Ga naar inhoud

MIBIS Methode wel in BE, niet in NL?


Aanbevolen berichten

Hoi Dames, 

 

ik ben mij aan het oriënteren op een borstvergroting en alle vragen aan het verzamelen die ik maar kan verzinnen voor mijn consult bij de welnesskliniek volgende week. Nu kom ik daar veel aanprijzing tegen over de zogenaamde ''MBIS'' methode, waarbij ze een kleinere incisie hoeven te maken dan normaal. Nu kan ik niets over deze methode vinden in Nederland.. Heeft een van jullie hier misschien ervaring mee? 

 

Warme groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Heb ook even gekeken en zo te zien werkt alleen de wellnesskliniek hiermee.. Kan zijn dat het aan het soort prohtesen ligt wat ze daar gebruiken, maar dat is gissen van mijn kant.

Ik heb een topic gevonden waar er iets over gezegd wordt, maar meer is mij er ook niet over bekend:
 

Als je meer zou weten, dan zou het fijn zijn als je het in dit topic wilt updaten.
Het heet trouwens MIBIS ipv MBIS. Ik zal het even aanpassen in je topictitel :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! Ik vind het inderdaad zo raar dat er verder niets over te vinden valt, ook niet als ik op de methode ofzo ga googelen.. Ik vraag het volgende week sowieso even na dus dan kan ik het hier meteen updaten! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kwam bij mij tevoorschijn toen ik ging Googlen op MIBIS borstvergroting. Er is dus wel informatie over te vinden, @RID en @best_boobie 

 

Xx Jaydee

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Jaydee:

Dit kwam bij mij tevoorschijn toen ik ging Googlen op MIBIS borstvergroting. Er is dus wel informatie over te vinden, @RID en @best_boobie 

 

Xx Jaydee

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Klopt, dat is precies wat RID in haar eerste post aangeeft :) 
Ze gaat volgende week op consult bij de wellnesskliniek en dáár komt ze veel info tegen over die MIBIS methode. Maar nergens anders :)
Dat was het probleem hihi

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Na navraag kreeg ik samengevat dit als antwoord: Door de nieuwe monobloc soft one prothesen is het mogelijk om de implantaten in te brengen via een (nog) kleinere incisie, omdat de implantaten zo soepen en flexibel zijn. Ze passen makkelijkere door een kleinere snede en deze methode kan dan ook alleen worden toegepast bij dit soort implantaten. De techniek wordt MIBIS genoemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.