerd meid, :)

dit word zeker minder als alles bedaard is en het vocht minderd,dat zal je wel merken na tal weekjes.

welke kliniek ben je geweest en welke arts?dan kan ik dat er ff bijzetten in je topictitel.

herstel ze....

greetzz moontje

Hoooihooi:D

Fijn dankjewel...

Erg leuk, maar goed dat ik me heb aangemeld..

Was echt in alle staten om ze er zo weer uit te halen, omdat het gewoon niet goed voelde

Maar ben nou echt wel gerust gesteld, ben vandaag voor het eerst de hele dag op en heb van alles en nog wat gedaan

maarree nu zijn ze ook wel zwaar gespannen, ga zo maar richting bed/bank beetje afwisslen;)...

Ik ben in Leusde geweest bij van Raath, bij Dokter R.van Raath

Echt een Topper, had meteen een goed gevoel bij die man..

Dat was ook wel echt fijn:)...

Nu maar elke dag hopen dat het beter gaat voelen:D

Denk straks als alles achter de rug is en ik gewoon weer lekker me ding kan doen

Shoppen, uitgaan, gek doen, werken, school, en SPORTEN dan ben ik weer helemaal in me hummie:D

En dat wordt het echt bh's shoppen geblazen denk ik;) hahaha...

Fot''s zou ik ook nog wel plaatsen voor en na;)..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook echt met opgezwollenen ongelijke borsten rondgelopen de eerste 5weken(heb de pech lang en veel vocht vast te houden)

en dat voelt dan mega strak en gespannen,maar als vocht eruit is,zal je zien,dan bedaard de boel,en gaat het mooi dalen en ziet het er veel natuurlijker uit ook :rolleyes:

heb je zelf voor de cc,s gekozen,of kon er niet meer in?

na ene weekje of 6a8 kan jij alles weer,geloof het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stom dat ik dan dacht dat ik weer eens de enige was.

Ben echt blij dat ik me hier bij heb aangemeld,

Heb me vanmorgen gewassen;) hahahah mag nog niet douche

Pooehh dat mis ik ook wel hoor..

Maar aan alles komt een einde;

Zo te zien aan jou verhaal/foto/plaatjes ga jij in okt. weer onder het mes

Ik heb echt Respect voor je..

Ohh trouwens ja 175 CC zit er in, meer zou onnatuurlijk zijn geweest

maar het is precies goed zo:)..

Als ik straks helemaal happy met me booobies ben maak ik foto's en dan kun je alles bekijken:)..

Kom ook in z'n album iets te staan van die kliniek.

Waar laat jij het eig. doen!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn omgeving weet het wel..Want ik ga het niet ontkennen, want het heeft toch geen zin, het verspreid zich als een lopend vuurtje. Men broer zegt dat gewoon in zijn vriendengroep :mellow: Ik kon er echt niet mee lachen... Maar ja maakt niet uit, ze mogen het weten, als ik me maar beter voel he...

Ik was net als jou ook niet zo gelukkig in begint , maar ik denk dat het te maken had met de narcose enz... Dat komt nog wel! :141:

Hier kan je veel vragen stellen en stellen ze je gerust! Ideaal ;)

HoooiHOooi:)

Ohhh ahhaha dat meen je, ach weetjet wel lekker open en eerlijk toch..

Ik ben benieuwd wanneer mensen iets gaan vragen/zien

Ik ben ook wel eerlijk, maar ik ga het niet zelf aankondigen..

Ga het meemaken.

Hoelang heb jij al nieuwe booobies en van welke maat naar welke maat ben je gegaan?

(K)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Sabbb,ja in het begin als je nog niet veel weet,dan denk je echt dat je de enige bent,met gek gevoel enz

maar dan lees je zo eens een forum door,en dan stelt je dat toch gerust he.komt goed,ik ben ook zeker benieuwd naar je reaktie over tal weekjes :1bouncingboobs:

ooh maar als je voor 175 gaat weet ik zeker dat je een mooi natuurlijk efect zal hebben,ben benieuwd als ik het kan bekijken.

welke ondermaat heb je,gok 70?dan heb je aan minder cc,s echt al meer dan genoeg ja,kijk maar naar Eefje,die heeft 200 en echt geen hele kleine borsten,maar enorm natuurlijke look,heel mooi :rolleyes:

ik ga zelf naar Dkt De Meyere,mijn mister magic-hands arts :57: ben super blij met deze arts,heel kundig en super eerlijk!

en ja klopt,ga voor de 3de keer,maar tevens de laatste hahahah

als je me album eens wilt bekijken,geef je maar een gilletje,stuur ik je me linkje op :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.