Ga naar inhoud

Deesje : 12 april 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Deesje:

Hai allemaal. 

 

Ff klagen sorry.:(  van geen pijn naar. 

Veel pijn aan me linkse borst en dan met name mijn tepel.  

Help

Misschien te veel gedaan vandaag???? Doe maar een gooi, geen idee, ik heb die ervaring (nog) niet. Ik zeg vanavond voeten omhoog, pot thee erbij en een pcm erin. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Deesje:

Liefbeestje.  Uhm ja dat denk ik nu ook.

Ik doe nu ook niks meer. 

Morgen weer rustiger aan doen.

Wanneer word jij geholpen??  

 

Ik ben de dag na jou geholpen. 13 april :)

Hoe voel je je vandaag.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Deesje:

Liefbeestje.  Hoe is jou eerste week verlopen?  Heb jij veel stuwing en pijn gehad. 

Hoe heb jij je rust genomen enzo. 

 

Groetjes 

Het is mij allemaal erg meegevallen, had me op het ergste voorbereid ;)

 

Ik ben de eerste 4 dagen bij mijn vriend geweest met de kinderen, dus 4 dagen het heel rustig aan gedaan en hij heeft me 1e paasdag thuis gebracht. Volgende dag kids weer naar school dus weer een rustige dag, maar toen ook al gestopt met de medicatie. sindsdien kan ik elke dag meer en gaat het beter. Heb geen pijn, alleen af en toe een wat brandend gevoel aan de binnenkant, niet heel veel last van vocht, alleen erg beurs geweest, ik was letterlijk helemaal blauw/geel.

Afgelopen donderdag controle gehad en ze waren erg tevreden met hoe soepel het al was en de bewegingen die ik kan maken. En elke avond laat ik ze even een rustig een uurtje luchten op de bank; heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.