Ga naar inhoud

chanbak97 : 19 april 2017 : Dr. van Dam : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

 

Mijn naam is Chantal en ik ben 20 jaar. Al jaren heb ik last van mijn grote zware borsten en ik vind ze zeker niet mooi. Nu heb ik al 4 jaar een relatie en is mijn vriend er heel blij mee, wat ik een piepklein beetje begrijp, maar heb ik toch de stap gezet om ze te laten verkleinen. Ik ben 1.76, weeg 78 kg en heb een cup 80E. 

 

19 April staat mijn afspraak bij dokter van Dam op de planning bij de Bergman Clinic in Heerenveen! En ik vind het enorm spannend. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen en het herstelproces. Ik ga namelijk 3 weken na de operatie op een studiereis. Ik heb dit uiteraard overlegd met de arts en die vond dit net kunnen (min. 3 weken). Maar het kan altijd tegenvallen natuurlijk. 

 

Ik ben dus vooral erg benieuwd hoe lang het duurde bij jullie tot jullie weer de dagelijkse dingetjes konden oppakken... wanneer ging het beter? En zijn jullie blij met het resultaat?

 

Lieve groetjes,

Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.