Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

2 mei is mijn operatie voor een borstlift met prothese. Ik heb me al goed ingelezen en ook hier op het forum meegelezen. 

 

Echter ben ik heel benieuwd of er vrouwen zijn die met mij hun anker littekens willen delen. Via google kan ik maar weinig vinden :(

 

ik zou graag willen weten/zien hoe de littekens zijn vlak na de operatie en een paar maanden verder.

 

gr michele

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Michele,

 

ik ga ook in mei voor een borstlift (combi met buikwandcorrectie) en idd via Google vind je weinig

je hebt een app; RealSelf. Hierop staan veel foto's van mensen die al een lift hebben gedaan en foto's hebben gepost

Ik heb er al veel aan gehad en bekijk de app bijna dagelijks 

Ik ben net nieuw op dit forum en hoop hier ook beeldmateriaal tegen te komen en te horen hoe de littekens ervaren worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Liftandbelly:

Hi Michele,

 

ik ga ook in mei voor een borstlift (combi met buikwandcorrectie) en idd via Google vind je weinig

je hebt een app; RealSelf. Hierop staan veel foto's van mensen die al een lift hebben gedaan en foto's hebben gepost

Ik heb er al veel aan gehad en bekijk de app bijna dagelijks 

Ik ben net nieuw op dit forum en hoop hier ook beeldmateriaal tegen te komen en te horen hoe de littekens ervaren worden

Oooh spannend!! Bedankt voor de tip ik ga de app downloaden! Succes met je operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Liftandbelly:

Hi Michele,

 

ik ga ook in mei voor een borstlift (combi met buikwandcorrectie) en idd via Google vind je weinig

je hebt een app; RealSelf. Hierop staan veel foto's van mensen die al een lift hebben gedaan en foto's hebben gepost

Ik heb er al veel aan gehad en bekijk de app bijna dagelijks 

Ik ben net nieuw op dit forum en hoop hier ook beeldmateriaal tegen te komen en te horen hoe de littekens ervaren worden

Wat een geweldige app! Dit was precies wat ik bedoelde super bedankt voor de tip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.